Status AVforum V2 - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 48 av 89 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 1768
    Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    en logisk ting som kan ornes lett ved avtorget, når en blar igjennom annonsene ned over til bunn av en side f.eks i bunn av side 1. Når en da trykker > neste side så havner man ikke automatiskt opp på topp av neste side men ligger fortsatt på bunn. Husker det var slikt på nettsider før Windows 98 kom.

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det pr i dag ingen rangering av kinoene, eller er det bare meg som ikke finner frem på siden?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBT Vis post
    en logisk ting som kan ornes lett ved avtorget, når en blar igjennom annonsene ned over til bunn av en side f.eks i bunn av side 1. Når en da trykker > neste side så havner man ikke automatiskt opp på topp av neste side men ligger fortsatt på bunn. Husker det var slikt på nettsider før Windows 98 kom.
    Før Windows 98 - litt tragisk. Før var jeg daglig innom, nå gidder jeg ikke !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan Vista|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer kyrjens sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mår bare lufte min frustrasjon over "nye" AV forum. Torget er blitt helt tragisk på den nye plattformen dere har lansert - bruker grensesnittet er meget tungvint og burde vært delt opp i underkategorier som det var før som man kunne velge f.eks. høyttalere, forsterkere etc. Var før en ivrig bruker av torget, men foretrekker nå hifi sentralen eller finn....
    Min hjemmekino og min hifi er mildt sagt tungvint eller så og si umulig å få oppdatert. Massevis av bugs ellers i forumet. Hva er problemet? Det burde vel finnes ferdige løsninger på web sites som dette?
    Når jeg har fått blåst ut all denne frustrasjonen vil jeg gi all ære til de som drifter siden her på etter det jeg har forstått er frivillig og ubetalt basis. For og få litt fortgang i prosessen med ett fungerende Av forum kanskje man kan lansere en frivillig donasjons link så folk kan betale inn noen frivillige kroner som går til profesjonell hjelp eller motivasjon til de som driver dette forum. (Betaler selv gladelig noen kroner for ett fungerende forum og salgs torg)

Mange av tingene her er kanskje nevnt i tidligere innlegg, og i så fall ber jeg om unnskyldning for dette, men legger inn dette i beste mening!

Mvh
    Kyrre

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tilsynelatende statt ganske stille ang torget og "minkino/hifi" ganske lenge nå ja, burde vel vært på plass en ferdig løsning på dette snart...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi jobber med saken, men kostnadsmessige begrensninger holder farta litt i tøyler... Har også forsøkt å få på plass enda en ressurs på programmeringsbiten, men det har foreløpig ikke vært mulig å få til. Det skjer altså ting, men ikke like raskt som vi ønsker. Ny template er for øvrig litt over halvveis på plass, og vil bedre GUIet noe det også.

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre at det skjer ting i kulissene

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrjens Vis post
    Mår bare lufte min frustrasjon over "nye" AV forum. Torget er blitt helt tragisk på den nye plattformen dere har lansert - bruker grensesnittet er meget tungvint og burde vært delt opp i underkategorier som det var før som man kunne velge f.eks. høyttalere, forsterkere etc. Var før en ivrig bruker av torget, men foretrekker nå hifi sentralen eller finn....
    Min hjemmekino og min hifi er mildt sagt tungvint eller så og si umulig å få oppdatert. Massevis av bugs ellers i forumet. Hva er problemet? Det burde vel finnes ferdige løsninger på web sites som dette?
    Når jeg har fått blåst ut all denne frustrasjonen vil jeg gi all ære til de som drifter siden her på etter det jeg har forstått er frivillig og ubetalt basis. For og få litt fortgang i prosessen med ett fungerende Av forum kanskje man kan lansere en frivillig donasjons link så folk kan betale inn noen frivillige kroner som går til profesjonell hjelp eller motivasjon til de som driver dette forum. (Betaler selv gladelig noen kroner for ett fungerende forum og salgs torg)

Mange av tingene her er kanskje nevnt i tidligere innlegg, og i så fall ber jeg om unnskyldning for dette, men legger inn dette i beste mening!

Mvh
    Kyrre
    Donasjonen er vel ganske uaktuelt når det er en butikk som driver forumet, det er vel også dette som er litt av problemet til forumet, så lenge man bruker forumet som en markedsføringskanal for egen butikk så er det vanskelig å knytte til seg entusiaster som er villig til å jobbe gratis utover som moderator

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,422
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har flere ganger opplevd at jeg ikke abonnerer på de trådene jeg har skrevet innlegg i.
    Dette skjedde automatisk tidligere. Skal det være slik at jeg skal abonnere manuelt, eler er dette en feil?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,078
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har hatt veldig mange diskusjoner (for mange...) vedrørende akkurat dette, og jeg har ingen interesse av å skape en ny, men jeg ønsker kun å påpeke at uten AVshop, som annonserer på AVforum, hadde vi ikke hatt AVforum. AVshop betaler også, på lik linje med andre, for annonsene som vises på AVforum.

Sitat Opprinnelig postet av bonkers Vis post
    Donasjonen er vel ganske uaktuelt når det er en butikk som driver forumet, det er vel også dette som er litt av problemet til forumet, så lenge man bruker forumet som en markedsføringskanal for egen butikk så er det vanskelig å knytte til seg entusiaster som er villig til å jobbe gratis utover som moderator

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bump* Siden jeg ikke får svar, så purrer jeg igjen. Nå fikk jeg det igjen: Vedlagte bilder kommer opp som link og ikke som bilde. Velger jeg edit, så ser jeg bildet slik jeg skal. HER:http://avforum.no/forum/showthread.p...=1#post1990768
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak Vis post
    Vi har hatt veldig mange diskusjoner (for mange...) vedrørende akkurat dette, og jeg har ingen interesse av å skape en ny, men jeg ønsker kun å påpeke at uten AVshop, som annonserer på AVforum, hadde vi ikke hatt AVforum. AVshop betaler også, på lik linje med andre, for annonsene som vises på AVforum.
    Intensjonen var ikke å starte noen diskusjon, kun en kommentar til ett forslag om donasjon fra en annen bruker. Så lenge dere fortsatt knoter med en opp/nedgradering fra i fjor sommer så blir det nok desverre ett tilbakevenende tema.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    *bump* Siden jeg ikke får svar, så purrer jeg igjen. Nå fikk jeg det igjen: Vedlagte bilder kommer opp som link og ikke som bilde. Velger jeg edit, så ser jeg bildet slik jeg skal. HER:http://avforum.no/forum/showthread.p...=1#post1990768
    Prøv å trykke CTRL+F5 et par ganger og se hva som skjer da.
    Bildene kommer riktig opp her. (I alle fall innlegg #12 som jeg regner med du siktet til)
    Tom I. Arntsen
    -:- Onkyo TX-NR828 -:- JBL LS60 -:- JBL LS Center -:- JBL LS SUB -:- MIRAGE rear -:-
    -:- HARMAN/KARDON BDT 30 MKII -:- Samsung UE55D6500 -:-

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrjens Vis post

Torget har jeg ikke brukt særlig i V2. Men det jeg har sett er at det er VELDIG tungvindt å navigere og komme seg inn i riktig kategori. Kanskje litt mange kategorier siden det er så få annonser.

Jeg er derimot uenig med deg når det gjelder minHifi/minHjemmekino. De syntes jeg er veldig mye lettere å bruke. Er veldig mye lettere å kunne justere plassering på de forskjellige bildene. på V1 havnet nye bilder automatisk nederst, og hvis du da hadde 20-40 elementer ( bilder/tekst/videoer ) brukte du raskt 10 mins på å få det nye bildet til toppen. På V2 setter du bare sekvensen på bildene så oppdateres den automatisk. Altså mye færre klikk og mye tid spart. Også flott at du har en tekstboks øverst som du kan skrive ting i. Det jeg savner er en "toppliste". Også kunne se resten av de som ikke er på forsiden/top6.

Selve forumet funker bra, og det funker bra på tablet og telefon. Mye raskere responstid også.

Tommel opp. Akkurat som Jesus er avforum stått opp igjen fra de døde. DIY delen får vi kanskje bidra litt mer i i sommer. hint hint
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
    Prøv å trykke CTRL+F5 et par ganger og se hva som skjer da.
    Bildene kommer riktig opp her. (I alle fall innlegg #12 som jeg regner med du siktet til)
    Nix. Nå har jeg prøvd på Chrome, firefox og IE og ingen av dem viser bildet uansett hvor mange ganger jeg trykker Ctrl+F5. Bildet kommer overraskende nok når jeg logger meg ut! Logger jeg meg inn igjen, så er bildet borte.

På firefox klarer jeg ikke å logge meg ut forresten. Når jeg velger "Logg ut", så får jeg kvittering på at jeg er logget ut. Men trykker jeg avforum, så er jeg plutselig innlogget igjen. Cookiestrøbbel?
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Nix. Nå har jeg prøvd på Chrome, firefox og IE og ingen av dem viser bildet uansett hvor mange ganger jeg trykker Ctrl+F5. Bildet kommer overraskende nok når jeg logger meg ut! Logger jeg meg inn igjen, så er bildet borte.
    På firefox klarer jeg ikke å logge meg ut forresten. Når jeg velger "Logg ut", så får jeg kvittering på at jeg er logget ut. Men trykker jeg avforum, så er jeg plutselig innlogget igjen. Cookiestrøbbel?
    edit: Så sannelig, samme feil her. Da skal jeg ta en titt på det
    Tom I. Arntsen
    -:- Onkyo TX-NR828 -:- JBL LS60 -:- JBL LS Center -:- JBL LS SUB -:- MIRAGE rear -:-

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Midas: Da kan du ta en titt på nevnte tråd igjen. Du velger selv hvilken browser

Det var for øvrig ikke feil med cookies, men jeg fant noe annet muffins der, så 2 fluer i én beat.
    Sist endret av xilian; 04-23-2014 kl 21:50
    Tom I. Arntsen

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Midas: Da kan du ta en titt på nevnte tråd igjen. Du velger selv hvilken browser

Det var for øvrig ikke feil med cookies, men jeg fant noe annet muffins der, så 2 fluer i én beat.
    Den nevnte tråd fungerer, nå slik den skal. Så det er ypperlig.

Men denne: http://avforum.no/forum/showthread.p...rtet-subwoofer fungerer fortsatt ikke...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sånn. da funker det meste der inne også
    Tom I. Arntsen

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sånn. da funker det meste der inne også
    Jepp. Tusen takk xilian!

Side 48 av 89 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •