Status AVforum V2 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 5 av 89 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 85 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 1768
    Newcomer splintus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan kan en enkelt komme inn på profilen til en person nå? For å f.eks sjekke sist han/hun var pålogget. Har skrevet noen kommentarer på annonser, men ikke fått svar. Ser alle brukere kommentarer på annonsen sin?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må fremdeles skrive minst 10 tegn når man legger inn bilder, i hvert fall i Pene Lytterom-tråden.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an å lage ikonet for å gå til siste uleste innlegg større? Det er vanskelig å treffe når man sitter på iPad'en. Det var sånn på forrige versjon også, men det burde vært litt større. Man kan jo zoome, men det unødvendig tungvint syns jeg. På HFS er ikonet mye lettere å treffe.

Jeg får forresten ikke lagt ut smiley's fra safari eller chrome.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

smiley's

Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor Vis post
    Går det an å lage ikonet for å gå til siste uleste innlegg større? Det er vanskelig å treffe når man sitter på iPad'en. Det var sånn på forrige versjon også, men det burde vært litt større. Man kan jo zoome, men det unødvendig tungvint syns jeg. På HFS er ikonet mye lettere å treffe.Jeg får forresten ikke lagt ut smiley's fra safari eller chrome.
    Jeg får heller ikke lagt til smiley`s med chrome
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kan jeg se eldre innlegg i en kategori? På kategorioversikten vises det på "AV-rom konstruksjon / optimalisering" at det er 2499 tråder. Går jeg så inn på kategorien, vises "thread 1 to 12 of 12". Hvor er de eldre trådene?

Går jeg så inn å søker etter mitt eget brukernavn, får jeg bare "Sorry - no matches. Please try some different terms"

Er det en ETA på å få på plass gamle subscriptions?

Jeg forsøker desperat å finne min egen byggetråd, men jeg finner den ikke. Jaja, får vel oppdatere tråden på byggebolig.no i stedet da.

(Og toer mine hender i tålmodighet og tenker på hvor lenge man det er fair at man skal gidde vente.)

Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst..ta nedigjen forumet å gjør det ferdig.
    Her virker ting bare delvis. Laget f.eks nytt innlegg og resultatet så ikke ut. Gikk ikke å redigere heller.. Heldigvis finnes et annet forum
    Får se tilbake her om en ukes tid om det er forskjell

Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst..ta nedigjen forumet å gjør det ferdig.Her virker ting bare delvis. Laget f.eks nytt innlegg og resultatet så ikke ut. Gikk ikke å redigere heller.. Heldigvis finnes et annet forumFår se tilbake her om en ukes tid om det er forskjell

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen ting på minhi-fi virker.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har det blitt av min hardt opptjente handelshistorikk på AVtorget?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hele forrige uke har stort sett gått med til å jobbe med å få installert siste versjon av forumplattformen. Dette har vist seg svært tidkrevende, men vi håper å ha på plass dette i løpet av tidlig denne uken. Spesielt er det problemene knyttet til Chrome vi håper siste versjon vil løse. Etter denne er på plass vil arbeidet med å løse øvrige bugs fortsette i økt omfang igjen, f.eks. dette med at bilder ikke vises på forumet samt at kategoriene på AVtorget ikke vises.

Når det gjelder import av øvrig innhold fra den gamle plattformen vil dette også utføres fortløpende. Når det gjelder handelshistorikken fra det gamle torget er det imidlertid sannsynligvis ikke mulig å få tatt med seg over da disse to løsningene er såpass ulike.

Jeg vil samtidig minne om at vi på ingen måte har uendelig med ressurser, og at vi allerede er godt over nesa hva angår kostnadsnivå for bugfiksing almass, servereksperter fra USA og selvsagt utviklingsprosjektet sånn generelt - som jo allerede har kostet blod og tårer... Vi gjør vårt ytterste for å presse maksimalt ut av de midlene vi disponerer - men vi skulle nok gjerne hatt en ekstra liten "pott" tilgjengelig nå for å sette opp dampen på bugfiksingen ytterligere. Når vi da ikke har dette blir det en hard prioritering vi må foreta oss, hvilket vi håper på forståelse for. Det betyr imidlertid ikke at vi "glemmer" andre feil, bare at vi må ta dette i en rekkefølge vi har kapasitet til å håndtere!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...greit i den forbindelse er det for øvrig kanskje å nevne at alle brukerne får brukerpoeng basert på antall poster fra forrige plattform generert til V2. Disse brukerpoengene kan en benytte for å gi annonser på AVtorget økt eksponering... Denne genereringen er foreløpig ikke kjørt, men ligger i pipelinen!

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger jeg inn en post med Quick Reply får jeg meldingen:

"This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 29 seconds."

Virker som ett eller annet tror jeg har lagt inn to poster etterhverandre... Posten blir SOM REGEL lagt inn korrekt, selv med denne feimeldingen.

Jeg kommer ikke til å legge til poster det tar mer enn 2 minutter å skrive før det er ryddet opp ordentlig på AVForum.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,088
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1 - får samme respons hos meg også......................

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW Vis post
    Legger jeg inn en post med Quick Reply får jeg meldingen:

"This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 29 seconds."

Virker som ett eller annet tror jeg har lagt inn to poster etterhverandre... Posten blir SOM REGEL lagt inn korrekt, selv med denne feimeldingen.

Jeg kommer ikke til å legge til poster det tar mer enn 2 minutter å skrive før det er ryddet opp ordentlig på AVForum.
    Når denne meldingen kommer er innlegget allerede postet, så det er bare å ignorere den meldingen. Forsøker man en gang til blir det dobbeltpost.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,088
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg Vis post
    Når denne meldingen kommer er innlegget allerede postet, så det er bare å ignorere den meldingen. Forsøker man en gang til blir det dobbeltpost.
    Joda, men like fullt er det en "bug" som bør ordnes opp i.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp Vis post
    Joda, men like fullt er det en "bug" som bør ordnes opp i.
    Det sier seg egentlig selv, men det kan være greit å redusere antall dobbeltposter i mellomtiden.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje litt mer seriøst er at det ser ut til at ingen bilder i byggetråden min lenger vises. Da frister det i alle fall lite å legge inn nye poster... Er det bare i denne tråden/for meg, eller gjelder det rund baut?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rund baut tror jeg, har ikke sett bilder i de "gamle" byggetrådene jeg har vært innom

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er rett og slett en skikkelig flopp. Sjekker knapt innom her nå, og om folk begynner poste mindre bilder i byggetråder og andre tråder tror jeg hele forumet sakte men sikkert dør ut.

Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ikke postet innlegg lenger, kommer opp at meldinger er for kort.

Side 5 av 89 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 85 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •