Proson High end kabel: Helt greie?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Proson High end kabel: Helt greie?

Hei!

Lurte på om noen her inne har noe erfaring med Proson sine high end kabler`? ( High End Speaker Cable 2 meter Høyttalerkabler | Surround.no - Høyttaler-spesialisten )
    Får nemlig kjøpt 3 sånne for 450kr splitter nye. Kan vel ikke være så ille det?
    Bruker for tiden vanlig kober kabel 2.5kvadrat ifra elkjøp til mine klipsch rf82 og RC62.
    Noen som har noe formening om jeg burdde slå til eller om det er å kaste penga ut av vinduet og at jeg heller burdde bare bruke de kablene jeg har.

Takker for alle svar!

mvh
    Steamy

Newcomer Nick-Andre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker de samme på mine RF-82, å det funker supert Har ikke så mye å sammenligne med da jeg ikke har testet en hel masse forskjellige kabler. Men jeg tviler på at du vil merke noe særlig forskjell fra de du har. Så lenge du har litt diameter på kablene skal det funke bra er ihvertfall min erfaring

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, takk for svar!
    At det skal være noen kjempe forskjeller har jeg liten tro på selv. Men for 450kr for 3 sånne kabler kan ikke være ille. Bra ut ser de også. er vel i hovedsak det jeg tenkte på. ser litt bedre ut med de enn med gjennomsiktig kober kabel ifra elkjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •