Kabler til hjemmekino..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabler til hjemmekino..

Har tenkt nå en stund på hva jeg skal velge av høytalerkabler til hjemmekino opplegget mitt, og har kommet dit hen at jeg søker hjelp i den store AV-verden

Det har seg slik at mitt formål med kablene ikke skal være at det skal være dyrt og svært, men det skal se bra ut bak racken. Som et eksempel på hva jeg synest er pent å se på er Xindak SC 01B til høytalere og likeens når det kommer til strømkabler Xindak PC 02/03 og signal Xindak AC 01...

Det kan se ut som om at jeg har funnet hva jeg vil, ha og kanskje har jeg det men noen som har peil på alternativer?

For og nevne i samme renna, det skal kablest i veggene med en eller annen kabel og derfor er interessen i og legge sinnsykt med grunk i kabel uaktuellt.

Someone?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du skal legge kablene i vegg, kan det være grett å gå for noen skjermede kabler. Slik at du unngår evt problemer som oppstår ved støy.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    Når du skal legge kablene i vegg, kan det være grett å gå for noen skjermede kabler. Slik at du unngår evt problemer som oppstår ved støy.
    Ja skal prøve og legge det lengst mulig unda strømkablene..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •