norskproduserte kabler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

norskproduserte kabler

kikket på sidene til nett data og registrerte en komponent kabel som du kan få etter mål. denne kabelen var vist veldig god ifølge innehavern pluss at den var veldig billig. han påsto at de var like gode som kabel merket supra som vistnok har fått mye skryt.. noen som har noen erfaringer med denne kabelen?????

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke at Nettdata lager kabler selv, så det er nok produsert av noen andre. Om det er Norsk eller utenlands produsert er ikke godt å si. Kunne han vise til noen tester som var gjort av kabelen?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kabelen ble vist produsert av et norsk firma,snakket med han på tlf og han brukte denne kabelen selv. han hadde sammenlignet den med denne supra kabelen og han så ikke forskjell. det samma sa han om forskjellen mellom monster og denne kabelen og. jeg har bestilt meg den nå, 11meter 970 kroner!! :shock: det er jo ikke annet enn kjempe billig hvis den holder mål. Det er ikke gjort noen tester med denne kabelen, annet enn det han i butikken har gjort oppimot hverandre.Når jeg får prøvd den skal jeg gi tilbakemelding, men det skulle vært morro og fått lånt en monster og prøvd disse mot hverandre,kun da kan man vel si hvor god den egentliug er :!:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, sikkert en grei kabel det der. Se spesielt etter ghosting når du tester kabelen. Dvs. at objekter på skjermen kan få "dobbel" kant. Får du lånt deg en kabel å sammenligne mot hadde det vært enda bedre. Det er spesielt lange kabler det man ofte kan se forskjell.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann

Kjøpte en sånn kabel og bruker denne i dag fra 668 til 6100. Den er produsert på Tynset av en verna bedrift (nesten sikker) Den er laget av gode komponenter og loddet med godt håndverk.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må igjen får slå et slag for hjemmemekkutgaven nevnt Cat5tråden.
    Der laget jeg en komponentkabel til ca 100,- hvor det ikke er tegn til ghosting.
    Kommer nok til å lage mine egne komponentkabler her etter. Er jo 1/10 av prisen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •