Status AVforum V2 - Side 54

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 54 av 89 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 ... SisteSiste
Viser resultater 1,061 til 1,080 av 1769
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,777
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror det er et asiatisk språk - indisk eller thailandsk, hvis jeg ikke tar helt feil.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -Roger- Vis post
    Hva i alle dager er det du prøver å formidle?

Er det font du ikke ser, eller hva er problemet ditt?
    Jeg ser fonten. Jeg forstår rett og slett ikke hva du mener.

Hva betyr for eksempel setningsdelen: "Istedenfor å kompromittere AVforum kompromisse med eget data oppsett" ?

Newcomer Della sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Vigrestad
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og takk for sist

Har nå fått oppdatert signaturen, som jo var forsvunnet siden oppstart av "v2", men den kommer ikke med på inleggene jeg har skrevet de siste dagene. Skal det være slik, eller er det en temporær bug?

Håper aktiviteten kan ta seg opp litt igjen etter at det nå er igjen mulig å være her i 4 minutter uten å få hodeverk av all den der ånnas-reklamen og driten som var over alt her en stund..
    Har savnet inneholdet vi hadde i "gamle"-forumet.
    Della
    TV : 50PFL5008T
    Kilder : Pioneer BDP-LX55 - Airport Express - Violectric V800 DAC
    Forsterkeri : Primare SP32 - Primare A30.7 -Ayon Spark mkii - Orpheus II og 2x Orpheus III Mono
    Høytalere : Piega Coax 70,2 - Piega Premium 5 - Piega Premium 3
    Styrt av: Ipad2/Iphone5

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW Vis post
    Jeg ser fonten. Jeg forstår rett og slett ikke hva du mener.
    Tja, nå har bonkers nettopp svart for deg på dette, og jeg med moderator har konkludert med usaklig innlegg, og jeg ser av bonkers oppførsel i tråden at dere har hisset dere opp av min norsk, og det er ikke mitt problem.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Synes det ser vesentlig bedre ut nå en de gjorde så smaken er som baken
    Smaken er absolutt som baken, og godt er det

Det er blandingen av enormt store bokstaver og tall, svært små, de ligger ikke på linje, det er ørten forskjellige fonter og det meste ser svært rotete ut.

Det er litt som med en bil. Er den ikke behagelig å sitte i, eller å kjøre, så ser jeg ikke poenget med å kjøpe den heller

Får håpe det tar seg opp!

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, nå har bonkers nettopp svart for deg på dette, og jeg med moderator har konkludert med usaklig innlegg, og jeg ser av bonkers oppførsel i tråden at dere har hisset dere opp av min norsk, og det er ikke mitt problem.
    Jeg pleier ikke å løpe til moderator om noen skriver at jeg har forklart meg dårlig, men vi er vel alle litt forskjellige...

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW Vis post
    Jeg pleier ikke å løpe til moderator om noen skriver at jeg har forklart meg dårlig, men vi er vel alle litt forskjellige...
    Du siterer mitt innlegg og henvender deg således til meg som en stalker; hvor du benekter å løpe til moderator og at det således er en forskjell på vi.

Som før er du off topic opphisset med vrangforestillinger om moderator og vi ............ kanskje en spesialist kan hjelpe deg.

Jeg har ikke henvendt meg til moderator i denne tråd før, men stiller meg nå undrende til at moderator ikke stenger deg ute for å stalke off topic på person, når jeg har formidlet at jeg ikke er interessert i å følge din retning av diskusjonen.

Du har dessuten vist liten interesse for å forstå det jeg skriver:
    da har du et problem med vrangforestillinger som du legger inn på AVforum under diskusjon om status for AVforum V2 med tekniske tilbakemeldinger og du pålegger meg således ditt vrangforestillings problem, og du har nå gått videre på person igjen og ikke på sak i ditt innlegg, noe moderator også er inne på.

Du forstod vel heller ikke hva jeg prøvde å formidle med at jeg ikke er interessert i å følge din retning av diskusjonen, da du er lite kritisk til deg selv der du utgir deg som norsk lærer ekspert, og ser ikke dine egne feil og problemer som å svare på feil oppgave, som igjen er grunn for å gi deg stryk på en vanlig norsk eksamen, så du må nok være mere selvkritisk til din svært begrensede norsk faglige forståelse, hvor du nå også viser at du har manglende forståelse for å analysere setningene mine ovenfor, så jeg konkluderer nå med moderator at du ikke har holdt deg til sak, men gir inntrykk av å forsøke å hisse opp og lage usaklige problemer i tråden.
    Og det ser nå ut som du har et problem med vrangforestillinger som du legger inn på AVforum under diskusjon om status for AVforum V2 med tekniske tilbakemeldinger og du pålegger meg således ditt vrangforestillings problem med at du nå har gått videre på person.

Vi kjenner til de(n) som har to brukernavn, et for oppmerksomhet og et som skyttergrav bonkers mot andre medlemmer, også har vi de som opphisset logger på som feil bruker.
    Sist endret av -Roger-; 08-21-2014 kl 16:15

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tide å ro seg ned kanskje - ser ikke helt problemet ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan Vista|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    På tide å ro seg ned kanskje - ser ikke helt problemet ?

Jeg er rolig, og ser heller ikke helt problemet , men ser at du kanskje henvender deg til RuneW.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "stalke off-topic på person"?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, tror kanskje det er like greit at vi lar dette ligge nå? Vi har fremdeles jobb å gjøre for å få ting opp å kjøre skikkelig og jobber for tiden med å få AVtorget skikkelig fit for fight. Dernest skal vi tilbake til minHjemmekino / HiFi og til slutt fikse en del bugs på AVnytt. Vi skal også få ordnet med dette med plasseringen av forumet, som nå har blitt venstrejustert etter vi endret til fast bredde. Dette skal selvsagt være midtplassert som resten av siten, men det er litt knotete å få til på forumdelen som må progges separat...

Greit kanskje også å nevne at vi har byttet ut programmererne med én dedikert kar da det ble alt for mye nye folk og dermed mye feil og problemer med selskapet vi har brukt de siste par årene. Vedkommende har allerede tatt tak i mye og fikser ting i et helt annet tempo enn tidligere. Har derfor troa nå på at vi skal komme skikkelig på plass om ikke aaaalt for lenge her!! Takk for tålmodigheten igjen folkens, har jo ikke akuratt vært "plankekjøring" denne nye plattformen...

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel heller beskrives som at forumet har gått planken.

Forsiden er kaos i Chrome, men mulig det er cookie-feil?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k Vis post
    Kan vel heller beskrives som at forumet har gått planken.

Forsiden er kaos i Chrome, men mulig det er cookie-feil?
    Ja, rens cachen...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Ja, rens cachen...
    Hvordan skal det egentlig se ut? Jeg sitter på en litt eldre laptop med linux, 1024x768 oppløsning og chrome. Cache slettet. Syns det ser kaos ut og lite innbydende, selvom og Dwayne Johnson sikkert er kjekk nok han.

Status AVforum V2-skjermdump-jpg

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke noen grunn til å klage på utseendet, bare på at det mangler ting på min hjemmekino og hifi.

Men det går seg nok til.

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært mye styr med denne V2 og det er mange ting som ikke har virket og noen ting som fortsatt gjenstår...

...så jeg må gi dere cred jeg! Dere er utholdne, det skal dere ha! Jeg kjenner ingen andre som har driftet en site og hatt så mye sand i maskineriet (uansett årsak) som det avforum har fått sett. Stå på, så blir det bra til slutt. -- uten at noens lommebok blir helt tom håper jeg.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post

Greit kanskje også å nevne at vi har byttet ut programmererne med én dedikert kar da det ble alt for mye nye folk og dermed mye feil og problemer med selskapet vi har brukt de siste par årene. Vedkommende har allerede tatt tak i mye og fikser ting
    Jeg ser at det har vært og er litt feil i programmeringen i forhold til norsk forståelsen.

Og den som har kompromittert siten og mitt norske språk off topic i tråden viser vel begrenset teknisk norsk forståelse eller ordblindhet; blendet av engler, Dwayne Johnson og egen opphisselse utelukkes norsk feil on topic her:

div class="titlelist"
    div class="colma"Tittel, brukernavn, & dato/div
    div class="colmb"a href="/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post" style="color:rgb(53, 106, 140);"Siste tråder/a/div
    div class="colmc"Svar/div
    div class="colmd"Postet av/div
    /div

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heh..

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,078
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at det har vært og er litt feil i programmeringen i forhold til norsk forståelsen.

Og den som har kompromittert siten og mitt norske språk off topic i tråden viser vel begrenset teknisk norsk forståelse eller ordblindhet; blendet av engler, Dwayne Johnson og egen opphisselse utelukkes norsk feil on topic her:

div class="titlelist"
    div class="colma"Tittel, brukernavn, & dato/div
    div class="colmb"a href="/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post" style="color:rgb(53, 106, 140);"Siste tråder/a/div
    div class="colmd"Postet av/div
    /div
    Hva er det du mener er feil her?

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Hva er det du mener er feil her?
    Det med rød skrift, som jeg har justert på her:

div class="titlelist"
    div class="colma" Tittel Siste tråder/div
    div class="colmb"a href="/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post" style="color:rgb(53, 106, 140);" brukernavn, & dato/a/div
    div class="colmd"Visninger/div
    /div

Side 54 av 89 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •