Ferdige med strømpe rundt høyttaler kabelen >Bilder< - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Syns det er flott at du lager en slik tråd jeg, gir jo flere muligheten til å se hva man kan gjøre med kabler Hva så om det allerede fins 100stykker av de, ser ikke på dette som spam av den grunn.

Men skal være enig at det er fler som burde brukt søkemotoren

Argumentet mitt er; for de som faktisk gidder å søke litt før de tapetserer forumet med tråder blir søkeresultatene mer og mer uoversiktlige jo fler tråder som handler om ca det samme.
    DIYtråder er stort sett trivelige og lærerike og jeg har lært masse selv, både på avforum og ellers, men jeg syns ikke nødvendigvis det er på sin plass med en ny tråd for hver eneste forandring man finner på å gjøre.
    Prosjekt-tråd, det er fine saker det..

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Mja, i den form at jeg anser denne tråden på lik linje med spam.
    Jeg har helt sluttet å bruke tid på avforum pga alle meningsløse trådene folk ville fått svar på om de gadd å søke litt.
    Mna - noen bruker AVForum og andre Facebook - selv foretrekker jeg det første. Personlig synes jeg mer om slike overkommelige prosjekter enn Kino bloggene til de som har arvet en million / sparket fra jobben og fått kompensajon for hvor dårlig jobb de har gjort og bruker en halv million på kino! Disse skryte bloggene, mener trådene, leser jeg aldri !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Argumentet mitt er; for de som faktisk gidder å søke litt før de tapetserer forumet med tråder blir søkeresultatene mer og mer uoversiktlige jo fler tråder som handler om ca det samme.
    DIYtråder er stort sett trivelige og lærerike og jeg har lært masse selv, både på avforum og ellers, men jeg syns ikke nødvendigvis det er på sin plass med en ny tråd for hver eneste forandring man finner på å gjøre.
    Prosjekt-tråd, det er fine saker det..
    Vel problemet er jo at et forum består av "forum travere" eller hva man skal kalle dem? Og en haug med "nykommere" som ikke vet hvordan forumet fungerer engang. Og implementere en 100% streit og fungerende forumpolitikk uten avskjæringer (som dette? :P) er vel like lett som å skape fred i midtøsten, eller hvilket som helst annet klisjeaktig frase du foretrekker. Lete etter nålen i høystakken :P

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Mna - noen bruker AVForum og andre Facebook - selv foretrekker jeg det første. Personlig synes jeg mer om slike overkommelige prosjekter enn Kino bloggene til de som har arvet en million / sparket fra jobben og fått kompensajon for hvor dårlig jobb de har gjort og bruker en halv million på kino! Disse skryte bloggene, mener trådene, leser jeg aldri !
    Eh? jaha :P Mener du det er for mange wannabe rikfolk på forumet her som skal skryte av kinoen sin?

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Eh? jaha :P Mener du det er for mange wannabe rikfolk på forumet her som skal skryte av kinoen sin?
    dette har ikke jeg heller merket noe til, og bruker alt for mange timer innpå her HVER dag.

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duppi dupp
    dette har ikke jeg heller merket noe til, og bruker alt for mange timer innpå her HVER dag.
    Ikke jeg heller. Men det er mange som skryter av kinoene sine her inne, meg selv inkludert, men trodde det var litt av vitsen med å legge opp profil her

1. For å vise folk muligheter og løsninger.
    2. For å skryte og vise fram hva slags utstyr man har

Er vel bare gøy titte på andres profiler, selvom de er way-beyond hva jeg selv har råd til

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sant det. Er godt å sitte å drømme litt og jeg har lært utrolig mye av å se på andres bygg, noe som er greit å ha med seg videre i livet.

Er mange kinoer her som er virkelig flotte og om noen har litt mer penger en andre har ikke noe for meg ivertfall, jeg vil være rik på kunnskap og det finner man mye av innpå her

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •