Van Den Hul kabler - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 72 av 72
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Water er veldig lydint tross sin alder.

Hehe, jeg endte opp med The D-102 III som signalkabel, gleder meg til å bli kvitt de QED kablene med tiden. Har virkelig sansen for VDH selv og synes det er helt topp at de lager så bra kabler. Den jeg har er flaggskipet i mid-end klassen, passer bra til anlegget også. Jeg har ikke testa noe A-B prøving med kablene, men vet heller at jeg har kvalitet i alle ledd og null flaskehalser.

Glimrende signalkabel og nesten den samme som min. Jeg har jubileeversjonen av kabelen du har:-D Waters og Gilmour har god smak kan vi slå fast, hehe. Angående testing har jeg testet blant annet mine Cm7 med 2 sett andre kabler før jeg like etter koblet til VDH 352 hybrid kabler. Forskjellen var nærmest skremmende og som natt og dag. Nå var de andre kablene jeg først brukte sett med eldre Dali kabler, men alikevel imponerende når man vet at 352 hybrid ikke koster mer enn 248 kr meteren, altså holder man seg under 1000 lappen for 2 ganger 2 meter.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Glimrende signalkabel og nesten den samme som min. Jeg har jubileeversjonen av kabelen du har:-D Waters og Gilmour har god smak kan vi slå fast, hehe. Angående testing har jeg testet blant annet mine Cm7 med 2 sett andre kabler før jeg like etter koblet til VDH 352 hybrid kabler. Forskjellen var nærmest skremmende og som natt og dag. Nå var de andre kablene jeg først brukte sett med eldre Dali kabler, men alikevel imponerende når man vet at 352 hybrid ikke koster mer enn 248 kr meteren, altså holder man seg under 1000 lappen for 2 ganger 2 meter.
    Jeg har ikke hatt VDH signal før nå så jeg er veldig fornøyd med førstrinntrykket, kvalitet og alt harmonerer. Det er moro du har opplevd kvalitetsforskjeller på disse kablene, er nok mange skeptikere som er kranglete på det området. Jeg synes at folk må bruke det dem vil på kabler og anlegg, noen sitter med placebo og noen har en markant oppgradering. Er ikke så at man får et nytt anlegg, men det er nyanser som kan komme frem tydligere nå enn før. Hifi er lek så da må man eksperimentere litt også.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Har i dag VDH Snowline som høyttalerkabel til de tre frontkanalene.
    Har Argon bananplugger på disse.
    Må bare si at den kabelen har "ryddet" opp i lydbildet på mitt anlegg.
    Og denne kabelen til ca 60-70 kroner meteren spillte bedre på mitt anlegg en Monster cable til ca 120 kroner meteren..
    Så skal en få bedre lyd i anlegget,så er dette en oppgradering som monner.
    Men holder og en knapp på Nordost. Har en Black Knight signalkabel som før ble brukt på cd-spiller, den gjorde og underverker. Den ligger nå og venter på effekttrinn

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt meg VAN DEN HUL THE WATERFALL HYBRID Bare for og
    prøve en litt dyrere kabel på anleget.Er egentlig skeptiker når det gjelder
    kabler,så det skal bli løye og prøve om jeg hører noe forskjell8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har prøvd/ kjenner til denne typen kabler? VAN DEN HUL The MAINSSERVER HYBRID kabel | Hi-Fi Klubben
    "hi-end" strømkabel. har dette noen hensikt? kan ikke si jeg er plaget med noe jeg merker som støy e.l. men fortsatt lyst til å sjekke ut om man kan merke noen forsjekk.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du ett meget bra anlegg, kan det gi noe. hvis ikke glem det og bruk heller penger på signal kabel der er det mest å hente untatt komponentene.

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fordfiesta
    Har det noen hensikt å kjøpe f.eks Van Den Hul VAN DEN HUL The MAGNUM HYBRID kabel | Hi-Fi Klubben
    til bruk mellom NAD c372 og B&W CM1?
    jeg bruker nevnte kabel vdh ma- hy- og synes den gjør en veldig bra jobb, prøvde tara labs prime, men vdh synes jeg låt bedre.
    vincent,para,yamaha og de er sydd i sammen med vdh, klipsch rf 82
    angrer ikke på la litt i kabler, men fins sikkert mange andre bra der ute også 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei

jeg har d-102 hybrid III signal til frontene og center og the wave til bakhøytalerne,dette sammens med parasound 5250.

forskjellen mellom disse og nonameskit syntes jeg var stor. dynamikken og detaljer var vel det første og mest åpenbare.

bruker d 352 rundt hele og litt samme opplevelse,mer detaljer.
    hadde noname ganske feite kina kabler fra før.

eneste av kabler som ikke er van den hul er sub kabelen,der har jeg qed performance til 448kr.

må nesten ha van den hul "the sub hybrid" for å få alt likt...men noen som har denne og merket noen oppgradering? erfaringer?(subwoofer er svs ultra pb 13)

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har testet argon kabler vs Van den hul kabler? jeg er på jakt etter 3 nye signal kabler. Gikk på en smell og kjøpte meg platespiller som må separate kabler og bytte ut den fra riaa til forsterker samt en usb dac så jeg må oppgradere litt. Dessuten får jeg jo ikke min gamle favoritt mit i norge så lett lengre så derfor tenker jeg nytt merke.

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Byttet kabler idag, til noe ukjent merke som koster rett over 10kr metern, har følelsen av at jeg har rimelig lik lyd som før byttet.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk kjøpt meg Van Den Hul The D-352 hybrid med Dali terminering 2*5 m og
    Dali lux bananplugger 2*4 for en grei pris(1300kr)av en grei kar:-D
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er visst to Van den hul tråder her: avforum.no/forum/klubb-entusiasttrader/114134-van-huls-tilhengere-10.html
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •