Status AVforum V2 - Side 53

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 53 av 89 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 ... SisteSiste
Viser resultater 1,041 til 1,060 av 1768
    Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det mulig å få litt raskere oppdatering på forside postene på forumet. Slik at du faktisk kan se om det er postet noe nytt de siste 5 mins? Er litt irriterende å måtte trykke på "se siste tråder" hele tiden.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    730
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan får man lagt inn annonse på avtorget? Fikk det til forrige uke men nå skjønner jeg ingen ting igjen.....

Begynner å bli blind tror jeg fant det til slutt
    Sist endret av K E A; 08-05-2014 kl 14:35

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke vær innom avforum på år og dag, så det er mye mulig jeg har gått glipp av noe, men er det virkelig meningen at fontene skal se ut som under? Jeg håper ikke det for det er jo i så fall å aktivt forsøke å drepe hele forumet (som om det ikke er nok andre problemer). Det må være den mest slitsomme fonten jeg har sett på lang tid.
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder Status AVforum V2-av2-png 

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Går en egen tråd rundt dette, og det vi har funnet ut er at problemet du viser til kun gjelder for kombinasjonen Chrome / Windows. Chrome i iOS, samt alt av øvrige browsere fungerer helt fint. Fonten er videre en Google webfont, så vi kan ikke skylde på designeren her heller... Det som jo er veldig rart er at det er Googles egen browser som ikke rendererer fonten bra når det tross alt er en "google" font... Dessverre ble heller ikke dette oppdaget da ingen av oss som testet designet hadde komboen Chrome / Windows.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slapp av da så ille er det ikke. Tror forumet kommer seg, selvom det er litt jobb igjen. Synes det ser kjent ut, ligner litt på HFS.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Går en egen tråd rundt dette, og det vi har funnet ut er at problemet du viser til kun gjelder for kombinasjonen Chrome / Windows. Chrome i iOS, samt alt av øvrige browsere fungerer helt fint. Fonten er videre en Google webfont, så vi kan ikke skylde på designeren her heller... Det som jo er veldig rart er at det er Googles egen browser som ikke rendererer fonten bra når det tross alt er en "google" font...
    Puh! Det var godt at det ikke var by design! Lettet nå!

Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Dessverre ble heller ikke dette oppdaget da ingen av oss som testet designet hadde komboen Chrome / Windows.
    Nei, den er jo ganske spesiell...

(Unnskyld - måtte bare!)

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes fortsatt det er en lang vei å gå før forumet er behagelig å benytte igjen. Blant annet er det utrolig frustrerende at forumet bare dekker 60 % av skjermen samtidig som den er plassert til venstre. Sentrert eller heldekkende hadde vært bedre. Enkelte tekstfonter er også fryktelig ubehagelige.

Synes det er synd. Håper jeg venner meg til utseende en gang, men siden designet ble endret første gang har jeg kun ønsket å se det gamle igjen, eller en mer moderne versjon. Ikke en total forandring, og attpåtil dårligere.

Har troa, men den er ikke stor lengre.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det ser vesentlig bedre ut nå en de gjorde så smaken er som baken
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan Vista|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer LemonDog sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fonten ser ille ut i Firefox på Windows også

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Datateknisk sett er AV plattformen eller site litt foran andre med meny styring men mer og med rett hardware og software ser det riktig ut, men jeg har sett font problemet og har redigert innlegget etter det.

Sist endret av -Roger-; 08-12-2014 kl 13:04 Begrunnelse: Font

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Istedenfor å kompromittere AVforum kompromisse med eget data oppsett, så vil AVforum siden med undertråder fylle skjermen på samme måte som lignende forum, også tekst blir lik andre forum, men litt forskjellig bruk av fonter, farger, plasseringer av dem og reklame. Sånn sett forstår jeg ikke at det skal være noen reel grunn for kritikk bortsett fra selvkritikk til eget oppsett av data.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -Roger- Vis post
    Istedenfor å kompromittere AVforum kompromisse med eget data oppsett, så vil AVforum siden med undertråder fylle skjermen på samme måte som lignende forum, også tekst blir lik andre forum, men litt forskjellig bruk av fonter, farger, plasseringer av dem og reklame. Sånn sett forstår jeg ikke at det skal være noen reel grunn for kritikk bortsett fra selvkritikk til eget oppsett av data.
    Hva i alle dager er det du prøver å formidle her?

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW Vis post
    Hva i alle dager er det du prøver å formidle her?
    Hva i alle dager er det du prøver å formidle?

Er det font du ikke ser, eller hva er problemet ditt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i alle dager er det du prøver å formidle?

Er det font du ikke ser, eller hva er problemet ditt?
    Problemet var vel at innlegget var så fullt av skrivefeil, dårlig grammatikk og dårlig setningsoppbygging at det ikke gav noe som helst mening.

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bonkers Vis post
    Problemet var vel at innlegget var så fullt av skrivefeil, dårlig grammatikk og dårlig setningsoppbygging at det ikke gav noe som helst mening.

Du svarer på min henvendlse til RuneW, og ikke nok med det, men også føre RuneW får mulighet til å svare for seg, hvor du velger å kompromittere mitt innlegg uten å spesifisere ditt eget problem.

Således er innlegget ditt full av feil i flere fagretninger som jeg ikke vil ta opp her fordi dette er en statustråd for AVforum V2 med tekniske tilbakemeldinger, også fordi jeg ikke er interessert i å følge din retning av diskusjonen, da du er lite kritisk til deg selv der du utgir deg som norsk lærer ekspert, men ser ikke dine egne feil og problemer som å svare på feil oppgave, som igjen er grunn for å gi deg stryk på en vanlig norsk eksamen, så du må nok være mere selvkritisk til din svært begrensede norsk faglige forståelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du svarer på min henvendlse til RuneW, og ikke nok med det, men også føre RuneW får mulighet til å svare for seg, hvor du velger å kompromittere mitt innlegg uten å spesifisere ditt eget problem.

Således er innlegget ditt full av feil i flere fagretninger som jeg ikke vil ta opp her fordi dette er en statustråd for AVforum V2 med tekniske tilbakemeldinger, også fordi jeg ikke er interessert i å følge din retning av diskusjonen, da du er lite kritisk til deg selv der du utgir deg som norsk lærer ekspert, men ser ikke dine egne feil og problemer som å svare på feil oppgave, som igjen er grunn for å gi deg stryk på en vanlig norsk eksamen, så du må nok være mere selvkritisk til din svært begrensede norsk faglige forståelse.
    Tja, jeg forstod heller ikke hva du prøvde å formidle og var således enig med RuneW, at du hisser deg opp får være ditt problem
    Sist endret av bonkers; 08-13-2014 kl 23:01

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,044
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint om dere holder dere til sak gutter
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det lite liv på forum? Vi hadde en aktivitetsfunksjon før, hvor er det blitt av den?

Banned
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    417
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bonkers Vis post
    Tja, jeg forstod heller ikke hva du prøvde å formidle og var således enig med RuneW, at du hisser deg opp får være ditt problem

Tja, da er det sikkert mere du ikke forstår som at jeg ikke blir opphisset av deg, og da har du et problem med vrangforestillinger som du legger inn på AVforum under diskusjon om status for AVforum V2 med tekniske tilbakemeldinger og du pålegger meg således ditt vrangforestillings problem, og du har nå gått videre på person igjen og ikke på sak i ditt innlegg, noe moderator også er inne på.

Du forstod vel heller ikke hva jeg prøvde å formidle med at jeg ikke er interessert i å følge din retning av diskusjonen, da du er lite kritisk til deg selv der du utgir deg som norsk lærer ekspert, og ser ikke dine egne feil og problemer som å svare på feil oppgave, som igjen er grunn for å gi deg stryk på en vanlig norsk eksamen, så du må nok være mere selvkritisk til din svært begrensede norsk faglige forståelse, hvor du nå også viser at du har manglende forståelse for å analysere setningene mine ovenfor, så jeg konkluderer nå med moderator at du ikke har holdt deg til sak, men gir inntrykk av å forsøke å hisse opp og lage usaklige problemer i tråden.
    Sist endret av -Roger-; 08-14-2014 kl 01:33

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/members/list/

På denne listen her ser det ut som det er utrolig mye Scam og angrep. Ser ut som en IS medlemsliste. Har ikke noe mot arabisk skrift eller arabere, men disse snirklete navnene ser fishy ut.

Side 53 av 89 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •