Feil med HDMI ledning?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feil med HDMI ledning?

Var å kjøpte en ny HDMI 1.4 ledning idag som jeg skulle bruke på min PS3. Da jeg koblet denne til TV-en var bildet oppe i 2 sekund før det forsvant, og tv greide ikke å finne noe signal. Prøvde å justere på oppløsningen på ps3 til 720p. Da kom det bilde. Prøvde jeg å ta på 1080p så forsvant bildet... Hva kan være problemet her? TV-en min er full HD det er også PS3 selvfølgelig. Står klart og tydelig 1080p på ledningen også.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres ut som et problem med ny kabel ja

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av petter22
    Var å kjøpte en ny HDMI 1.4 ledning idag som jeg skulle bruke på min PS3. Da jeg koblet denne til TV-en var bildet oppe i 2 sekund før det forsvant, og tv greide ikke å finne noe signal. Prøvde å justere på oppløsningen på ps3 til 720p. Da kom det bilde. Prøvde jeg å ta på 1080p så forsvant bildet... Hva kan være problemet her? TV-en min er full HD det er også PS3 selvfølgelig. Står klart og tydelig 1080p på ledningen også.
    Og lednigen heter hva? Og du kjøpte den hvor....ellers så er betgenelsen på
    HDMI ledninger etter nyttår ikke 1.3 eller 1.4---det er f eks High Speed---
    Og hvor lang er den...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Og lednigen heter hva? Og du kjøpte den hvor....ellers så er betgenelsen på
    HDMI ledninger etter nyttår ikke 1.3 eller 1.4---det er f eks High Speed---
    Og hvor lang er den...
    Kjøpte den på Elkjøp. Eaxus 1,5m.. Står bare Full HD 1080p HDMI 1,4 på den...

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av petter22
    Kjøpte den på Elkjøp. Eaxus 1,5m.. Står bare Full HD 1080p HDMI 1,4 på den...
    Da er det vel bare å dra dit og få testet den,,,eller bare få en ny :-)men hvordan kvaliteteten er på en slik kabel ...det aner jeg ikke.....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •