Lange strekk av kabler. kvalitet vs. pris.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer yannz sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lange strekk av kabler. kvalitet vs. pris.

Hei

Har nylig gått til innkjøp av en Philips Garbo, en 16:9 prosjektor som jeg har gjort meg ganske fornøyd med.
    Planen er også å kjøpe en NAD T562.

Nå, for det estetiske, så vil jeg ha alle hifi-komponentene i et møbel, under lerretet. Prosjektoren henger i taket på den andre kortveggen.

Problemet er; om jeg ikke bruker en russisk løsning med kabel rett over taket (evt, skrått over) så blir det 10-15 m med kabler.

Alternativene er jo Komponent og S-Video. Er det verdt det med komponent? (og tenker jeg riktig at komponent er bedre, osv?)

Isåfall, hva er forskjellen? forskjellen i pris er iallefall helt vill. Eneste jeg har funnet er 12m lange komponentkabler til 3-4000kr.. mot 15m s-video (på spaceworld) til ~600kr..

og så har vi jo denne posten med CAT5 som RGBHV-kabel. Mulig å gjøre dette med komponent <-> komponent?

(forøvrig, noen som har noen synspunkter på valgte produkter av pj og dvd-spiller?)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eltek selger supra AV3 komponent kabler på 1 til 15m, disse er meget bra i forhold til prisen. Produkt nummer hos eltek er SU2538 for 15m
    link til Eltek er http://www.mamut.com/dynabel[/url]

Newcomer yannz sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddyper
    Eltek selger supra AV3 komponent kabler på 1 til 15m, disse er meget bra i forhold til prisen. Produkt nummer hos eltek er SU2538 for 15m
    link til Eltek er http://www.mamut.com/dynabel
    Du vet, da blir det nok akkurat den kabelen på meg. Hadde kanskje vært litt mer skøy å fikse seg egen kabel selv, mest for å prøve. har jo metervis med CAT på rull og slikt, men det var en helt gunstig pris for 15m.

(om de har den på lager montro? selsomt å få ting i posten om en kan løpe til butikken. (men det skal nå kunne løses med en kort telefonsamtale, tenker jeg))

Takk for hjelp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •