analog vs optisk kobling mellom dvd spiller & receiver - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvorvidt dyrest alltid er best.. kan diskuteres.. men generet, du får jo det du betaler for.. og får mer for du betaler mer..
    Forskjellene er jo hva slags prosessorer som sitter i spilleren.. hvor god den er på bilde.. hvordan den takler panoreringer og slike ting.. dette er hovedforskjellene...
    De forskjellene som er "størst" er vel som regel bilde, lyd og valgmuligheter... og hva slags seder spilleren er komfertable med.. altså hvilke typer CD'er og DVD'er den klarer og spille.. slik som sonefri DVD, SACD, DVD- R/RW, CD-R/RW, Windows Media filer og MP3 osv..
    Hva spillerene klarer og prestere er jo det som er den største forskjellen.....

Vitsen med og kjøpe en dyrere en ( dyrest nødvendigvis ikke alltid best, man la oss si det bare for og gjøre forklaringen litt enklere ) er jo for desto bedre lyden dekoderes både før signalene blir sendt til forsterkeren som så dekoderer de igjen er jo att desto bedre lyden blir fordelt/dekodert desto bedre blir resultatet i surround....
    Vis du bruker DTS dekoder på DVD spilleren.. så vet forsterkeren att kyden sendes i DTS kodering og tar da hensyn til dette.. så det blir bedre resultat...
    IKke helt perfet forklaring det der :wink: men men....

nå vet jeg ikke helt hvem av pioneer sine spillere du får, eller hvordan solar er siden jeg aldri har hatt eller prøvd ut det selv.... men generelt trur jeg kanskje du vil bli mer fornøyd med pioneer'en du får, uten att jeg skal garantere det....

Newcomer sidenone sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    skal kjøpe meg pioneer dv668av-s, så den ligger i en litt (!) annen klasse enn salora'en til dama...

Salora spilleren sliter med alt fra å skippe kapittel til i det hele tatt lese dvdplater med mange spor (som f.eks sesongs dvd'ene med simpsons.)

En møkka spiller m.a.o. Gleder meg masse til å få min nye bejbi...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •