RCA kabler/switch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

RCA kabler/switch

Om forladels' hvis jeg poster feil sted.

Jeg kommer til å skrive veldig uproft her, fordi jeg rett og slett ikke har peiling.

I mitt veldig gamle minianlegg har jeg 1 rød og 1 hvit utgang. Jeg har både Ps3 og PC som jeg bruker denne utgangen på. Jeg må stadig bytte "male-kabler" fra pc til ps3 ettersom hva jeg vil ha lyd fra.

Det jeg er på jakt etter er 2 (en rød og en hvit) "male-kabler", som går ut i 4(2 røde og 2 hvite) "female-kabler".

Eller en switch eller noe, samme for meg, bare det fungerer slik at jeg slipper å ta ut kablene fra pc når jeg vil ha lyd fra ps3 og omvendt.

Om folk ikke skjønner hva jeg mener, så kan jeg tegne i paint for å prøve å gi et bedre bilde

På forhånd takk!

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har slike rca/phono-switcher på Claes i alle fall. evt tap av lydkvalitet skal jeg ikke si noe om.

edit:
    om forladels' ? hehe, sørrrlending kanskje?

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kristian3
    Om forladels' hvis jeg poster feil sted.

Jeg kommer til å skrive veldig uproft her, fordi jeg rett og slett ikke har peiling.

I mitt veldig gamle minianlegg har jeg 1 rød og 1 hvit utgang. Jeg har både Ps3 og PC som jeg bruker denne utgangen på. Jeg må stadig bytte "male-kabler" fra pc til ps3 ettersom hva jeg vil ha lyd fra.

Det jeg er på jakt etter er 2 (en rød og en hvit) "male-kabler", som går ut i 4(2 røde og 2 hvite) "female-kabler".

Eller en switch eller noe, samme for meg, bare det fungerer slik at jeg slipper å ta ut kablene fra pc når jeg vil ha lyd fra ps3 og omvendt.

Om folk ikke skjønner hva jeg mener, så kan jeg tegne i paint for å prøve å gi et bedre bilde

På forhånd takk!
    Hei.

Dette er vel muligens det du er på jakt etter.

Clas Ohlson Internettbutikk
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!

Sitat Opprinnelig postet av Jan Frode
    Hei.

Dette er vel muligens det du er på jakt etter.

Clas Ohlson Internettbutikk
    Men har det noe å si at kabelen på "RCA-veksleren" på bildet har rød og svart? og ikke rød og hvit?

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kristian3
    Takk for svar!

Men har det noe å si at kabelen på "RCA-veksleren" på bildet har rød og svart? og ikke rød og hvit?

Nei
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •