Clas Ohlson komponent (ITec)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Clas Ohlson komponent (ITec)

Er det noen som vet om Clas Ohlson sine ITec komponent kabler er noen å samle på? http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=...N&sw=14368 Tenkte spesielt på 10-meteren...

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har s-video kabelen fra Clas og den fungerer, har lurt på det samme som deg når det gjelder komponentkabelen.

Newcomer HrOlsrud sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hr en slik liggende her, skal prøve............................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........................ joda helt grei men ikke no mere.
    Du får det du betaler for.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det andre rimelige komponent kabler som anbefales? Skulle gjerne teste komponent utgangen fra min DVD-spiller, men har ikke lyst til å kjøpe dyre kabler. Det er nemlig godt mulig jeg bytter DVD-spiller og bruker HDMI isteden...

Kan jeg bruke vanlige signalkabler bare for å teste, eller er disse for dårlig skjermet?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg bruke vanlige signalkabler bare for å teste, eller er disse for dårlig skjermet?
    Ja, det kan du gjøre. Spørs litt hver du mener med "vanlige" signalkabler da.. Lakrissnøre? De har ikke beste skjermingen nei, men du får nok bilde...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om Clas Ohlson sine ITec komponent kabler er noen å samle på?
    Jeg har også en slik kabel på 5m liggendes.. Etter hva jeg ser fungerer den helt utmerket til prisen. Jeg tror nok allikevel ikke jeg vill kjøpt lenger enn 5m av den kabelen siden den nok har sine begrensninger.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan iallefall skrive under på at 1.5 meter fungerer kjempe bra. men som sagt så har den sikkert sine begrensninger når det er snakk om flere meter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •