Hvorfor gikk ting så galt? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 116
    Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er forbredt på at ting tar tid, så smører meg med tolmodighet. Det håper jeg så mange som mulig også gjør. Ting blir bedre, men tar som regel litt tid.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen Vis post
    Jeg er forbredt på at ting tar tid, så smører meg med tolmodighet. Det håper jeg så mange som mulig også gjør. Ting blir bedre, men tar som regel litt tid.
    Enig - selv om det har skurret kraftig etter denne "oppgraderingen" , så merker man jo at det blir stadig bedre her nå etter hvert , så vi får håpe det blir bra til slutt.

Det var selvsagt dumt at det skulle bli sånn , men det er selvsagt aller kjedeligst for dem som jobber med dette !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om jeg vil kalle det "oppgradering" heller hva er egentlig nytt bortsett fra programvaren under som ikke virker på vesentlige punkter og vet ikke om jeg liker lay-out'n heller. Merker jeg begynner å bli lei hele AVForum. Før kunne jeg lunke rundt her inne en time - nå bruker jeg 5 minutter....

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi setter utrolig stor pris på folks tålmodighet, og vi skjønner all frustrasjonen. Vi har også forståelse for at noen ikke lenger å delta på AVforum, men vi håper vi kan få gjenopprettet tilliten når vi kommer 100% opp å gå.

Layouten vil bli gjennomgått så snart alt annet er stabilt.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Vet ikke om jeg vil kalle det "oppgradering" heller hva er egentlig nytt bortsett fra programvaren under som ikke virker på vesentlige punkter og vet ikke om jeg liker lay-out'n heller. Merker jeg begynner å bli lei hele AVForum. Før kunne jeg lunke rundt her inne en time - nå bruker jeg 5 minutter....
    En oppgradering trenger ikke være så veldig visuelt. På avforum er det mye software og forflytning av servere etc som på mange måter må blir gjort med jevne mellomrom.

Jeg bare håper mange gir Avforum tolmodighet.

Jeg personlig merker jeg har mye mer "internetttid " nå. hehe.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes personlig det er kipt med så mye syting og klaging som dukker opp her. Det er selvfølgelig kjedelig at det har blitt slike problemer som de har blitt. Alle kan være enig om det. Men jeg føler meg temmelig trygg på at AV-forum-gjengen har gjort så godt de kan. Og ingen synes vel det er mer kjedelig med alle disse problemene enn dem. Det er veldig lett i ettertid å si at ting burde vært gjort annerledes. AV-forum har gitt meg så mye glede og inspirasjon gjennom 10 år nå. Jeg lar i hvertfall ikke min interesse knekke av noen få turbulente uker. Jeg velger å være positiv og gleder meg til forumet er oppe og går igjen for fullt. Samtidig vil jeg rette en stor takk til alle som er med på å drive AV-forum for den enorme innsatsen de legger ned i dette!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM Vis post
    Jeg synes personlig det er kipt med så mye syting og klaging som dukker opp her. Det er selvfølgelig kjedelig at det har blitt slike problemer som de har blitt. Alle kan være enig om det. Men jeg føler meg temmelig trygg på at AV-forum-gjengen har gjort så godt de kan. Og ingen synes vel det er mer kjedelig med alle disse problemene enn dem. Det er veldig lett i ettertid å si at ting burde vært gjort annerledes. AV-forum har gitt meg så mye glede og inspirasjon gjennom 10 år nå. Jeg lar i hvertfall ikke min interesse knekke av noen få turbulente uker. Jeg velger å være positiv og gleder meg til forumet er oppe og går igjen for fullt. Samtidig vil jeg rette en stor takk til alle som er med på å drive AV-forum for den enorme innsatsen de legger ned i dette!
    Enig, har vel vært litt kritisk og utålmodig. Det har vel gått døgnet rundt for noen i systemet her inne og all ære til innsatsen de har lagt ned. Etter siste oppgradering i dag er alt mye bedre ut :-))

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må jo si at nå etter siste oppdateringen så synes jeg det virker meget responsivt og smidig, hadde vi hatt bildene vi posta fra det gamle forumet så hadde det vel verdt og bare sprette sjampisen

Begynner sånn virkelig og skimte lys i mørket nå

*TT banker i bordet, spytter tre ganger og kaster en halvkilo salt over venstre skulder*

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM Vis post
    Støtter dette selv om jeg skal innrømme at jeg har vært litt "små-grinete" et par ganger

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker funksjonaliteten via mobilen hvertfall blir gøy når man kan komme med kreative forslag til utviklingen fremover i steden for bug rapportering

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig. Poster fra mobil nå

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor får jeg ikke postet fra pc? Kun fra mobil. Hehe feltet er sort og ikke skrivbart. Noe man må trykke på får å få det vekk?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det fungerer bedre, og posting fra vanlig nettleser på PC ol. skal fungere. I det minste fungerer det for meg.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Nå skal det fungerer bedre, og posting fra vanlig nettleser på PC ol. skal fungere. I det minste fungerer det for meg.
    Der ja. Nå funker det flott. Liker den nye oppdateringen

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert!

Ja, det er en litt annen layout, og jeg synes også at den er vesentlig forbedret

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der, ja!
    Nå kan jeg poste igjen!

Etterlyser fortsatt at "subscribed threads" elller abonnerte tråder fra forrige forum kommer tilbake igjen. Det er også viktig med Quick Link til "Tråder jeg har startet" og "Tråder jeg har deltatt i".

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare se om jeg kan poste nå.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HilRam Vis post
    Se der, ja!
    Nå kan jeg poste igjen!

Etterlyser fortsatt at "subscribed threads" elller abonnerte tråder fra forrige forum kommer tilbake igjen. Det er også viktig med Quick Link til "Tråder jeg har startet" og "Tråder jeg har deltatt i".
    Det finnes. Det er oppe på venstre siden.

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen Vis post
    Det finnes. Det er oppe på venstre siden.
    OK, jeg finner det ikke. Finner "Quick Links" men ikke noe av det andre.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Quick Links og Subscribed posts, så finner du de. Men du må jo abbonere alt på nytt igjen da, før det fungerer. Det er enkelt ved å bare legge inn en post i hver tråd du er med på, eller huke av for abbonering

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •