Status AVforum V2 - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 7 av 89 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 77 87 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 1768
    Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har det noe for seg å fortsette på en tråd på dette tidspunkt?

Jeg er med i en diskusjon som er viktig for meg. Jeg vekter for og i mot å komme med nytt innspill nå. For det er fortsatt slik at tråddeltagerene ikke er abbonert på tråden fra V1? I så fall mister man mye av momentet med tråden. En diskusjon er folkene, ikke tråden.

Er det noen planer om å få tilbake gamle subscriptions slik at slike diskusjoner kan fortsette?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    1. Vi skal se på epostvarslingen Counterpointer... Takk for input.

2. Vi skulle gjerne hatt en million eller to til slik at vi fikk tatt med oss enda mer fra V1. Vi har tatt med så mye vi klarer, og mulig vi også klarer å retrospektivt hente inn enda noe mer. Dette med stjerner fra gamle torget har vi notert oss.

3. Utover det er det mye feil på torget som du sier, vi jobber med å få løst dette ASAP. Kom gjerne med konkrete feilmeldinger!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har stor respekt for jobben som er lagt ned, her, sikkert med de aller beste intensjoner. AVForum skal også ha kred for at dere holder forumet gratis.

Jeg kommenterte dette tidligere også, da avforum.com var i beta; selv om forumet hadde fungert prikkfritt, er det dessverre fortsatt slik at designet og brukergrensesnittet er utrolig rotete og lite attraktivt. Annonser ligger i merkelige formater og ingenting er på linje, og moderne designelementer glimrer med sitt fravær.

Som mange andre har jeg tilbrangt veldig mange timer på avforum, men jeg må dessverre si at interessen har dalt en del de siste par ukene. Det skulle ikke forundre meg om andre norske forum vil oppleve en økning i trafikken og nye medlemmer etter hvert som flere mister tålmodigheten.

Som sagt, jeg har stor repsekt for innsatsen som er lagt ned, ta dette som konstruktiv kritikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man snakker 7 sifra + for det her så ville jeg kontaktet huddler eller ipboard før jeg hadde gjort noe som helst mer..

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Joa, klart det ikke er like attraktivt å bidra på et nettsted med masse bugs. Fordelen med at en fortsetter å gjøre dette er jo at en da kan rapportere inn det en føler ikke funker, og dermed bidra til at nettstedet igjen går på skinner.

Dette med design og brukergrensesnitt er også noe vi skal forbedre, og vi er fullstendig klar over at det er en hel del å hente i så måte. Fokus har naturlig nok ligget primært på å løse de tekniske aspektene - som jo en også ser fremdeles er "pending"...

Newcomer Troutmaster sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg savner mest nå, er å slippe å logge inn hver gang en besøker siden..(Chrome).

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,044
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lagt opp et par testbilder på minhifi og min hjemmekino, men sliter med å finne presentasjonene. Jeg ser ingen link i boksen til venstre i bildet med tekst som tar meg til min egen presentasjon. Ikke finner jeg noe sted å søke på brukernavn heller.
    Forøvrig blir jeg logget ut hver gang jeg forlater siden ved bruk av nettbrett

Einar

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,696
    Takk & like
    Nevnt
    27 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forhåpentligvis blir mange av problemene nevnt i denne tråden løst så fort det er oppgradert til siste vB-versjon. Den versjonen selve forum-delen kjøres på nå er en Alfa-versjon (pre-beta), som feilaktig er blitt lastet opp av utviklerne. Den har blant annet ikke støtte for de mest brukte nettleserne. Overføringen til siste versjon skal visstnok skje i løpet av uken. Alt som kunne gått galt, har gått galt ved oppgraderingen til forumversjon 2
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også pisst på og bli logget av vær gang,ikke mye gøy og være her lenger.Rotete og uoverskiktelig,håper det ordner seg snart.

O

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også pisst på og bli logget av vær gang,ikke mye gøy og være her lenger.Rotete og uoverskiktelig,håper det ordner seg snart.

O

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm Vis post
    Forhåpentligvis blir mange av problemene nevnt i denne tråden løst så fort det er oppgradert til siste vB-versjon. Den versjonen selve forum-delen kjøres på nå er en Alfa-versjon (pre-beta), som feilaktig er blitt lastet opp av utviklerne. Den har blant annet ikke støtte for de mest brukte nettleserne. Overføringen til siste versjon skal visstnok skje i løpet av uken. Alt som kunne gått galt, har gått galt ved oppgraderingen til forumversjon 2
    Mye har gått galt, ja.
    Jeg for min del gidder ikke poste eller bla fram og tilbake etter innhold lenger så lenge man ikke en gang har QuickLink til trådene man enten a) abonnerer på eller b) har postet i, eller c) så gar har startet!

Dette er det jeg synes dere burde prioritere på topp!

PS. Kona er veldig glad i dere, hun synes godt jeg kunne trenge et par ukers pause fra AVforum

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Har nå testet å endre rekkefølge på bilder / tekst i minHjemmekino i både Firefox og IE, og i begge fungerer dette fint. Er du sikker på at feilen ikke kun gjelder Chrome? Sjekker du bare kjapt igjen?
    Jeg svarte på dette tidligere i dag, men det forsvant tydeligvis i crashet...

Jeg har prøvd igjen i IE, men får det ikke til. Jeg er ingen dataekspert, men har aldri hatt problemer med å få til ting før på forumet. Holder det å trykke på pilene, eller må man nummerere alle bildene, eller må man begge deler?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Du skal kunne benytte både pilene eller nummereringen... Begge deler virker med Firefox, men vi må jo selvsagt fikse kompabilitet med andre browsere. Kanskje du kan laste ned og teste firefox for å se om problemet også er der? I så fall er det noe annet som er feil enn selve browseren...

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,156
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Lygren og Dolbytor: Jeg bruker også IE og MÅTTE nummerere alle bilder og tekstbokser før jeg kunne flytte de. Når de flyttes med pilene så flyttes de ihht nummer ser det ut til, så når alle er nummer 0, så hjelper pilene lite.

Forsøkte å ta reply with quote, men fikk da følgende feilmelding:
    "Your submission could not be processed because a security token was missing.
    If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error."

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg fikk det til sent i går kveld

Det var litt tungvint siden man først må nummerere alle bildene. Jeg hadde endelig funnet ut av det og skulle bare lagre til slutt, men det endte selvfølgelig med "Gateway error 404" (eller noe i den dur) og alt forsvant. Da var det temmelig varmt under panneluggen en stund, men jeg fikk roet meg ned og fikk det da til etter hvert...

Hvordan får man endret hovedbildet? Når jeg søker opp hjemmekinoen min er det et annet bilde enn nr. 1 på listen som kommer opp...

Teksten ligger også "til hulter og bulter" i presentasjonen, men den ser ut til å ligge riktig i feltet der man endrer rekkefølgen. ÆØÅ synes også å ha blitt erstattet med firkanter...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg glemte å nevne det, men hva skal man med Blogs i tillegg til alt det andre?

Etter min mening har det blitt alt for mange kategorier, i tillegg til minHjemmekino/HiFi. Nå må man følge med på bloggene også, så totalt sett syns jeg dette blir for stort og uoversiktlig...

Newcomer splintus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva tid blir Personlige meldinger (innboksen) oppe å går igjen?
    Hadde en som solgte noen SVS PB12 på kroken, men husker jo ikke hva han het. Har kun kontakt med han i innboksen...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi jobber med saken med støter på stadig nye greier... Nå sliter vi med kompabilitet på den nye webserveren og får ngix-error... Dette jobbes med både i USA og India, men foreløpig forsinker det oppgraderingen til siste revisjon av forumet som bl.a. sannsynligvis vil løse dette med PMer. Så snart vi har funnet ut av dette porterer vi over til ny tjeneste og får da noen timers nedetid mens vi flyttet dataene fra gammel til ny forumversjon. Dette vil etter all sannsynlighet da stabilisere det vesentligste her inne; forumet - slik at vi kan fortsette å ta oss av alt det andre surret med AVtorget, designelementer osv.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,422
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer med søkefunksjonen?
    Jeg var ikke særlig fornøyd med søkefunksjonen før, og er enda mindre fornøyd nå.
    Spesielt at en må vente 60 sek. mellom hvert søk er noe uforståelig. Er en uheldig og trykker en feil tast er det lenge å vente et minutt før en kan prøve nytt søk. At en da kommer opp med 5-8 år gamle tråder først når man søker på noe en vet at det finnes nye tråder på er heller ikke helt heldig. Er man heldig kommer det opp en nyere tråd lenger ned i søkeresultatene.
    Eks. Søker "klipsch" og det kommer opp 50 resultater, og å langt jeg kan se er siste post registrert etter år 2010 i to av disse trådene...

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Subscribed Threads with New Posts: (4)

Kjekt at denne kommer automatisk når man logger inn, men litt uklart da new posts også kan være egne poster ikke nødvendigvis uleste poster.

Side 7 av 89 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 47 57 67 77 87 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •