Beste høyttaler kabel til 50kr meteren!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste høyttaler kabel til 50kr meteren!

Hva er det beste på markedet? Jeg skal terminere de hos pm audio i kristiansand med bananplugger av god kvalitet! Men trenger en kabel

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva som er best på markedet for deg er umulig å si. Det kommer jo ann på hvordan kabelen matcher ditt oppsett.

Hvorfor ikke gjøre det selv? Er jo bedre enn at kabelen skal bli overpriset ved at PMAudio skal gjøre det for deg... Ikke la deg lure av at de sier de har militært loddesertifikat eller noe.
    Kimber har vel noe i det prissjiktet som er bra. Er vel 70-80 kr/m om jeg ikke husker feil. Ellers har du jo Supra Rondo til 50 og 60 kr/m - bi-wire kabel. Også har du Supra Ply til rundt 65kr/m som også skal være bra i forhold til pris/ytelse.

Hva slags bananplugger skal du bruke?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De skal brukes mellom en yamaha rx-v 1300 og magnat vintage 420 høyttalere... Hjelper det noe? De er vel kanskje litt lyse begge to.. Vet ikke det, siden jeg ikke har prøvd høyttalerene enda!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noen billige kabler som er litt mørke i klangen? Vil supra rondo 4*2,5 koblet som en singelwire kabel gjøre susen?

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurer jeg oxo på, alltså om man kan kjøre single ut fra en forsterker og til bi-wire bakpå høytalerene?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut Supra kablene på www.dynabel.no

Ellers er også Monster generelt mørke i klangen. Hvertfall det er jeg har hørt. Mulig de dyrere seriene ikke er det.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe... lurte ikke på om jeg kunne kjøre den singel wire i forsterkeren og biwire i høyttaleren, men det er jo så! Det jeg lurer på er om supra rondo med 2 og to ledninger koblet sammen vil fungere i mitt anlegg? ER de mørke nok i klangen? Monster kablene blir altfor dyre for meg... Kan maks gi 50 kroner meteren da disse ledningene vil få en ganske lang lengde! Tror jeg går for supra rondo 4*25, skal termineres hos pm audio i kristiansand, og det blir ikke en dyr affære Jeg kjenner han som eier butikken, og han gjør det svært billig for meg...

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Poco_Niño
    hehe... lurte ikke på om jeg kunne kjøre den singel wire i forsterkeren og biwire i høyttaleren, men det er jo så! Det jeg lurer på er om supra rondo med 2 og to ledninger koblet sammen vil fungere i mitt anlegg? ER de mørke nok i klangen? Monster kablene blir altfor dyre for meg... Kan maks gi 50 kroner meteren da disse ledningene vil få en ganske lang lengde! Tror jeg går for supra rondo 4*25, skal termineres hos pm audio i kristiansand, og det blir ikke en dyr affære Jeg kjenner han som eier butikken, og han gjør det svært billig for meg...

Hvorfor ikke bare kjøpe Supra Classic 6.0 om du ikke skal BiWire da?
    Samme kabelen...
    :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •