Problemer med halogenlampe

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med halogenlampe

Heisann

Jeg har nettopp montert opp en ny taklampe i stua (12 volt G4 10watt m/15 lys). Det var en utstillingsmodell i butikken og vi så at det var en del pærer som ikke lyste. Vi fikk derfor med ekstra pærer hjem. Etter å ha montert den i taket var det plutselig lys i alle pærene. Deretter forsvant plutselig lyset i halvparten av lysene på venstre side av lampen. Etterpå var det lys bare på høyre side. Det neste som skjedde var at ingen av pærene hadde belysning. Lampen driver nå å skifter mellom disse tre tilstandene, dvs fult lys, lys i halvparten (men kun på venstre side), og ingen lys i det hele tatt. WTF! Vi har kjøpt lampettledning som skal passe til denne typen lampe og det er ikke montert dimmer.

Er det noen som er kyndig på dette område og kan komme med innspill. Jeg kan ingenting om slikt. Er det pærene, mitt elektriske anlegg eller må jeg bare lever dritten tilbake

Mvh

Lars

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lever den tilbake. Dårlig kontakt enplass, eller trafoen som begynner å bli defekt. Ingenting å samle på når du kjøpte den slik

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •