hifi klubben juks eller onklige greier ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mosino22
    Vel nå har jeg fådt lyttet onklig på kablene og ja forskjell ble det
    Hørte mere detaljert lyd bilde og. Bassen. Kom mere frame I frontene men
    Lydn ble ikke like aggresiv og vass som Di Andre kablene hadde ørtesden ikke gjort sånn at det hhøres Lavere ut hadde det vert perfekt men kanskje innbildnig. Hos meg angående det. Men kjempe fornøyd kanskje ikke alt helt veil Di har men kommer nokk Alltel til og BlI hfk freest igjenn men noe går Jo gels kabler Denne gang.
    Gresk tastatur?

rettelse; jeg er klar over at det er en del som har lese- og skrivevansker og jeg er absolutt ikke noen ekspert i skriftspråket selv, men ofte ser det ut som at mange ikke gidder å prøve en gang. Mulig jeg tar feil.

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Gresk tastatur?

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Gresk tastatur?

Neppe! Men mye interessant snacks for en språkforsker her. Norsk er jo et språk i stadig endring!

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Generelt så synes jeg at HFK/Soundgarden nesten alltid prøver å hjelpe etter beste evne. Det er ikke alle selgerne som sitter inne med mye kompetanse om andre produkter enn de selv selger, men det plager ikke meg.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kabler
    Det ble nokså dyre kabler på deg, selv i forhold til lengden.

Det er, som nevnt av andre, lommeboken din som bestemmer om kablene var verdt pengene i forhold til påvirkningen de har i oppsettet.

Selgere
    Det er nok dessverre altfor store forskjeller mellom ulike selgere og ulike avdelinger hos kjedene.

HFK her i byen har noen elendige selgere, som ikke skjønner at de jobber som selgere, og en eller kanskje to som gjør en nokså god jobb. På Soundgarden opplever jeg miljøet helt annerledes og i en annen klasse.

Jeg, som kunde, foretrekker ærlighet fremfor sprøyt og overdrevne forsøk på oppsalg når selgere først er i salgsmodus. Alt med måte. Og motsatt, selv om klokken er ’kvart-på-stengetid’ burde ikke dette bety det samme som at ingen ønskes velkommen inn for å kjøpe noe. Spesielt når man informerer i døra spesifikt hva man kommer for å kjøpe, ikke bare se på, og får slengt unnskyldninger som 'kassa er stengt' i ansiktet, samtidig som en klart ser at kassen er åpen og de andre betjener kunder.

Skrivefeil
    Vi har vel alle våre skrivefeil, men det var ganske mye i trådstarter sine innlegg som dessverre var uforståelig for meg. Dersom det er så gale, burde man vurdere å skrive innlegget i Word, eller lignende, først for å få litt assistanse av stavekontrollen.

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Kabler
    Det ble nokså dyre kabler på deg, selv i forhold til lengden.

Det er, som nevnt av andre, lommeboken din som bestemmer om kablene var verdt pengene i forhold til påvirkningen de har i oppsettet.

Selgere
    Det er nok dessverre altfor store forskjeller mellom ulike selgere og ulike avdelinger hos kjedene.

HFK her i byen har noen elendige selgere, som ikke skjønner at de jobber som selgere, og en eller kanskje to som gjør en nokså god jobb. På Soundgarden opplever jeg miljøet helt annerledes og i en annen klasse.

Jeg, som kunde, foretrekker ærlighet fremfor sprøyt og overdrevne forsøk på oppsalg når selgere først er i salgsmodus. Alt med måte. Og motsatt, selv om klokken er ’kvart-på-stengetid’ burde ikke dette bety det samme som at ingen ønskes velkommen inn for å kjøpe noe. Spesielt når man informerer i døra spesifikt hva man kommer for å kjøpe, ikke bare se på, og får slengt unnskyldninger som 'kassa er stengt' i ansiktet, samtidig som en klart ser at kassen er åpen og de andre betjener kunder.

Skrivefeil
    Vi har vel alle våre skrivefeil, men det var ganske mye i trådstarter sine innlegg som dessverre var uforståelig for meg. Dersom det er så gale, burde man vurdere å skrive innlegget i Word, eller lignende, først for å få litt assistanse av stavekontrollen.

Jeg opplever som deg stor/massiv forskjell når det gjelder kompetansen og profesjonell fremtoning til selgerne hos HFK, og deres forskjellige avdelinger. Vil nødig henge ut noen spesielle avdelinger, men vil fremheve at jeg har fått utrolig god hjelp hos deres hovedbutikk i Marcus thranes gate i Oslo blant annet.

Noen selgere har det med å skryte egne produkter opp i skyene, og som andre har påpekt så fremstilles det som _alt_ annet er middelmådig.Greit nok med skryt og forhelligelse av egne produkter, men dette innen rimelighetens grenser, ellers fremstår det bare useriøst og en anelse propagandapreget. Har møtt noen enormt gode selgere /hjelpere hos HFK opp gjennom, som faktisk har bidratt til den store plassen anlegg og musikk har i mitt liv pr idag. Noe jeg takknemlig for, klubben har alltid ligget mitt hjerte velidg nær, mye grunnet at det var der jeg kjøpte mitt aller første skikkelige anlegg som tenåring tilbake i tiden. Gode minner:-D

Hvordan opplever du miljøet på Soundgarden annerledes forøvrig? Opplever det som mye det samme som hos klubben egentlig de gangene jeg har vært innom.

Active tore_v1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes

Jeg, som kunde, foretrekker ærlighet fremfor sprøyt og overdrevne forsøk på oppsalg når selgere først er i salgsmodus.
    Det er ytterst personavhengig (som over alt). Jeg er inhabil så det suser som tidligere ansatt på HFK i Trondheim, men jeg fikk nå tilbakemeldinger som tilsa at situasjonen var motsatt i Trondheim. Dette kan sikkert ha forandret seg (jeg er jo ikke der lenger) eller så kan det være likt. Jeg tror uansett poenget du delvis understreker selv er at det er personavhengig hvem du treffer på.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Bodø
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

nei altså beklager all feil STavingen men har vert ute og reist en tur og bruker telefonen og skrive med den fikser ordene og litt som den selv vil nå er jeg kommet til datan hjemme heldig vis ja... nei jeg er ikke fornøyd med hfk i bodø dem har alltid vert og kommer vel alltid til og bli blærete og skal stjele penga dine men sånn har nu det alltid vert der oppe mulig alle andre bodø veringer har for mye penger enn di selv er klar over men men .. uansett jeg er kjempe fornøyd med kjøpet og er veldi fornøyd med anlegget mitt nå for en gangs skyld takk og lov for det .. selv om det kostet en formue for meg ...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Bodø
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Jeg opplever som deg stor/massiv forskjell når det gjelder kompetansen og profesjonell fremtoning til selgerne hos HFK, og deres forskjellige avdelinger. Vil nødig henge ut noen spesielle avdelinger, men vil fremheve at jeg har fått utrolig god hjelp hos deres hovedbutikk i Marcus thranes gate i Oslo blant annet.

Noen selgere har det med å skryte egne produkter opp i skyene, og som andre har påpekt så fremstilles det som _alt_ annet er middelmådig.Greit nok med skryt og forhelligelse av egne produkter, men dette innen rimelighetens grenser, ellers fremstår det bare useriøst og en anelse propagandapreget. Har møtt noen enormt gode selgere /hjelpere hos HFK opp gjennom, som faktisk har bidratt til den store plassen anlegg og musikk har i mitt liv pr idag. Noe jeg takknemlig for, klubben har alltid ligget mitt hjerte velidg nær, mye grunnet at det var der jeg kjøpte mitt aller første skikkelige anlegg som tenåring tilbake i tiden. Gode minner:-D

Hvordan opplever du miljøet på Soundgarden annerledes forøvrig? Opplever det som mye det samme som hos klubben egentlig de gangene jeg har vært innom.

vel jeg opplever soundgarden veldig mere hjelpsomm når det kommer til betalings delen osv men selv produktene i seg selv er jo prisen sky høye du må opp på 7000 med en gang da nestn på alt men uansett. ja vet ikke har ikke vert så mye innom di da så kanke beskrive dem fra personlig mening da . men men.. vet ialle fall at jeg handler på nette nå med di som har hjemleveranse . heller kan sitte stille i soffan og kjøpe :P i fred og ro :P

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •