Komponent kabel via prosessor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Komponent kabel via prosessor

Hei, tenker meg å kjøre inn billedsignalene fra dvd spilleren via receiveren (for ha mulighet til å koble inn flere signal kilder på projektoren). Jeg må da ha en komponent kabel som ikke trenger å være mer enn 1 m. Er det da noen vits med dyre kabeldelen? Tenker da på at det ikke er store signal tapet på den korte avstanden.
    Skal få testet en monster kabel i morgen..men var oppe i 800 for en kort en. Mellom dvd og projektoren bruker jeg nå en supra kabel..

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å ta det fra en annen synsvinkel. Med det utstyret du har så bør man jo nesten se det på som en god investering å kjøpe en "litt" dyrere kabel.
    Er jo nesten synd om det er her det hele skal svekke.
    Om jeg hadde vært deg så hadde det iallefall ikke blitt noe clas kabel på dette utstyret.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for komplimentet :-). Skal uansett få testet kabelen..men har jo ikke noe å teste den opp mot. Siden signalene skal gjennom supra kabelen uansett så er det ikke store vitsen å se på forskjellen før og etter..eller kanskje?

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører component rett til PJ(for best mulig bilde) og S-video via prosessor for innstillinger og Playstation 2!
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men for å la alle signalene gå via komponent kabelen til projektoren (tv, ps2..) så må jo kabelen fra projektoren gå rett inn i prosessoren (om det da ikke tydelig blir billedtap) slik at man kan koble de andre signalene til å gå ut gjennom denne.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører component via prosessor (Rotel 1098) og det fungerer utmerket. Jeg bruker Monster Video3 fra prossessor og Ecosse Prisma Superior fra DVD til prosessor. Ellers går det i S-video fra Xbox og DVD-Recorder. (Venter på HD-Pack til Xbox... Det skal bli digg med skikkelig bilde på den også)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Klipsch
    Jeg kjører component via prosessor (Rotel 1098) og det fungerer utmerket. Jeg bruker Monster Video3 fra prossessor og Ecosse Prisma Superior fra DVD til prosessor. Ellers går det i S-video fra Xbox og DVD-Recorder. (Venter på HD-Pack til Xbox... Det skal bli digg med skikkelig bilde på den også)
    det ER digg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •