HDMI Kabel ny eller gml??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI Kabel ny eller gml??

Hei på dere.

Jeg har nå satt opp Samsung ps64d8005 og samsung bd5500 den kjører imellom Onkeyo tx-nr609.
    Fra reciver til Tv har jeg en Hdmi kabel som jeg kjøpte høst 2008, tror det er en supra kabel kostet ca 800.- da
    Og fra blu ray spiller til reciver kjører jeg en 1,3 spinkel hdmi en billig en,jeg testet en 3D film istad så fikk jeg bilde og lyd og alt så greit ut bortsett fra texten som så litt dobbel ut.

Så da er spørsmålet mitt,blir det bedre om jeg bytter ut den fra bluray spiller til reciver 1,3 ut med en ny high speed Hdmi??

For den kraftige jeg har fra monster holder vel mål??

hilsen
    Jan tore

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Ingen kjede er sterkere enn det svakeste ledd.....

:-):-d
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jtmath

Så da er spørsmålet mitt,blir det bedre om jeg bytter ut den fra bluray spiller til reciver 1,3 ut med en ny high speed Hdmi??

hilsen
    Jan tore
    Nei, det blir neppe bedre, det er nok TVn din som lager den dobbel tekst effekten (crosstalk), ikke kabelen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •