Status AVforum V2 - Side 82

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 82 av 89 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... SisteSiste
Viser resultater 1,621 til 1,640 av 1768
    Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Hjernefis på godt norsk.
    Haha, det var dagen kommentar. Den skal jeg legge i roteskuffen!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg driver å får eposter på svar på innlegg til tross for at jeg har satt opp "Standard trådabonnementstype" til "Ingen epostmelding". Jeg ser også at den har et valg som heter "Ikke abonner". Er det denne jeg må bruke for å ikke få eposter fra AVF?
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det flere som opplever at det går veldig tregt å navigere rundt på forumet her? Vært sånn noen dager her hvertfall, både via mac og iphone.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,850
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og via PC og Android.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke fått noen beskjed fra serverleverandør om vedlikehold, men er nok allikevel sannsynligvis noe greier serverside som gjør at det responderer tregere enn normalt... Hvis dette vedvarer mandag skal vi sjekke mer inngående.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært veldig treigt i dag også, har vært innom flere ganger ila dagen.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,488
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp - det har vært utrolig tregt her i går og idag synes jeg...
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi har meldt inn til programmereren som jobber på siden, virker som det går litt kjappere igjen nå, opplever andre det samme??

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10 - 20 sekunder lastetid per side her.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av striky Vis post
    10 - 20 sekunder lastetid per side her.
    Ja, grisetreigt her også, kjedelig... Kaster meg på flyet i natt til CEDIA og blir dermed ikke tilgjengelig på en stund, men har også forspurt serverleverandør om det er noen issues der samt gitt beskjed til han som jobber på sidene at alt som er foretatt siste 3-4 dager må reverseres om vedkommende ikke klarer å finne ut av det uavhengig...

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En del raskere nå virker det som, men av og til er det noen sidevisninger som tar 10-30 sekunder.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merker først idag at det går tregt, lurte på om det var noe med nettet men det er bare AVforum som er tregt, de andre nettsidene er raske.

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fortsatt tregt, men ikke fullt så tregt som det var i helga. Varierer litt, virker det som.

Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,020
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forferdelig tregt
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære Jon-Eivind Lygren! Vet du er på ditt livs tur på Cedia i Junaiten nå. Men du må få kickstarta AVForum snarest mulig. Med sidetid på 30-50 sekunder på hver ny side som skal åpnes er alt håpløst. Nesten komplett umulig å poste noe. Dette her går bare ikke, har ikke opplevd slikt treghet siden jeg hadde dobbel ISDN-linje. Var vel faktisk raskere da...

Nå har det vært slik i lang tid, og hvis du er interessert i at forumet skal vokse, og i det minste overleve, så må du snart få ut fingen og ringe noen voksne folk som har litt greie på ting!
    Er ikke verre enn det!

Hilsen en av de som setter pris på gamle forumet, og ikke på Feisboka, NESTEN, uansett hvor tregt det går!
    Sist endret av Hunsbedt; 09-16-2016 kl 18:44 Begrunnelse: Ordvalg og setningsoppbygging.
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

16. Liker Torolan, Midas har likt denne posten
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,488
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Hunspedt her nå altså - nå bør dette snart bli en ordnings på !
    Jeg har til nå ikke uttalt med særlig negativt ang. forumet , for jeg regnet med det har vært forbigående. I tillegg har jeg syns det har vært veldig synd på folkene som drifter dette , og har forstått at det jobbes med å løse problemene.
    Men hvor lenge skal vi vente på at dette blir i orden egentlig - er det to år siden det raknet nå..?
    Så ja , skal dette forumet ha livets rett så må noe skje , og det bør skje FORT !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,527
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVForum er i self destruct modus og hvis det ikke skjer noe her straks er det nok ingen utvei.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer Kohe321 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2016
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe ser ut til å ha blitt gjort da det er noe raskere i dag, men det er fremdeles alt for tregt til at det er kjekt å bruke.

I tillegg til at tregheten må fikses, så trenger forumet sårt å bli mer strømlinjeformet etter min mening. Det føles som om det er for mange kategorier på hovedsiden til forumet, og generelt sett fremstår siden litt uryddig og tynnskrapt, som om den vil litt for mye forskjellig uten helt å ha dekning til alt dette i antall aktive brukere. Får litt følelsen av en "litt for stor by med litt for få innbyggere", og det er aldri en god følelse på et forum.

Jeg er innstilt på å gjøre min del for holde aktiviteten oppe og holde diskusjoner gående ved å svare på det jeg kan, og spørre der jeg lurer. At interessante temaer blir diskutert er det som må til for at flere brukere skal bli interessert i å delta, og til slutt når det et punkt hvor det "går av seg selv". Det er noen utrolig kunnskapsrike folk her inne som virkelig gir et skyhøyt potensiale til dette forumet. Forstår det var mer aktivitet her før, men at et teknisk problem satt nettsiden ut av spill i lang tid og gjorde at flere falt bort. Det er trist, men viser samtidig at det er fullt mulig å få til et norsk AV-forum med nok aktivitet til at det blir meningsfylt å drive. Så håp er det absolutt.
    Sist endret av Kohe321; 09-16-2016 kl 20:31

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Dønn enig, dette nytter jo absolutt ikke, og vi jobber med saken kontinuerlig men at det fremdeles ikke foreligger en løsning er jo langt forbi akseptabelt. Vi skaffer nå enda en dedikert serverfyr i tillegg til vBulletin-eksperten som allerede jobber med saken, men prøver nå snarlig også en reboot av serverne for å se om det rett og slett kan være en "glitch" som retter seg ut av seg selv....... Beklager igjen folkens, prøver selv å poste bilder fra CEDIA med mildt sagt uakseptabel respons her, så dette synes jeg ikke er noe gøy selv heller..........

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ny serverekspert er nå i gang med å jobbe på problemet, forhåpentligvis vil han løse dette relativt snarlig.

22. Liker Torolan har likt denne posten
Side 82 av 89 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •