Status AVforum V2 - Side 81

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 81 av 89 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... SisteSiste
Viser resultater 1,601 til 1,620 av 1769
    Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt innlegg, Hunsbedt!

2. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,670
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange gode poenger her, og noe av det samme jeg ville frem til - mer brukervennlighet og ryddig oppsett. Min hjemmekino osv er jo håpløst slik det er nå dessverre.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt Vis post
    Antallet kategorier er egentlig ok for meg. Synes det er så mye annet som bør rydde opp i først. Ser det er innlegg (selv om noen er gamle) på mange av kategoriene også, så det er ikke så viktig i første omgang å rydde her? Men underlinja med "Artikler" og "Blogger"...hva er dette? Har ikke vært å sjekket dette på lenge, synes det er nokså unødvendig for egen del. Bloggene er jo i underforumdelene. "Nye artikler" ligger jo også under fanen "AVForum", like greit å bare ha det der. Jeg synes det er for mange linker til underforumer spredd over alt, nedover sidene og toppen av startsidene. Jeg synes det er bedre med en startside med linker til alle forumkategorier, og heller holde undersidene rene for de samme linkene til "overalt"...

Synes det er viktig å rette opp det salige språkkaoset. Engelske og norske titler og ord blandet ser bare ikke bra ut!

På AVtorget: Hva er poenget med "opprinnelig pris" og "Ønsket pris"?? Har aldri sett dette før noen andre steder der det ligger annonser. Ikke bra for dem som skal selge ting at prisen må settes ned til en tredjedel før varen selges. Blir ikke mye annonser av sånt. Mye bedre at annonseeier endrer prisen på varen uten at første prisforlangende henger igjen! Kanskje enig i at det kan være en fordel før kjøpere, de kan da sette en veldig lav pris på tingene om noe blir liggende usolgt. Men ikke bra for de som skal selge noe, derav få annonser.

Annonsene tar også altfor mye plass på siden. De skulle ha ligget tett i tett, med bare litt tekst og pris. Se på Hifisentralen. De har fått det til. Ryddig og greit.

"Min hjemmekino": Siden er veldig rotete, med presentasjoner på begge sider, og større presentasjoner i midten. Hva med å lage en enkel liste? Også her er Sentralen mye bedre. Og når man klikker på en presentasjon kommer alt opp i ei smal stripe i midten, fremdeles med masse rot på begge sider? Sidestolpene må bort. Bruk hele sidebredden på presentasjonen slik at det bare er den aktuelle kino eller anlegg som vises i tekst og bilder. Skal man tilbake til oversikten så er det jo bare å skrolle opp til toppen.

Totalt sett må det gjøres lettere og mer oversiktlig å bruke alle forumkategorier på mobil. Da kan man kanskje få bort mange fra AVF på FB, og heller få folk til å bruke sidene her. Forenkling og god oversikt er mitt tips.

Velvel. Det ble mye "klaging" her, hadde egentlig bare tenkt å komme med forslag til hva som bør kuttes på antall kategorier. Ikke sikkert at det er så mange som er enige med meg heller...
    Mange gode innspill her, Hunsbedt, er absolutt tilhenger av å gjøre ting enkelt og oversiktelig, hvilket også var formålet da vi tegnet opp designet i sin tid... Helt klart rom for forbedring, ingen tvil om det, og de forslagene du nevner her er absolutt noe vi bør se på.

Nå har det seg jo slik at vi som en sikkert har forstått sliter med ressurstilgangen til forumet. Det koster såpass mye å holde forumet gående stabilt på tilstrekkelig raske servere at det nesten tar alt av "budsjett" forumet har disponibelt. Vår "masterplan" er nå å prøve å få lansert AVforum.com i USA på samme plattform som .no (derav litt norskengelsk om dagen), hvorpå en eventuell suksess vil øke annonseinntektene og dermed muligheten for videreutvikling, noe som da gagner både .com og .no som begge er basert på samme plattform. AVforum.com er allerede halvveis oppe å kjøre, og vi trenger all den drahjelp som er mulig å avse til å få dette prosjektet på banen. Blir mer kommersielt enn på .no ettersom avtalen går ut på at AV Science Inc. opererer eksklusivt som forhandler direkte på forumet, men dette er også slik AVSforum.com opererer i dag og er forutsetningen for at AVS-gjengen skal bidra til å få .com opp å kjøre. Vi har jo prøvd selv å få .com opp for en del år tilbake, og sett at det er dønn umulig å få til, og selv med AVS på laget er det nok mildt sagt krevende, men vi gjør uansett et forsøk!!

Ellers skal jeg så snart vi får nesa over vannet se på hvordan det kan la seg gjøre å forenkle oversikten på torget og minHK / HiFi, men i første omgang tar vi en gjennomgang av forumkategoriene og slår noen av disse sammen for å komprimere litt der som et første steg!

5. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate Faller sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    743
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hunsbedt: Jeg syns innspillene dine er gode og relevante. Også helt enig med deg rundt volumet av forskjellige plasser som avtorget etc. Alt i alt, et godt innspill.

7. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde helst sett at vi fikk rydda opp her på hjemmebane før eventyret i utlandet begynner. Men jeg ser jo den at det trenges penger. Og inntekter får man bare fra økt sitebesøk, og reklame basert på sidetreff. Er dog litt redd for at nesten hele fokuset forsvinner herfra og til .com-satsingen...
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,670
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde helst sett at vi fikk rydda opp her på hjemmebane før eventyret i utlandet begynner. Men jeg ser jo den at det trenges penger. Og inntekter får man bare fra økt sitebesøk, og reklame basert på sidetreff. Er dog litt redd for at nesten hele fokuset forsvinner herfra og til .com-satsingen...
    dette er vel noe av essensen til problemene på avforum - de enorme ambisjonene uten den helt store gjennomslagskraften. De fleste av forslagene til forbedring av forum er jo det samme som ble nevnt helt siden omleggingen til V2.

Er nok en av grunnene til at mange av traverne på forumet blir gradvis borte.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ettersom .no vil høste fordelene av utvikling på .com er dette i utgangspunktet "vinn-vinn" om vi i det hele tatt får det i gang...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,044
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange gode innspill her Hundsbedt
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

12. Liker lygren, Hunsbedt har likt denne posten
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    dette er vel noe av essensen til problemene på avforum - de enorme ambisjonene uten den helt store gjennomslagskraften. De fleste av forslagene til forbedring av forum er jo det samme som ble nevnt helt siden omleggingen til V2.

Er nok en av grunnene til at mange av traverne på forumet blir gradvis borte.
    Ambisjonsnivået har nok på mange måter hensyntatt den utviklingen vi så for oss at kunne forekomme; en ytterligere marginalisering av hjemmekino som segment. I hjemmekinosegmentets "storhetstid" kom jo veksten av seg selv. Nå som segmentet ikke tiltrekker seg like mange nye krever det snedige løsninger for å kunne ivareta et "lokalt" tilbud i Norge. Det er samtidig også selvsagt som du sier; vi har ikke fått til det vi hadde sett oss fore i sin tid, men på en annen side ser vi jo nå plutselig at all den filtreringen vi har lagt til grunn for samtlige av tjenestene vi har utviklet plutselig kan få uttelling som følge av samkjøring av .com og .no.

Langsiktig strategi er krevende, og ikke minst er det vanskelig å se nytten når en står midt i gjørma. Samtidig er det jo ikke til å legge skjul på at de konsepter som nettopp overlever ofte skyldes et definert strategisk mål som det jobbes mot kontinuerlig. Det faktum at nisjeområder som hjemmekino vil være under stadig større press fremover understreker etter mitt syn viktigheten av å prøve å få opp flere markeder samtidig - Norge alene har vi jo sett at ikke genererer de inntektene vi trenger - verken før eller etter V2. Vi trenger rett og slett flere brukere, mer aktivitet og det er begrenset hvor mye kapasitet en kan banke ut av et stakkars land som Norge der tross alt interessenivået for hjemmekino - i forhold til innbyggertall - sannsynligvis har vært blant verdens høyeste. Hi-Fi-segmentet det jo imidlertid veldig synd at vi "mistet" til konkurrentene mens vi kålet med V2, det er klart, men der er det jo fremdeles håp om at en del returnerer hvis vi får tjenestene mer strømlinjeformet og velfungerende...

Jeg registrerer samtidig skepsisen, og forstår jo godt at du tenker som du gjør sirant, hadde nok vært mye mulig en ren "simpel" .no-oppgradering uten filtrering og internasjonale ambisjoner hadde vært lurere i sin tid og heller holde på med en internasjonal greie på "si" fremfor å samkjøre disse med det resultat at .no har ligget nede for telling i åresvis, men selv om etterpåklokskap gjerne er den ene og sanne vitenskap så gjelder det nå å gjøre det beste ut av det utgangspunkt vi nå besitter!

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,670
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere viktige poenger du har her

Håper selvsagt på det beste, og vil ikke høres ut som en grinebiter

Er jo mange med mye kompetanse innen hjemmekino her til lands, så håper jeg aktiviteten og "samholdet" med demo kvelder osv tar seg opp igjen.

15. Liker lygren, Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Ambisjonsnivået har nok på mange måter hensyntatt den utviklingen vi så for oss at kunne forekomme; en ytterligere marginalisering av hjemmekino som segment. I hjemmekinosegmentets "storhetstid" kom jo veksten av seg selv. Nå som segmentet ikke tiltrekker seg like mange nye krever det snedige løsninger for å kunne ivareta et "lokalt" tilbud i Norge.
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    Er jo mange med mye kompetanse innen hjemmekino her til lands, så håper jeg aktiviteten og "samholdet" med demo kvelder osv tar seg opp igjen.
    AVF har vært en uvurderlig kilde til informasjon for min del. Jeg er en lydmann og "filmbøff". Ikke en bildemann. Ikke en bygge-kinorommann.
    Det gjør at hadde det ikke vært for AVF, hadde jeg ikke hatt en hjemmekino på det nivået jeg har i dag -- jeg hadde ikke visst bedre. Billig Panasonic-PJ på IKEA tupplur. Ingen HW50 eller Dreamscreen (*wink* lygren). Derfor jeg veldig fornøyd og takknemlig for at et slikt sted som dette finnes. Eller fantes. -- Jeg husker selv dagen hvor AVF gikk ned. Jeg var midt i en teknisk diskusjon som begynte å bli kjempeinteressant, med godt og høyt faglig innhold og hyggelig tone. Og så tok det brått slutt.

Et vel så viktig poeng med AVF var samlingen av folk og det miljøet vi bygget opp. Jeg har flere venner i dag, f.eks. Hunsbedt og BEF, som er et direkte resultat av samholdet i dette miljøet. Jeg ser nå hvilken rolle AVF hadde til å sy folk sammen, og det er synd at aktiviteten er såpass lav, for det gjør ikke miljøet større. Jeg er absolutt med i å slå et slag for å holde miljøet sammen, få i gang kvelder/besøk osv. Det er så berikende å være med på sånt.

Jeg skal innrømme at jeg tidvis er mer tilstede på HFS enn her, fordi ofte har jeg behov for å få noe tilbake også. Ved å legge ut her på AVF, føles det ofte som en en-veis-greie. Man får veldig lite respons. Man har jo tross alt brukt ganske mye tid på å få å lage disposisjon og bilder av innlegget. Et eksempel er dersom jeg holder på med noe elektronikkteknisk, så er det betydelig mer teknisk kompetanse der enn her akkurat nå. Men AV-representasjonen er begredelig, og det er vel lov å si at de har et annet fokus enn hva AV (og PA) har. Med tilhørende krangling av hva som betyr noe og hva som ikke betyr noe. Jeg skulle ønske meg tilbake til storhetstiden på AVF, så hadde jeg ikke trengt noe annet!

Manges hjerter er nok fortsatt i AV, men gravitasjonen av aktivitet og kompetanse andre plasser gjør at man skal ha ganske bevisst og bestemt ønske for å bruke AVF videre. Så utfordringen blir å spre denne bevisstgjøringen. For å få opp aktiviteten på AVF må miljøet holde sammen! Det å holde AVF konkurransedyktig handler om å holde forumet oppdatert og relevant, og det henger sammen med et slikt miljø.

Sånn, nok hippie-prat fra min side :P
    Sist endret av Midas; 08-24-2016 kl 00:02
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

17. Liker Torolan, lygren, Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,491
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere "spot on" innlegg her nå ja
    Men som sagt så virker det som det er i ferd med å bli litt mer aktivitet her nå , så det er lov å håpe

Ellers enig i at det med fordel kan gjøres en del forenklinger her inne ja .
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

19. Liker lygren, Hunsbedt har likt denne posten
    Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,745
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig flott innlegg Hunsbedt!!

Jeg har lyst å gi en stor honnør til Lygren, det er få som vet hvor mye han har jobbet og slitt for å få opp AVforum. Jeg vet at det er ingen som har vært mer fortvilet og lei seg for den nedetiden AVforum har hatt og dette var aldri planen når forumet ble oppgradert. Målet var en ny plattform som skulle være mye mer stabil og gi nye muligheter for oss brukere, dessverre var det noen som ikke leverte det som Lygren ble lovet.

Jeg er utrolig glad i AVforum og det har gitt meg mange gode venner som betyr mye for meg, i tillegg har det gitt meg masse lærdom og inspirasjon. Jeg håper veldig at .com kommer på plass og dette kan gi et løft for .no og at horisonten mot verden åpnes for nye bekjentskaper.

Så takk Lygren for at ikke du mister motivasjonen!! Til oss alle andre, bruk AVforum, det er den beste måten å holde liv i formuet på

21. Takk lygren takket for denne posten
    Liker lygren, Midas, Hunsbedt, Torolan, Stratosen har likt denne posten
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe jeg synes er slitsomt i øyeblikket er at forumet rett og slett er for bredt. Jeg har en laptop med 1980x1080 oppløsning, men siden den bare er 14" så har jeg (anbefales av windows) 150% zoom i skjerminnstillingene slik at ikke tekst blir så vanskelig å lese. Dette resulteterer i sideveis scrolling på alle sider, noe som gjør det mildt sagt tungvindt å navigere.

Så siden burde enten vært smalere eller responsiv.
    --
    Thorbjørn

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en "gammel traver". Jeg er fortsatt interessert i lyd og bilde, selv om jeg sjelden er på utstyrsoppgraderingskjøret lenger. Nåvel.

Jeg jobber med webapplikasjonsutvikling til daglig. Det som har tatt nesten alle på senga de siste 4 årene er hvor raskt hovedplattform for bruk av web har gått fra PC til smartmobil (jeg skriver denne posten på mobil). Universell utforming, responsivt design osv er en revolusjon som "alle" forholder seg til. De forumene jeg frekventerer mest om dagen har mobilmodus i browser. AV-relatert stoff leser og kommenterer jeg på facebook. Verden er blitt mindre og mer transportabel. Jeg foretrekker forumformen framfor facebook, men uten responsivt design eller egen mobilversjon, evt app-kompatibilitet ala tapatalk blir dessverre AVforum.no frekventert svært sjelden. Nå kan det hende at slikt finnes, men jeg har ikke funnet det, og jeg er uansett sikker på at det må til for å holde interessen og bruken oppe.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av roffe Vis post
    Jeg er en "gammel traver". Jeg er fortsatt interessert i lyd og bilde, selv om jeg sjelden er på utstyrsoppgraderingskjøret lenger. Nåvel.

Jeg jobber med webapplikasjonsutvikling til daglig. Det som har tatt nesten alle på senga de siste 4 årene er hvor raskt hovedplattform for bruk av web har gått fra PC til smartmobil (jeg skriver denne posten på mobil). Universell utforming, responsivt design osv er en revolusjon som "alle" forholder seg til. De forumene jeg frekventerer mest om dagen har mobilmodus i browser. AV-relatert stoff leser og kommenterer jeg på facebook. Verden er blitt mindre og mer transportabel. Jeg foretrekker forumformen framfor facebook, men uten responsivt design eller egen mobilversjon, evt app-kompatibilitet ala tapatalk blir dessverre AVforum.no frekventert svært sjelden. Nå kan det hende at slikt finnes, men jeg har ikke funnet det, og jeg er uansett sikker på at det må til for å holde interessen og bruken oppe.
    ...jeg personlig formelig hater "mobile" versjoner av sider og leter alltid febrilsk etter "regular website"-lenken om jeg blir presset inn i en slik versjon bare fordi jeg surfer fra telefonen... Samtidig forstår jeg at folk bør få velge dette selv og vi skal nok derfor snart få slått på mobilversjonen av forumet igjen. Grunnen til at vi ikke har aktivert den så langt er at den ved forrige forsøk ikke (enkelt) lot seg velge bort og det blir jo også litt feil da både iPhone, iPad og alt av Android regnes som "mobil". Designet på mobilversjonen av vBulletin var heller ikke til å hoppe i taket av og trenger en hel del modifikasjoner.

Uansett; POINT taken, skal få fiks på mobilversjon - har jo til og med tenkt tanken på egen app-versjon også, men det får bli til neste liv, ev. om lottogevinsten tikker inn...

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har alltid brukt "Dagens" til å hente inn de nyeste trådene. Jeg har lagt merke med at markøren med "Trådene nedenfor har ikke blitt oppdatert" eller hva det nå var. Hvor har den blitt av?

PS! "Today" er forresten teknisk sett ikke en oversettelse av "Dagens". "Today's posts" eller "Today's topics" eller noe slikt må til tror jeg.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris Vis post
    Noe jeg synes er slitsomt i øyeblikket er at forumet rett og slett er for bredt. Jeg har en laptop med 1980x1080 oppløsning, men siden den bare er 14" så har jeg (anbefales av windows) 150% zoom i skjerminnstillingene slik at ikke tekst blir så vanskelig å lese. Dette resulteterer i sideveis scrolling på alle sider, noe som gjør det mildt sagt tungvindt å navigere.

Så siden burde enten vært smalere eller responsiv.
    Helt enig, Hybris! Dette har irritert meg også lenge. Bruker laptopen av og til om morgenen. Jeg er så gammeldags at jeg har i Firefox bokmerkene oppe på venstre side, og da er bildet i AVForum for bredt, slik at man må skrolle sideveis eller slå av bokmerkesidestolpen. Dvs, noen av undersidene er smale nok til å passe inn, mens andre er for brede...?

Hadde vært fint å ha alt i samme "smale" bredde!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspill, Svein, men jeg må innrømme at dette forstod jeg egentlig ingenting av, grønn (rød?), som jeg er på data. Er det et program man kan laste ned som reskalerer bredde, eller er det bare å klikke på noe på siden?

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspill, Svein, men jeg må innrømme at dette forstod jeg egentlig ingenting av, grønn (rød?), som jeg er på data. Er det et program man kan laste ned som reskalerer bredde, eller er det bare å klikke på noe på siden?
    Nei, egentlig ikke. Når jeg tenker meg om, så var det innlegget helt malplassert og ut av kontekst og jeg slettet det. Hjernefis på godt norsk.

Side 81 av 89 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •