Hjelp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Hjelp?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp?

Jeg er nybegynner når det kommer til 'ordentlig' hifi, så jeg trenger hjelp med en ting, kjøpte
    ARGON 5351 kabel | Hi-Fi Klubben for og bruke mellom høytalerne og recivern min, det eneste problemet er at banan pluggen er AKURATT for stor til og passe i forsterkeren, så jeg tenkte "jaja, tar av banan pluggen på reciver delen!" men, ja.. der var det 3 ledninger og ikke to går det ann og trikse litt for og få det til og virke eller kjøpe ny kabel og waste de 1000,- jeg akkuratt brukte?

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kablene som gikk til den røde-bananpluggen, skrur du fast på den røde terminalen, og de kablene som gikk til den sorte-bananpluggen, skrur du på den sorte terminalen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

uhm

oh... følte meg lite dum nå.. men var bekrymret over at det var 3 ledninger istede for 2 men da får jeg prøve det da^^

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pluggen for stor?? Bananplugger er standard plugger og de passer om hverandre i alle den typer terminaler. Det kan dog hende at det er laget en propp bake på terminalen din, fjern den proppen, så får du inn pluggen.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chrisrol
    oh... følte meg lite dum nå.. men var bekrymret over at det var 3 ledninger istede for 2 men da får jeg prøve det da^^