Hjelp: har klønet til innstillinger, er uten bilde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp: har klønet til innstillinger, er uten bilde

Hei,

min søster fikk seg et lite HK anlegg med DVD-spiller integrert i surroundreceiveren da hun bodde hjemme. Den gang koblet jeg dette til prosjektoren til fatter gjennom component, og endret innstillingene til å sende bilde ut gjennom componentutgangene.

Nå har hun flyttet, og har en TV uten componentinngang. Glemte helt at jeg hadde endret innstillingene for henne. Dermed får hun ikke bilde gjennom SCART/S-VIDEO, og får ikke stilt på dette siden hun ikke har on-screen-displayet synlig. Må jeg ta med meg prosjektoren (eller noe annet med comp-inngang) fra Tønsberg til Trondheim slik at jeg kan få endret innstillingene igjen?

Eller er det noen som har smarte tips? Converter á la SCART<->RCA?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inntil hun får det fikset er det vel bare å koble antennekablen fra veggen/dekoder direkte til tv`en, eller? Har hun dekoder kan hun jo også koble scart eller hdmi, fra dekoder til tv`en. Avhenger av hvilken dekoder hun har jo.

Hun kan skkert se i manualen hvordan man resetter anlegget til fabrikksinnstillinger, har hun ikke manualen kan denne vel lastes ned.

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun har dekoderen rett i TV'en ja, med lyden for seg til receiveren

Men etter et års tid fikk hun lyst til å se på en DVD, og da dukket problemet opp i og med at den er integrert.

Manualen er nok kastet sammen med embalasjen for lenge siden.
    Får be henne sende meg modellnavnet, så kanskje jeg finner manualen på nettet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •