Nye Vipera kabler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye Vipera kabler

Noen som har prøvd de nye Vipera kablene? Skal visst nok være gode kabler til tross for att de enda er relativt ny på markedet.

Vært inne på tanken og prøve de nye ht kablene deres

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Noen som har prøvd de nye Vipera kablene? Skal visst nok være gode kabler til tross for att de enda er relativt ny på markedet.

Vært inne på tanken og prøve de nye ht kablene deres
    Hei. Ikke testet enda, men jeg tok sjansen og bestillte høytalerkabler idag. Prisen er jo så billig at det er verdt et forsøk. Bestillte 2 x 3 meter av den rimeligste modellen. Kom på 700,- inkl frakt. Vet ikke om det er ferdig terminert eller ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fugazi
    Hei. Ikke testet enda, men jeg tok sjansen og bestillte høytalerkabler idag. Prisen er jo så billig at det er verdt et forsøk. Bestillte 2 x 3 meter av den rimeligste modellen. Kom på 700,- inkl frakt. Vet ikke om det er ferdig terminert eller ikke.
    Da er Vipera Barani høytalerkabler kommet. Måtte betale toll på 180,- ved levering. Tok 4 dager fra bestilling til posten leverte varen på døra. Kablene kom i en flott eksklusiv Vipera forpakning. Kvalitene på kablene ser veldig bra ut. Leveres med spade og banaplugger ettersom hvordan du vil koble opp.
    Har koblet de til anlegget og er godt fornøyd. Må nok bestille et par til da jeg akkurat har bestillt effekforsterker som skal bi-ampes med den integrerte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •