HDMI kabel eller Wireless

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI kabel eller Wireless

Hei.

Jeg jobber med å byggehjemmekino i kjelleren og drev i helgen med å sette opp gips på veggen da jegkom på at jeg ikke ville klare å tekke et 32mm rør i veggen min som jeg villebruke til å ha HDMI kabelen i.

Derfor må jeg ut å skaffemeg en 7 m kabel snarest... men hvilken?

Hvis jeg tenker litt fremi tiden så kommer jo Wireless mer og mer (men vil de bli like god som kabel...)da trenger jeg jo ikke legge den dyreste kabelen i veggen, men jeg ser joheller for meg at kabelen vil bli brukt allikevel så jeg tror nok jeg vil gåfor en kabel i den øverste kategorien. Gjerne en som kan håndtere 4k siden detblir nok det som er drømmen en gang.

så noen forslag...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer også på dette med trådløst.. Jeg har en PC i et annet rom med lydkort og bra skjermkort, og det ville vært topp å kunne sende ferdigprosessert data trådløst til TVen. (Rett og slett plugge inn en sak med antenne i HDMI utgangen på skjermkortet)

De alternativene jeg har funnet så langt virker for dyre og dårlige. Så den løsningen jeg ser på nå er en liten htpc som kan ta imot data fra PCen trådløst, for å så prosessere. Men dette virker unødvendig når jeg allerede har det jeg trenger.

Liten erfaring med HDMI kabler desverre, men over lange trekk så er det viktig med en god kabel som du sier. Og med tanke på 4k så trenger du hvertfall en som er version 1.4

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skulle gjerne hatt denne fra Monster Monsters nye 4K HDMI-kabel - DinSide men har ikke tid til å vente

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •