Kabler og biwirering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabler og biwirering?

Hadde den forrige tråden med kabler og blindtest. Og kom vel frem til at det ikke er så mye forskjell på kabler. Grunnen til at jeg skal kjøpe nye, er at de gamle kablene skal ned i et kinorom i et suroundsystem. Og så skal jeg ha et stereoanlegg i stuen for musikk. Men de gamle kablene, som kostet et par tusen for 5 år siden ferdig terminert er ikke biwire (og ser fine ut). Så da tenkte jeg å kjøpe et par nye med biwirering, for det skulle vist gjøre en forskjell på mine BW 802d. Men dersom det ikke utgjør noe forskjell, så bare beholder jeg de jeg har og har jumper kabels imellom sån det er nå og kjøper biltema til Kinoen.
    Så er det noe forskjell på enkel og biwirering kabel?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har aldri greid å høre forskjell mellom single og biwire kabler av noenlunde grei kvalitet - som det høres ut som du har og vel så det. Jeg ville i hvert fall ha testet før jeg la veldig mange ekstra kroner i biwire kabler.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •