Hvorfor gikk ting så galt? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 116
    Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Begynner å bli bra dette Da får vi satse at aktiviteten tar seg opp igjen her på forumet.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åååå det går likar no....

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsettelsen blir bra. Er bare å fortsette å være aktive. og poste en del, så kommer de fleste tilbake.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen Vis post
    Fortsettelsen blir bra. Er bare å fortsette å være aktive. og poste en del, så kommer de fleste tilbake.
    Kanskje, men ikke sikkert. Jeg har 8 år på forumet og over 6000 poster. Akkurat nå virker det ikke fristende å starte på null igjen. Ser jo at jeg nå ikke kastes ut ved pålogging og kan skrive innlegg igjen men det erstatter ikke en årrekke med gode tilbakemeldinger på avtorget som jeg brukte mye. Det kommer heller ikke epostvarslinger på tråder jeg deltar i hverken nye eller de 650 gamle trådene.

Sukk

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig med deg i dette Counter, men jeg håper (og tror) at det meste vil komme på plass igjen etter hvert. Tilbakemeldingene på det gamle torvet har vi dessverre kanskje mistet, men de vil nok bygge seg opp igjen da de fleste av oss jo fortsetter å bytte utstyr jevnt og trutt
    Det finnes jo ikke så mange alternativer til dette forumet pr. i dag. Hifisentralen er store i Norge, og er et spennende nettforum. Dog har sentralen og avf, som jeg ser det, ikke konkurrert, men alltid supplert hverandre da fokuset her i hovedsak handler om bilde og surround, mens det på sentralen har ligget mot 2-kanals hifi. Skulle jeg gi opp avf ville jeg for min del miste halve miljøet innen den web baserte delen av lyd&bilde livet.
    Dette er bare mine egne betraktningen oppi kaoset som dessverre har oppstått da vi alle ble tatt på sengen av et V2 som ble lansert uten at noen av oss var helt klare for det. Når ting endelig er på plass vil vi forhåpentligvis kunne se tilbake på denne perioden med en lett oppgitt hoderystning, og heller se fremover.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, dette er vel en prosess de som driver avforum har lært mye av, om ikke annet. Får feil og mangler rettes opp snart så folk kan konsentrere seg om musikk og lyd igjen

EDIT: Ser det er valgt outsourcing til India - Dette feiler selv for erfarne utviklingshus, og krever stort sett en norsk mann i India 2-4 ganger i måneden for å lykkes, så det forklarer jo endel.

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vi får igjen den gamel versjonen?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn Vis post
    Kan vi får igjen den gamel versjonen?
    Skulle ønske det. Forumet ser halvferdig ut, men jeg er redd for at slik som det er nå, var planen at forumet skulle bli?

Newcomer jnordto sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som skjønner avtorget og klarer å navigere seg der? Får ikke til noe jeg haha

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    avtorget er direkte rotete, har litt jeg vurderer og selge men slikt som torget er nå så orker jeg bare ikke

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen Vis post
    Jeg bare lurer på hvorfor ting har gått så galt med V2. I og med at dere har brukt så mye penger på utvikling og beta-testing. Så forventer nok de fleste et forum med mindre feil enn det som har oppstått på det nye.

Det er mange ting som er gale på forumet nå:
    - Ingen sjel. Helt anonymt lite som minner om V1 i layout og design ( Orange farger etc)
    - Rotete. Ingen skikkelig struktur på hvordan ting dukker opp på siden.
    - Bilder og ting fra V1 er ikke implementert. Lest om folk som gir opp byggetrådene sine pga alle bildene er vekke.
    - Mye barnesykdommer. Ting som asap bør fikses på. Som bilde opplasting. Feil når du poster innlegg.
    - Hastigheten har blitt bedre, men er fortsatt en del tregheter i ny og ne.
    - Min hjemmekino og min Hifi. Tror ikke jeg trenger si noe mer.
    - Siste tråder funker veldig dårlig i Chrome.
    - AvTorget har jeg ikke testet, men virker som det er veldig dårlig.

+1 !!!

Active m4sta sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg ikke likker er at nyeste innlegg som vises på førstesiden har samme farge som av personen som postet den. Meget forvirrende

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vB 4.2.1 etter hva jeg kan se? 4.2.2 er for øvrig ute, men hjelper lite.
    Jeg kjører 4.x på 3 forum og er strålende fornøyd... Er ikke SÅ mye som skal til
    før det blir som 3.x f.eks ... Og man trenger ikke legge inn bilder på nytt...

Bare vent til vB5 kommer. Det er helt forferdelig

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd å være positiv helt siden plattform-bytte, men er ikke så lett lenger. Er jo ikke liv her lenger.... Samme innleggene i front nesten urørt i timevis. Trist :-(

Ellers synes jeg forumet er ganske kurant å bruke med unntak av visse uoversiktlige punkter nevnt ovenfor her.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oversikt på forside "Siste tråder" alltid hengt så langt etter?
    Ser ut til at den oppdateres alt for sjelden. Dette fører garantert til mindre trafikk.

Ser i grunn ut til at den oversikten er helt på sykletur.
    "There are currently 1289 users online. 422 members and 867 guests - Most users ever online was 1,289, Today at 15:56."

Oppdatering hver 24. time?

Ser også at litt jobbing med cache hadde gjort seg. Går rimelig seigt til tider

Admin kan godt ta en titt hos meg og se om det er noe de lurer på, så skal jeg heller bidra litt jeg
    www.modellflynytt.no og/eller www.radiostyrt.no
    Sist endret av xilian; 10-17-2013 kl 10:02

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Fint om dere bruker denne tråden til feilrapportering slik at vi holder dette litt samlet: http://avforum.no/forum/showthread.p...26#post1967526.

For å svare på det som forespørres her har jeg bedt om at siste tråder oppdateres hvert 5. minutt fra nå av. Vi har måttet vente med å øke frekvensen på disse queriene til ting har stabilisert seg mht load, og spesielt da som følge av at vi ikke var sikre på om cacheløsningen kunne benyttes. Nå ser vi at serverne responderer bra, så da vil vi sakte med sikkert øke oppdateringsfrekvensen på ymse queries.

Users online er allerede rapportering inn som bug, blir forhåpentligvis fikset relativt kjapt.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye tull og rot her på forumet for tiden,prøvde og poste i en annen tråd idag,men får bare opp en feil melding,helt umulig og svare på enkelte tråder.
    Sist endret av runefalk; 10-18-2013 kl 18:31
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så kult her inne som det var førMerker at jeg er litt mindre aktiv på forumet nå enn før,mye feil og tull.Får håpe forumet tar seg opp igjen med tidenHar prøvd og poste dette innspillet flere ganger nå,så beklager
    viss det blir tull
    Sist endret av runefalk; 10-18-2013 kl 18:33
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio Vis post
    Har ikke brukt forumet noe særlig siden opgraderingen, har likksom bare klikket meg inn for å se om det er noen endringer.

Det som irriterer meg mest akkurat nå er att trådene vi har skrevet i, eller har fulgt med i er vekk fra listen.
    Hvordan ligger det ann med det egentlig. må vi abbonere på nytt eller kommer dette også etterhvert?

jeg har enda tro på att dette blir bra til slutt, det er bare synd att det skulle bli så mye tull underveis.
    Det samme med meg! Sluttet helt å klikke meg inn på dette. Bare sjekker en sjelden gang innemellom for å se om det har blitt bedre.
    Sammenligner dette mer og mer med mongstad prosjektet.

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns det meste er greit nå BORTSETT fra "Avmarket" og "Minhjemmekino" her er det norvenglish. Her trykker jeg på "Ad Categories
    & Sub-Categories" og så videre, skjer ikke mer. Får ikke sett noe... Og legge ut bilder og tekst på min hjemmekino er nå tortur for tålmodigheten.

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •