Koble 8 stk subwoofere til 2 stk utganger på receiver. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  15
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 71
    Intermediate thohaug sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Istedenfor å bare oppføre deg som en person som bare er ute etter å krangle, så kan du heller opplyse resten av personene her inne med riktig impedanse teori. Tror det er dette Sandsmark forsøker å formidle til deg. Nå fremstår du bare som en kranglefant.
    Akustikk, [SIZE=4]Akustikk, [SIZE=6]Akustikk!
    [SIZE=2]
    Min tråd: http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post2045901

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du fremstår som om du snakker til deg selv i speilet for så å forestille deg til en annen i innlegget.

Og du bidrar heller ikke med impedans teorier "saklige svar", så nå fremstår du bare som en kranglefant.
    Sist endret av -Roger-; 12-01-2014 kl 20:42

Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva om jeg og alle andre her tilfeldigvis ikke var klar over riktig impedans teori? Ville det ikke vært bedre å opplyse folk om dette istedetfor bare å arrogant påpeke at noe er feil i flere innlegg på rad? Er det ikke derfor man har et diskusjonsforum? Ville tro det var for å dele kunnskap, og ikke bare fortelle at andre tar feil og så ikke gidde å begrunne hvorfor.

Folk vil jo gjerne lære og den enkleste måten å gjøre det på er jo at erfarne og dyktige medlemmer slik som deg opplyser de som ikke er like erfarne.
    [SIZE=2]

4. Liker Torolan har likt denne posten
    Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lærerne mine sa; du får ikke noe gratis og henviste meg til egeninteresse og å lese teori for å bestå en eksamen.

Så jeg har ikke helt forståelse for argumentene dine, som er å forestille usaklige uvitenskapelige teorier og argumentere i forholdt til dette:

Sitat Opprinnelig postet av -Roger- Vis post
    Jeg har vært litt tilbakeholdende med riktig svar og rettledning i tråden i påvente av; at dere skal bli ferdig med å diskutere, eventuelle halveringstider på virkningen av medlemmers placebo medisiner, også uttrykke hat mot fattige barn, for å få hevde dere selv på dette forum.
    Og alt dette fremfor å argumentere med din egen impedans teori som man kan forvente i en teknisk debatt.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å ellers har du det bra ?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er Roger en bot?
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,075
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denna tråden blir bare bedre og bedre
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, ja godt ikke alle har samme holdning som deg da. Hadde ingen villet dele sine kunnskaper hadde vi jo ikke har lærebøker i det hele tatt, og heller bare stått å banket hodet i en vegg. Jeg pleier ihvertfall ikke å si til en vanlig person på gaten som spør meg om tiden at han bare blir fint nødt til å lære seg å lese tiden i forhold til hvor solen står på himmelen, for noe svar av meg får han hvertfall ikke.

Forstår bare ikke grunnen din til å kommentere her bare for å påpeke en feil uten noe noe som helst grunnlag for hvorfor. Det virker da fra utsiden at du kun er ute etter å lage kvalme og dårlig stemning, noe som ikke akkurat hjelper på for å tiltrekke flere nye uerfarne brukere til forumet. Det å nedverdige folk som ikke har like mye kunnskap som deg selv er vel ikke akkurat god folkeskikk? Ettersom du heller ikke henviser til noe som backer påstandene dine med så blir jo andre bare fint nødt til å konkludere med at det du sier ikke har noe hold, og at de andre tingene som er lagt frem her har større relevans. Og å vente på noe som skjer i en helt annen tråd enn den trådstarter har opprettet gir jo ingen mening overhodet, det gjelder jo ikke engang samme tema, så det argumentet virker ganske tynt for min del.

Melder meg ut av denne tråden siden jeg ikke har lyst til å være med å spre dårlig stemning. Så kan heller tråden komme på rett kjør igjen om det faktiske tema.
    [SIZE=2]

10. Liker Torolan har likt denne posten
    Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så nå føler du at du fikk ut nok drit

Det ser faktisk ut som om du har vrangforestillinger som du prøver å pålegge meg.

Du har tre lange innlegg i tråden og alle tre handler om meg, så det virker som du er spesielt opptatt av meg.

1. innlegg
    Du starter med personsjikane og er kranglete med å prøver å få det og dine vrangforestillinger over på meg.

2. innlegg
    Du stiller flere spørsmål til meg og svarer samtidig på dem med henvisninger til dine vrangforestillinger om meg.

3. innlegg må jeg kommentere med rød skrift.

Du starter med å latterliggjøre med din vrangforestilling av:
    Lærerne mine sa; du får ikke noe gratis og henviste meg til egeninteresse og å lese teori for å bestå en eksamen.
    Sitat Opprinnelig postet av thohaug Vis post
    Heh, ja godt ikke alle har samme holdning som deg da. Hadde ingen villet dele sine kunnskaper hadde vi jo ikke har lærebøker i det hele tatt, og heller bare stått å banket hodet i en vegg. Jeg pleier ihvertfall ikke å si til en vanlig person på gaten som spør meg om tiden at han bare blir fint nødt til å lære seg å lese tiden i forhold til hvor solen står på himmelen, for noe svar av meg får han hvertfall ikke.
    Det var lærerne mine som sa; du får ikke noe gratis og henviste meg til egeninteresse og å lese teori, så det var altså ikke meg og vi brukte selfølgelig godkjente læreboker.

Og man behøver vel ikke ha sittet under et tre og ventet på at et eple skal falle ned å hodet for å forstå at det faktisk er sånn vitenskapen har kommet videre.

Vitenskap og kunnskap er ikke basert på en som tilfeldig gikk forbi og forklarte teorien bak eplet som falt ned, eller som du forsøker å forestille oss at kunnskap er avhengig av at noen må forklare oss hvordan den vitenskapelige utvikling skjer.

Forstår bare ikke grunnen din til å kommentere her bare for å påpeke en feil uten noe noe som helst grunnlag for hvorfor. Dette er vel din egen vrangforestilling som du ikke forstår, da du ikke har krav på en annen begrunnelse enn den som er gitt.
    Det virker da fra utsiden at du kun er ute etter å lage kvalme og dårlig stemning, noe som ikke akkurat hjelper på for å tiltrekke flere nye uerfarne brukere til forumet. Dette er vel din egen vrangforestilling til det over som du ikke forstår, og jeg viser ellers til at tråder jeg har deltatt i faktisk har flest lesere.
    Det å nedverdige folk som ikke har like mye kunnskap som deg selv er vel ikke akkurat god folkeskikk? Dette er vel din egen vrangforestilling hvis du ikke kan dokumentere det du skriver.

Ettersom du heller ikke henviser til noe som backer påstandene dine med så blir jo andre bare fint nødt til å konkludere med at det du sier ikke har noe hold, og at de andre tingene som er lagt frem her har større relevans. Dette er vel din egen vrangforestilling hvor du forsøker å forestille deg selv, og andre som er dum nok til å lese dine usakelige uvitenskaplige teorier for så å godta en impedans feil.

Dette er vel din egen vrangforestilling :Og å vente på noe som skjer i en helt annen tråd enn den trådstarter har opprettet gir jo ingen mening overhodet, det gjelder jo ikke engang samme tema, så det argumentet virker ganske tynt for min del.Fordi dette gjelder altså denne tråd:
    Jeg har vært litt tilbakeholdende med riktig svar og rettledning i tråden i påvente av; at dere skal bli ferdig med å diskutere, eventuelle halveringstider på virkningen av medlemmers placebo medisiner, også uttrykke hat mot fattige barn, for å få hevde dere selv på dette forum.
    Melder meg ut av denne tråden siden jeg ikke har lyst til å være med å spre dårlig stemning. Så kan heller tråden komme på rett kjør igjen om det faktiske tema. Ja riktig nå som du har fått ut din drit, så da var du vel kanskje bare innom for å lage dårlig stemning
    Hvis alle var som deg, så hadde vi vel fortsatt med å sitte og vente under treet på at noen skulle komme forbi med riktig svar og da hadde vi alle sikkert vært like kunnskapsløse som apene i treet.

Og ellers bruker jeg ofte solen til å gi tidspunkt på dagen uten at noen har sagt noe negativt om det når de har spurt meg om klokken, men å kunne vite tiden er ikke det samme som å kunne vitenskapelige teorier om impedans.

Så jeg har ingen forståelse for det du forsøker å forestille deg selv, og andre som er dum nok til å lese dine usakelige uvitenskaplige teorier for så å godta en impedans feil.
    Sist endret av -Roger-; 12-02-2014 kl 10:37

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg melder meg også ut frem til noen har mer saklighet å komme med i forhold til trådens tema. Stakkars TS som prøver å spør et oppriktig spørsmål. Enig i at dersom vi skal ha et aktivt og velfungerende forum, så er det dumt at det trolles slik.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så nå føler du
    Jeg for min del føler at du bør ta deg en bolle og gå å leke en annen plass.
    Hadde det vært opp til meg så hadde du vært tuppa på huet og ræva ut for lenge siden.

Idiot.
    Tom I. Arntsen
    -:- Onkyo TX-NR828 -:- JBL LS60 -:- JBL LS Center -:- JBL LS SUB -:- MIRAGE rear -:-
    -:- HARMAN/KARDON BDT 30 MKII -:- Samsung UE55D6500 -:-

14. Liker saar har likt denne posten
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @-Roger-

Nå er det på tide at du roer litt ned. Enten slutter du å skrive "vås", ellers så dokumenterer du det du skriver med tall/fakta.

Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis alle var som deg, så hadde vi vel fortsatt med å sitte og vente under treet på at noen skulle komme forbi med riktig svar og da hadde vi alle sikkert vært like kunnskapsløse som apene i treet.
    Ja og hadde alle gjort slik som lærerne dine sa, eller deg i denne tråden, så ville vi ikke hatt lærebøker. Ettersom alle som kunne dette fra før hadde bare sagt at folk fikk finne det ut selv. Da måtte alle personer ha lært seg all vitenskap fra grunnen av. Grunnen til at ting som gravitasjonsteorier og elektroteorier i utbredt i dag, er fordi folk nettopp har delt sine kunnskaper og funn med omverdenen i form av lærebøker og andre ting.

Og ellers bruker jeg ofte solen til å gi tidspunkt på dagen uten at noen har sagt noe negativt om det når de har spurt meg om klokken, men å kunne vite tiden er ikke det samme som å kunne vitenskapelige teorier om impedans.
    Så han er du interessert i å hjelpe. Hvorfor ikke trådstarter som har spurt om et legitimt spørsmål?
    Både det å kunne klokka utifra hvor solen står, og å kunne elektroteori er kunnskap som man må tildele seg, så hvorfor skal ikke det kunne sammenlignes?

Jeg kan ikke se noe sted i denne tråden at det har blitt snakket om og diskutert halveringstider, og placebomedisiner, så du må gjerne komme med en en link til en post i denne tråden som viser til dette. Er tydeligvis jeg som er litt blind.

Nå ble det et innlegg til. Ja, du har rett i at jeg var litt vel krass i første innlegget mitt og at dette kunne godt ha vært formulert bedre og jeg beklager dette. Du har også rett i at jeg er spesielt opptatt av deg. Poenget mitt var bare å opplyse deg om at fra utsiden så ser det ut som du er kun er ute etter å krangle/trolle i denne tråden. Dette var egentlig bare ment informativt.

Jeg har vanligvis ikke så mye å bidra med i slike tråder som dette ettersom kabler er noe jeg ikke interesserer meg like mye for ettersom det ikke har noe spesiell betydning for lyden i følge den vitenskapen som blir satt så høyt her. Da holder jeg meg heller unna. Eneste grunnen til at jeg kommenterte her er rett og slett fordi oppførselen din i tråden her ikke ser veldig bra ut fra utsiden, noe jeg synes er dumt ettersom jeg ikke ønsker å skremme vekk nye medlemmer. Ville bare informere deg om dette.

Det er ikke alle som gidder å sette seg ned å lese en hel haug av bøker for å få svar på et enkelt spørsmål. Poenget mitt i alt dette er vel at om du ikke har så mye informativt å bidra med så er det vel bare bedre for alle at du heller bare lar være å kommentere om du ikke er interessert i å hjelpe.
    Folk kommer jo til slike forum for å spørre kunnskapsrike mennesker om hjelp. Det er ikke alle som synes det er like interessant å lese side opp og ned om elektroteteori, men heller vil bruke tiden sin til å lytte til musikk. Da kan det være greit med et spørsmål istedet, så kan heller de som har lest seg opp på dette svare dem.

Forslår at du og jeg bare skværer opp og lar det ligge der, så kan trådstarter heller få hjelp på det han lurer på istedefor at både du og jeg skal skrive side opp og ned om ting som ikke interesserer trådstarter.
    Sist endret av thohaug; 12-02-2014 kl 10:53
    [SIZE=2]

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    @-Roger-

Nå er det på tide at du roer litt ned. Enten slutter du å skrive "vås", ellers så dokumenterer du det du skriver med tall/fakta.
    Kanskje på tide du roer noen andre ned litt først, jeg la frem fakta tidlig til Midas, så vennligst les det før du kritiserer meg feil, så har thohaug tatt tak i mitt svar til Midas og startet en usaklig krangel på det.

Så vennligst ikke skyld på meg, jeg må få lov til å ta til motmæle mot dette idiotiet dems.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje på tide du roer noen andre ned litt først, jeg la frem fakta tidlig til Midas, så vennligst les det før du kritiserer meg feil, så har thohaug tatt tak i mitt svar til Midas og startet en usaklig krangel på det.

Så vennligst ikke skyld på meg, jeg må få lov til å ta til motmæle mot dette idiotiet dems.
    Det er ingen ting i dine innlegg i denne tråden som kan defineres som "fakta", og jeg gjentar derfor meg selv; kom med fakta, eller la være å skrive usaklige kommentarer.

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
    Jeg for min del føler at du bør ta deg en bolle og gå å leke en annen plass.
    Hadde det vært opp til meg så hadde du vært tuppa på huet og ræva ut for lenge siden.

Idiot.
    Idiot, er det viktig før deg å fomidle dine følelser for meg her.

Du har forøvrig vrangforestillinger til at dette er lek, og den bolla di kan du selv ta å tuppe i hue eller ræva og lek videre.

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Det er ingen ting i dine innlegg i denne tråden som kan defineres som "fakta", og jeg gjentar derfor meg selv; kom med fakta, eller la være å skrive usaklige kommentarer.
    Da forstår du ikke fakta som dette:
    Ser ut som tråden har feil impedans teori, men at det likevel ikke har betydning.
    Og du bør da holde deg utenfor den diskusjonen.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da forstår du ikke fakta som dette:
    Og du bør da holde deg utenfor den diskusjonen.
    Jeg er usikker på om du prøver å være morsom, eller om du faktisk mener at det du har skrevet her kan defineres som "fakta"?
    Dersom du bygger opp under kommentaren din med faktainformasjon/tall, så er det OK. Dersom du har tenkt å fortsette å kommentere i samme stil som du har gjort til nå, blir inleggene dine slettet fra nå av.

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså det er du som er det såkalte troll i denne tråden, fordi uten deg og dine innlegg så hadde jeg ikke skrevet et ord.

Sitat Opprinnelig postet av thohaug Vis post
    Ja og hadde alle gjort slik som lærerne dine sa, eller deg i denne tråden, så ville vi ikke hatt lærebøker. Ettersom alle som kunne dette fra før hadde bare sagt at folk fikk finne det ut selv. Da måtte alle personer ha lært seg all vitenskap fra grunnen av. Grunnen til at ting som gravitasjonsteorier og elektroteorier i utbredt i dag, er fordi folk nettopp har delt sine kunnskaper og funn med omverdenen i form av lærebøker og andre ting. Det var altså lærerne mine som sa; du får ikke noe gratis og henviste meg til egeninteresse og å lese teori, og vi brukte selfølgelig godkjente lærebøker og sånn var det for mange tusen studenter.

Så han er du interessert i å hjelpe. Hvorfor ikke trådstarter som har spurt om et legitimt spørsmål?
    Både det å kunne klokka utifra hvor solen står, og å kunne elektroteori er kunnskap som man må tildele seg, så hvorfor skal ikke det kunne sammenlignes?

Jeg kan ikke se noe sted i denne tråden at det har blitt snakket om og diskutert halveringstider, og placebomedisiner, så du må gjerne komme med en en link til en post i denne tråden som viser til dette. Er tydeligvis jeg som er litt blind.
    Dette er vel din egen vrangforestilling som du ikke vil forstå.,

Nå ble det et innlegg til. Ja, du har rett i at jeg var litt vel krass i første innlegget mitt og at dette kunne godt ha vært formulert bedre og jeg beklager dette. Du har også rett i at jeg er spesielt opptatt av deg. Poenget mitt var bare å opplyse deg om at fra utsiden så ser det ut som du er kun er ute etter å krangle/trolle i denne tråden. Dette var egentlig bare ment informativt. Dette er vel din egen vrangforestilling som du ikke vil forstå at det er du som startet dette og er det såkalte troll i dette tilfelle.

Jeg har vanligvis ikke så mye å bidra med i slike tråder som dette ettersom kabler er noe jeg ikke interesserer meg like mye for ettersom det ikke har noe spesiell betydning for lyden i følge den vitenskapen som blir satt så høyt her. Da holder jeg meg heller unna. Eneste grunnen til at jeg kommenterte her er rett og slett fordi oppførselen din i tråden her ikke ser veldig bra ut fra utsiden, noe jeg synes er dumt ettersom jeg ikke ønsker å skremme vekk nye medlemmer. Ville bare informere deg om dette.

Det er ikke alle som gidder å sette seg ned å lese en hel haug av bøker for å få svar på et enkelt spørsmål. Poenget mitt i alt dette er vel at om du ikke har så mye informativt å bidra med så er det vel bare bedre for alle at du heller bare lar være å kommentere om du ikke er interessert i å hjelpe. Dette er vel din egen vrangforestilling som du ikke vil forstå.,
    Folk kommer jo til slike forum for å spørre kunnskapsrike mennesker om hjelp. Det er ikke alle som synes det er like interessant å lese side opp og ned om elektroteteori, men heller vil bruke tiden sin til å lytte til musikk. Da kan det være greit med et spørsmål istedet, så kan heller de som har lest seg opp på dette svare dem.

Forslår at du og jeg bare skværer opp og lar det ligge der, så kan trådstarter heller få hjelp på det han lurer på istedefor at både du og jeg skal skrive side opp og ned om ting som ikke interesserer trådstarter.
    Så jeg synes etter dette, at du en en general dust og fortjener en duste premie.
    Sist endret av -Roger-; 12-02-2014 kl 12:08

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvilken av disse ville du ha valgt?

Splitter fra EBAY

Splitter fra ALIEXPRESS

Hvis det ikke er noe forskjell på de to(teknisk) så foretrekker jeg å handle på Ebay, da leveringstiden, etter min erfaring, er raskere der 90% av gangene enn på Aliexpress;-)

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Lignende tråder

1. Koble sammen utganger på surroundforsterker
    By spruddel in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 8
    Siste melding: 02-10-2008, 19:33
  2. Monoforsterker med 2 utganger, hvordan koble subbene?
    By Mikaelft in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 9
    Siste melding: 02-06-2008, 20:56
  3. Hvordan koble 2 subwoofere på en receiver?
    By RaZeR in forum Høyttalere
    Svar: 8
    Siste melding: 02-09-2007, 16:27
  4. Koble til 2 subwoofere XTZ 99 W12?? Hjelp
    By SaiKoPaTT in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 3
    Siste melding: 12-09-2006, 22:27
  5. Koble center til to utganger
    By MystiCal in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 20
    Siste melding: 04-01-2006, 19:39

Stikkord for denne tråden