Hvorfor gikk ting så galt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 116
    Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvorfor gikk ting så galt?

Jeg bare lurer på hvorfor ting har gått så galt med V2. I og med at dere har brukt så mye penger på utvikling og beta-testing. Så forventer nok de fleste et forum med mindre feil enn det som har oppstått på det nye.

Det er mange ting som er gale på forumet nå:
    - Ingen sjel. Helt anonymt lite som minner om V1 i layout og design ( Orange farger etc)
    - Rotete. Ingen skikkelig struktur på hvordan ting dukker opp på siden.
    - Bilder og ting fra V1 er ikke implementert. Lest om folk som gir opp byggetrådene sine pga alle bildene er vekke.
    - Mye barnesykdommer. Ting som asap bør fikses på. Som bilde opplasting. Feil når du poster innlegg.
    - Hastigheten har blitt bedre, men er fortsatt en del tregheter i ny og ne.
    - Min hjemmekino og min Hifi. Tror ikke jeg trenger si noe mer.
    - Siste tråder funker veldig dårlig i Chrome.
    - AvTorget har jeg ikke testet, men virker som det er veldig dårlig.

Newcomer Della sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Vigrestad
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er oppdateringen "ferdig"??
    Bildene må legges inn på nytt allså? Og alle "mine tråder" må gjøres på ny?

Hvor er smileyene..?? :/

Newcomer Della sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Vigrestad
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er oppdateringen "ferdig"??
    Bildene må legges inn på nytt allså? Og alle "mine tråder" må gjøres på ny?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig. Ikke fornøyd at det har tatt så lang tid heller. Men, dette er jo gratis så kam vel egentlig ikke kreve noe..

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, synes det er blitt helt sterilt og rotete. Ingen store bilder eller intuitiv design på noe nå. Skal ikke klage på at folk jobber gratis i kulissene, og det er et gratis forum. Bare synd å set et så bra forum dø ut, mener ikke være dommedagsprofet men synes det stinker av forumet nå, både designmessig og bugmessig.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for at det betyr så veldig mye for meg som alltid har brukt engelsk som arbeidsspråk på jobben, men er det slik at alt, unntatt innlegg selvfølgelig, er på engelsk?

Gikk aller lengst ned på siden og forandret "Default Style" til Norwegian uten at det forandret noe som helst.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle Vis post
    Ikke for at det betyr så veldig mye for meg som alltid har brukt engelsk som arbeidsspråk på jobben, men er det slik at alt, unntatt innlegg selvfølgelig, er på engelsk?

Gikk aller lengst ned på siden og forandret "Default Style" til Norwegian uten at det forandret noe som helst.
    Det er sikkert ikke lagt inn noe "translations". Så da blir engelsk på det norske.

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skulle ønske avforum var implementert på samme måte som byggebolig.no! Jeg har vært aktiv både her og på byggebolig.no, og jeg må si at deres implementasjon av forumet er _langt_ ryddigere og enklere å forholde seg til. På avforum (også på V1) er det mye klikking, menyer, scrolling forbi gigantiske reklameposter. På byggebolig.no er det mye enklere og renere og det er også reklamefinansiert. Der er det trivielt å følge nye tråder og innlegg uten mye klikking, mens på avforum har jeg problemer med å ha oversikt og henge med på nye tråder og innlegg.

Jeg lurer på hva andre brukere som benytter begge forumene mener. Ta BEF f.eks. han er representert begge steder:

http://www.byggebolig.no/lyd-bilde-t...se-hjemmekino/

..og der ja, nå finner jeg ikke BEFs tråd her på forumet lengre...

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YeOlde Vis post
    Enig, synes det er blitt helt sterilt og rotete. Ingen store bilder eller intuitiv design på noe nå. Skal ikke klage på at folk jobber gratis i kulissene, og det er et gratis forum. Bare synd å set et så bra forum dø ut, mener ikke være dommedagsprofet men synes det stinker av forumet nå, både designmessig og bugmessig.
    Er ikke noe profetiskt dette, vi har sett det i en par uker allerede hvor nesten alle trådene med litt aktivitet kommer fra ferske brukere med spørsmål som på gamle forumet hadde fått kontant svar på fra en par ringrever med faktiskt erfaring, istedet får de nesten kun svar av sånne google apekatter som meg :P

Det skjer bare ikke nå for disse ringrevene bruker tiden sin med andre ting\steder rett og slett fordi dette har blitt et tungvindt forum og bruke.

Første og største feilen som er begått er den lange utviklings tiden, ting går fort på nett så og prøve og utvikle enn plattform over flere år er helt på trynet, denne v2 plattformen er egentlig ikke noe teknisk mindre utdatert enn v1.

Mitt spørsmål er enkelt.
    Hva er dette pratet om en egen utviklet plattform?
    Alt jeg ser er en vbulletin plattform som noen har forsøkt modifisiere inn gammel funksjonalitet (minhifi,minhjemmekino, avtorget etc)(lett måte og gjøre ting ubrukelig på)

Om man skal ta et slikt pattforms bytte bør man kanskje innse at det og emigrere gammel db struktur og poster ikke er habilt.

Min tanke rundt et slikt plattforms bytte ville da ideelt verdt satt sammen med en totalt server oppgradering (ny web,db, full pakke) slik at gamle forumet kunne forblitt oppe, og fullt søkbart med alle bilder og fullt lesbart,
    Registrerte brukere kan få lov til og redigere sine egne poster i en periode men etter dette låses hele forumet, dette så de hovedsaklig kan legge inn linker til den nye tråden på det nye forumet.
    På denne måten så vil f.eks ikke google søk bli ødelagt.

Alle pågående diskusjoner kan så fort bli opprettet på ny i den nye plattformen av brukerne selv (enkel litmus test for og se om tråden har interesse til og fortsette)
    Etter en stund så vil guider og diverse som generelt blir søkt etter trenge og oppdateres og man kan etter et år eller to fase ut den gamle serveren.

Men jeg får til slutt male fanden på veggen jeg og nå.

Faktum er slik at avforum.no sin drifts gruppe
    har MAKS to uker på og få dette til v1 funksjonalitet eller så vil ikke dette forum samfunnet stå til og redde.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden Vis post
    Er ikke noe profetiskt dette, vi har sett det i en par uker allerede hvor nesten alle trådene med litt aktivitet kommer fra ferske brukere med spørsmål som på gamle forumet hadde fått kontant svar på fra en par ringrever med faktiskt erfaring, istedet får de nesten kun svar av sånne google apekatter som meg :PDet skjer bare ikke nå for disse ringrevene bruker tiden sin med andre ting\steder rett og slett fordi dette har blitt et tungvindt forum og bruke.Første og største feilen som er begått er den lange utviklings tiden, ting går fort på nett så og prøve og utvikle enn plattform over flere år er helt på trynet, denne v2 plattformen er egentlig ikke noe teknisk mindre utdatert enn v1.Mitt spørsmål er enkelt.Hva er dette pratet om en egen utviklet plattform?Alt jeg ser er en vbulletin plattform som noen har forsøkt modifisiere inn gammel funksjonalitet (minhifi,minhjemmekino, avtorget etc)(lett måte og gjøre ting ubrukelig på)Om man skal ta et slikt pattforms bytte bør man kanskje innse at det og emigrere gammel db struktur og poster ikke er habilt.Min tanke rundt et slikt plattforms bytte ville da ideelt verdt satt sammen med en totalt server oppgradering (ny web,db, full pakke) slik at gamle forumet kunne forblitt oppe, og fullt søkbart med alle bilder og fullt lesbart,Registrerte brukere kan få lov til og redigere sine egne poster i en periode men etter dette låses hele forumet, dette så de hovedsaklig kan legge inn linker til den nye tråden på det nye forumet.På denne måten så vil f.eks ikke google søk bli ødelagt.Alle pågående diskusjoner kan så fort bli opprettet på ny i den nye plattformen av brukerne selv (enkel litmus test for og se om tråden har interesse til og fortsette)Etter en stund så vil guider og diverse som generelt blir søkt etter trenge og oppdateres og man kan etter et år eller to fase ut den gamle serveren.Men jeg får til slutt male fanden på veggen jeg og nå.Faktum er slik at avforum.no sin drifts gruppe har MAKS to uker på og få dette til v1 funksjonalitet eller så vil ikke dette forum samfunnet stå til og redde.
    Jeg har ikke sett på det på den måten før. Med gammelt og nytt forum, så etterhvert fase ut "kanskje" det gamle forumet. Det høres ut som en veldig god måte gjøre det på. Alt fresh på det nye, så det gamle

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer bare ikke nå for disse ringrevene bruker tiden sin med andre ting\steder rett og slett fordi dette har blitt et tungvindt forum og bruke.
    Vet ikke om jeg kan kalle meg ringrev, men denne beskrivelsen passer veldig godt på meg. Interessen min for AVForum har nok vært litt dalende i utgangspunktet, men V2 har tatt knekken på det lille som var igjen for min del.

Jeg brukte knapt nok noe annet en selve V1 forumet og hadde det som fisken i vannet. Nå spreller jeg litt på land her...

Newcomer Captain Kirk sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Bergen
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke noe profetiskt dette, vi har sett det i en par uker allerede hvor nesten alle trådene med litt aktivitet kommer fra ferske brukere med spørsmål som på gamle forumet hadde fått kontant svar på fra en par ringrever med faktiskt erfaring, istedet får de nesten kun svar av sånne google apekatter som meg :P

Første og største feilen som er begått er den lange utviklings tiden, ting går fort på nett så og prøve og utvikle enn plattform over flere år er helt på trynet, denne v2 plattformen er egentlig ikke noe teknisk mindre utdatert enn v1.

Mitt spørsmål er enkelt.
    Hva er dette pratet om en egen utviklet plattform?
    Alt jeg ser er en vbulletin plattform som noen har forsøkt modifisiere inn gammel funksjonalitet (minhifi,minhjemmekino, avtorget etc)(lett måte og gjøre ting ubrukelig på)

Om man skal ta et slikt pattforms bytte bør man kanskje innse at det og emigrere gammel db struktur og poster ikke er habilt.

Min tanke rundt et slikt plattforms bytte ville da ideelt verdt satt sammen med en totalt server oppgradering (ny web,db, full pakke) slik at gamle forumet kunne forblitt oppe, og fullt søkbart med alle bilder og fullt lesbart,
    Registrerte brukere kan få lov til og redigere sine egne poster i en periode men etter dette låses hele forumet, dette så de hovedsaklig kan legge inn linker til den nye tråden på det nye forumet.
    På denne måten så vil f.eks ikke google søk bli ødelagt.

Alle pågående diskusjoner kan så fort bli opprettet på ny i den nye plattformen av brukerne selv (enkel litmus test for og se om tråden har interesse til og fortsette)
    Etter en stund så vil guider og diverse som generelt blir søkt etter trenge og oppdateres og man kan etter et år eller to fase ut den gamle serveren.

Men jeg får til slutt male fanden på veggen jeg og nå.

Faktum er slik at avforum.no sin drifts gruppe
    har MAKS to uker på og få dette til v1 funksjonalitet eller så vil ikke dette forum samfunnet stå til og redde.
    Enig.
    Forumet vil dø hvis ikke dette ordner seg snart.
    Med den nye V2 virker det som vi har gått bakover i tid...Dørgene kjedelig,rotete,tungvint og på mange måter ødelagt.
    Jeg har selv en byggetråd som jeg har fått mange hyggelige tilbakemeldinger på og brukt MYE tid på. Nå er alle bildene mine er "borte" noe som gjør tråden verdiløs for meg selv og alle andre
    Jeg nærmet meg slutten og gledet meg til å poste siste framgang og ferdig-bilder,få innspill på akustiske tiltak og lyd innstillinger men det blir liksom meningsløst nå

Nå er jeg en "smågutt" å regne i trådsammenheng og jeg grøsser med tanke på f.eks hunsbedt,bef og runeW som har lagt ned vesentlig mer tid enn meg i trådene sine med tanke på bilder.
    Jeg har desverre ikke tråden min i flere forum,noe jeg nå angrer veldig på.
    Så hvis ikke dette blir ordnet så er det "kroken på døren" for min byggetråd.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes "oppgraderingen" er en katastrofe. Et forum skal være oversiktlig og enkelt å bruke for faste brukere men også for helt nye brukere. Noe dette forumet på ingen måte er idag.

Jeg håper det blir en løsning på dette, men inntil det skjer så ser jeg ingen grunn til å bruke dette forumet lenger.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har forståelse for at folk blir både leie og irriterte når forumet er nede eller ikke fungerer. Mye tid er investert fra svært mange brukere, noe vi selvsagt er veldig takknemlige for.

Når dette er sagt så gjør vi så godt vi kan for å få forumet opp å gå igjen. Det arbeides både fra Norge, USA og India. Forumversjonen som først ble lagt inn var ikke den som programmererne ble instruert om å legge inn (Versjon 4 beta), hvilket er hvorfor forumet nå fungerer så dårlig. Som sagt tdligere så jobbes det på spreng med å klargjøre VBulletin versjon 4.2, men det har vist seg at det også er knyttet en del utfordringer til det. Vi tror imidlertid at dette skal være på plass i slutten av denne uken.

Layouten er på ingen måte ideel, men det er naturligvis ikke førsteprioritet slik som situasjonen er nå. Vi har fått input fra designere, og vil jobbe videre med dette når andre ting er på plass.

Sånn ellers så vil jeg også oppfordre alle til å være konstruktive og gi oss muligheten til å ordne opp i det som ikke virker nå. Det at flere av dere sier at dere vil slutte å bruke forumet dersom det ikke er oppe innen da eller da, er trist, men vi kan ikke gjøre mer enn det vi kan.

Situasjonen slik den er nå er at det går ut nermere 10.000,- ukentlig for å fikse alle feilene, optimalisere med mer, noe som er mange ganger mer enn det som kommer inn gjennom annonsering. "Worst case" scenario er at forumet forsvinner på grunn av kostnadene som er forbundet med dette, noe som i alle tilfeller ikke gagner noen. Vi håper ikke det skjer, men det er heller ikke utenkelig slik situasjonen er.

Vær så snille å være konstruktive i stedet for å "grine på nesen". Forumet er HELT gratis for dere, noe som på ingen måte er tilfelle for eierne (tapsprosjekt i flere år, selv om det ikke er så mye).

På forhånd tusen takk for alle feilrapporteringer og konstruktive tilbakemeldinge. Disse hjelper oss veldig i prosessen som nå foregår. Eventuelle negative tilbakemeldinger som ikke hjelper dagens situasjon har vi ikke kapasitet til å besvare.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satser på det blir bra tilslutt, når det går ut 10 lapper i uka får dere vel valuta for pengene

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Vi har forståelse for at folk blir både leie og irriterte når forumet er nede eller ikke fungerer. Mye tid er investert fra svært mange brukere, noe vi selvsagt er veldig takknemlige for. Når dette er sagt så gjør vi så godt vi kan for å få forumet opp å gå igjen. Det arbeides både fra Norge, USA og India. Forumversjonen som først ble lagt inn var ikke den som programmererne ble instruert om å legge inn (Versjon 4 beta), hvilket er hvorfor forumet nå fungerer så dårlig. Som sagt tdligere så jobbes det på spreng med å klargjøre VBulletin versjon 4.2, men det har vist seg at det også er knyttet en del utfordringer til det. Vi tror imidlertid at dette skal være på plass i slutten av denne uken. Layouten er på ingen måte ideel, men det er naturligvis ikke førsteprioritet slik som situasjonen er nå. Vi har fått input fra designere, og vil jobbe videre med dette når andre ting er på plass. Sånn ellers så vil jeg også oppfordre alle til å være konstruktive og gi oss muligheten til å ordne opp i det som ikke virker nå. Det at flere av dere sier at dere vil slutte å bruke forumet dersom det ikke er oppe innen da eller da, er trist, men vi kan ikke gjøre mer enn det vi kan. Situasjonen slik den er nå er at det går ut nermere 10.000,- ukentlig for å fikse alle feilene, optimalisere med mer, noe som er mange ganger mer enn det som kommer inn gjennom annonsering. "Worst case" scenario er at forumet forsvinner på grunn av kostnadene som er forbundet med dette, noe som i alle tilfeller ikke gagner noen. Vi håper ikke det skjer, men det er heller ikke utenkelig slik situasjonen er. Vær så snille å være konstruktive i stedet for å "grine på nesen". Forumet er HELT gratis for dere, noe som på ingen måte er tilfelle for eierne (tapsprosjekt i flere år, selv om det ikke er så mye). På forhånd tusen takk for alle feilrapporteringer og konstruktive tilbakemeldinge. Disse hjelper oss veldig i prosessen som nå foregår. Eventuelle negative tilbakemeldinger som ikke hjelper dagens situasjon har vi ikke kapasitet til å besvare.
    Oppi all den grininga om hvor dyrt og mye arbeid dette(samtidig som man reiser rundt på messer og gud veit hva) er og hvor takknemlige vi burde være.. Så kan jeg jo minne deg på at man har brukt dette forumet inkludert alle brukere og bidrag til å bygge opp en hifibutikk med titalls millioner i omsetning og flere millioner i overskudd de siste årene.

Blir det for hardt for dere så er jeg sikker på at samtlige hifi relaterte sjapper i Norge er interesert i bruke noen kroner for en slik markedskanal som dette er med alt hva det innebærer.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke brukt forumet noe særlig siden opgraderingen, har likksom bare klikket meg inn for å se om det er noen endringer.

Det som irriterer meg mest akkurat nå er att trådene vi har skrevet i, eller har fulgt med i er vekk fra listen.
    Hvordan ligger det ann med det egentlig. må vi abbonere på nytt eller kommer dette også etterhvert?

jeg har enda tro på att dette blir bra til slutt, det er bare synd att det skulle bli så mye tull underveis.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post

Vær så snille å være konstruktive i stedet for å "grine på nesen". Forumet er HELT gratis for dere, noe som på ingen måte er tilfelle for eierne (tapsprosjekt i flere år, selv om det ikke er så mye).
    Det er lov å "grine på nesen" når noe som fungerer blir "oppgradert" til noe som ikke virker i det hele. Ikke kom dragende med kostnader. Dere soper inn annonsekroner. Ingen tvang dere heller til å rulle ut en halvferdig løsning.

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har for egen del brukt litt over to tusen timer de fem siste årene på blogging her på AVforum. Nesten 1400 bilder har blit møysommelig redigert og lagt ut. Det ser ut som om byggetråden min har vært godt likt, og det vil være fryktelig synd (mest for meg selv, kanskje) om den skulle gå ned i dragsuget med V2. Rune W sin tråd er fem ganger mer omfattende, tenk på hva det innebærer i arbeid...

Jeg har vært fryktelig kritisk til V2 helt fra starten av, prosessen fra dag en har vært uten styring virker det som. Er enig med flere som sier at V1 skulle ha blitt urørt imens V2 hadde blitt klar. Det snakkes om at "noen" med feiltakelse la ut feil V2, at den ikke var ferdig, osv. Dette høres bare helt latterlig klønete ut.

Vel, vel. Vi som ikke har peiling får bare sitte på gjerdet å se på mens alle feilene forhåpentligvis blir ordnet. Det snakkes om økonomi. Jeg skulle gjerne ha spyttet inn litt penger hvis det er til noen hjelp. Men da må det bli en garanti for at slike kaostilstander ikke kommer igjen. De som sitter på toppen og styrer det hele må ikke la overivrige "cowboyer" få lov til å styre forumet i senk, slik situasjonen har blitt nå...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at mine kommentarer rundt økonomi ikke falt i god jord, og selv om jeg gjerne skulle forklart mer rundt akkurat det, så kommer det neppe mye godt ut av det. Jeg kan likevel si at ingen har blitt rike av AVforum, det kan jeg garantere.

Ellers så må jeg igjen få si at vi setter utrolig stor pris på alle som bidrar og har bidratt til å bygge opp AVforum, og uten alle dere så hadde vi ikke hatt et forum, til glede for oss alle.

Bytte fra V1 til V2 har gått maksimalt dårlig, og forumet ble lagt ut uten vår godkjenning. Dette ble gjort av utviklerselskapet i India, som forøvrig har vært en håndfull å håndtere. Det er ingen unnskyldning, men en forklaring.

Når det gjelder V2 sånn ellers, så ville vi på et eller annet tidspunkt blitt tvunget til å bytte fra V1 uansett, da hele plattformen var et lappeteppe (koden...) som vi ikke klarte å finne ut av når noe galt skjedde. I tillegg ville det blitt umulig å implementere ny funksjonalitet, eksempelvis blogger.

Til tross for dagens situasjon så håper jeg at alle våre trofaste brukere prøver å være så positive som mulig inntil vi er på fote igjen.

På forhånd tusen takk fra "staben"!

Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •