Kabel til sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Kabel til sub

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabel til sub

Har nettopp kjøpt min første sub (Velodyne dd 18 ) og trenger ca 4 meters kabel til denne.
    Sitter med en følelse av at kabelen til subben kanskje ikke er like viktig som signal/HT kabler. Er dette riktig eller helt på jordet?
    Noen som har synspunkter på dette eller tanker om hvor mye jeg bør legge i en slik kabel. Flott med konkrete anbefalinger!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva med en av disse?

Supra Cables Y-link interconnect 4m Signalkabler | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    XTZ Pearl Subkabel 5 meter Signalkabler | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    Acc Pro Subkabel 5 meter Signalkabler | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Det viktigste med en sub-kabel, slik jeg ser det, er at den er skikkelig skjermet, slik at den ikke plukker opp dtøy. Dette er litt viktigere på subkabler enn andre signalkabler da de ofte kan være litt lange og går forbi mange støykilder.
    Finnes også andre kabler der ute, men disse vil nok virke etter hensikten. Personlig kunne jeg kanskje tenkt meg Suprakabelen, like utseendet på dem, men det er smak og behag.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0