Status AVforum V2 - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 46 av 89 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 1768
    Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mtp at det er så mye tull med bildeopplastning, kan man ikke bare fjerne hele "vedlagte miniatyrbilder" - er irriterende å måtte se alle bilder (i noen tråder) dobbelt. Altså når man har bilder "inline" så er det umulig at de kommer som miniatyrbilde også.

Hva med å gjøre torget enklere? Fjerne alt tull med størrelse, pris, vekt etc og gjøre det mer likt som før, eventuelt at man kan velge om man vil fylle ut mål på alt mulig eller ikke.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    Mtp at det er så mye tull med bildeopplastning, kan man ikke bare fjerne hele "vedlagte miniatyrbilder" - er irriterende å måtte se alle bilder (i noen tråder) dobbelt. Altså når man har bilder "inline" så er det umulig at de kommer som miniatyrbilde også.

Hva med å gjøre torget enklere? Fjerne alt tull med størrelse, pris, vekt etc og gjøre det mer likt som før, eventuelt at man kan velge om man vil fylle ut mål på alt mulig eller ikke.
    1. Velger du "inline" får du ikke opp bildene som miniatyrer i tillegg.
    2. Velger du "kun lokal henting" slipper du å fylle ut mål & vekt på torget.

...ellers håper vi altså at oppdatert design og GUI vil gjøre det lettere å navigere sidene, samt at vi selvagt fortsetter å forenkle. Enig at AVtorget bør bli enda enklere å bruke, og vi skal fortsette uten tvil jobben med forenkling.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men når halvparten av de som legger ut bilder ikke trykker inline blir det tull

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Beklager om dette er tatt opp før, men vil også minhjemmekino og minhifi bli enklere å bruke med nytt design?
    Slik det er nå frister det ikke så mye å legge ut noe på minhjemmekino, desverre. Ganske trist og rotete. Har lyst til å legge ut min egen kino snart, men tror jeg venter til nytt design er på plass i håp om at det blir litt bedre da

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Får opp e-poster om at tråder har oppdatert seg med nye innlegg, men disse nye postene eksisterer ikke om jeg oppdaterer
    Det er flere tråder jeg har opplevd det på i dag.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ett par eposter i dag på gamle PM-er som allerede er lest og besvart for ei drøy uke siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Paalab/Sirant : Jeg har endret på hvordan mailer blir sendt ut, så alle fikk et par gamle mailer nå.
    Men problemet er løst, og det vil neppe skje flere episoder hvor folk ikke får mailene de skal ha...
    Tom I. Arntsen
    -:- Onkyo TX-NR828 -:- JBL LS60 -:- JBL LS Center -:- JBL LS SUB -:- MIRAGE rear -:-
    -:- HARMAN/KARDON BDT 30 MKII -:- Samsung UE55D6500 -:-

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fillern! Mista nettopp ett lengre innlegg på grunn av snags i foumet:

Hvis jeg trykker "Svar med sitat" og så "Insert image" fra menyen, så kommer "Insert Image" dialogen opp. Trykker "Select files", velger bilde. Trykker "Laste opp fil" og kommer tilbake til redigeringsmenyen. Når jeg dobbelklikker på bildet så kommer "Image Settings" opp, men alt er grået ut og jeg kan ikke gjøre noe som helst. (Og det er ikke Chrome som har krasja, fordi scroll up og ned fungerer.) Teksten er gjemt, så jeg kan ikke redigere eller copy-paste ut det jeg har skrevet heller.

Bekreftet oppførsel på IE9, Chrome og Firefox (på Win7)

Status AVforum V2-av-image-edit-png
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
    Paalab/Sirant : Jeg har endret på hvordan mailer blir sendt ut, så alle fikk et par gamle mailer nå.
    Men problemet er løst, og det vil neppe skje flere episoder hvor folk ikke får mailene de skal ha...
    Takk! nå tikket det inn en hel haug med gamle varsler.
    En liten tilleggsopplysning:
    De varslene jeg mottok på oppdaterte poster ( i innlegg #905) var gamle poster som jeg fant når jeg bladde bakover i tråden.
    Det rare er jo at jeg hadde vært inne på posten mange ganger uten å få nye varsler etterpå.
    Men nå ser det ut til at alt er i orden.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Status AVforum V2-32726192-7af8b8475612fca84e92f04fd4fe70874a0d2a5e-original-jpg

TEST

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det var snodig Midas. Testet å gjøre det samme selv i innlegget over, og det fungerte helt fint her. Kunne du testet på en annen maskin for å se om problemet eventuelt skyldes noe lokalt?

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting jeg stusser over er at hvis jeg svarer i en tråd så kommer ikke den øverst på "siste tråder" på hovedsiden. Skal det være sånn? Burde ikke da den tråden komme øverst?
    Nå er jo iallefall tråden på forsiden, men det er jo sikkert fordi den lå der da jeg svarte.
    Da jeg skrev i blu-ray-prisjakttråden vistes den ikke i det heletatt på forsiden etter jeg hadde postet innlegget.

Status AVforum V2-avforum-jpg

Skrev ganske nylig et innlegg i tråden " Organisering av filmsamling" og gikk på forsiden og oppdaterte. På forsiden står det jo

05-03-2014 20:02
    By Wessey

Men i selve tråden står jo det rette tidspunktet jeg la inn innlegget, nemlig

I dag, 22:10

Edit; Denne havnet på toppen etter jeg hadde skrevet et innlegg gitt...
    Sist endret av Wessey; 03-05-2014 kl 23:45

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Det var snodig Midas. Testet å gjøre det samme selv i innlegget over, og det fungerte helt fint her. Kunne du testet på en annen maskin for å se om problemet eventuelt skyldes noe lokalt?
    Testet på 4 maskiner, Win8, Win7, Linux. IE, Chrome og firefox (*puh*) -- alle har det samme problemet.

Enkleste forklaring for å gjenskape er å trykke "Reply With Quote", sette inn et bilde med "Insert image" knappen og så dobbelklikke på det innsatte bildet i teksten for å få opp "Image Settings". Voilá. Låst.

Å trykke reply with quote virker til å være utløsende faktor for at det ikke virker slik det skal.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Testet på 4 maskiner, Win8, Win7, Linux. IE, Chrome og firefox (*puh*) -- alle har det samme problemet.

Enkleste forklaring for å gjenskape er å trykke "Reply With Quote", sette inn et bilde med "Insert image" knappen og så dobbelklikke på det innsatte bildet i teksten for å få opp "Image Settings". Voilá. Låst.

Å trykke reply with quote virker til å være utløsende faktor for at det ikke virker slik det skal.
    TEST

Status AVforum V2-offer-poster-jpg

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...funker her... Da må det nesten være ett eller annet med din konkrete bruker. Er det noen andre som opplever samme issue?

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...funker her... Da må det nesten være ett eller annet med din konkrete bruker. Er det noen andre som opplever samme issue?
    Nå testet jeg igjen med det samme bildet du har lastet opp. Fortsatt problemer.

Intermediate Willms sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet her nå, og får samme probelemet som Midas beskriver. Kjører Win7 og Chrome (Versjon 33.0.1750.117)
    Min byggetråd

Onkyo TX-NR717 - Klipsch RF-62, RC-62, RS-42, XTZ 99 w12.16 - BenQ W1300 - 100" DreamScreen V5 Basic DynaGrey

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg la til et bilde i dette innlegget http://avforum.no/forum/showthread.p...=1#post1985852, så får jeg opp bildet (og kan redigere thumbnail-størrelse) når jeg redigerer/skriver innlegget. Mens når jeg ser den i tråden vises den kun som et filnavn. Hvorfor? Kan man ikke inline gif?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Nå testet jeg igjen med det samme bildet du har lastet opp. Fortsatt problemer.

Status AVforum V2-download_20140217_105112-jpg Funker fjell her også
    Tom I. Arntsen
    -:- Onkyo TX-NR828 -:- JBL LS60 -:- JBL LS Center -:- JBL LS SUB -:- MIRAGE rear -:-
    -:- HARMAN/KARDON BDT 30 MKII -:- Samsung UE55D6500 -:-

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom jeg benytter den nye opplastingen av inline bilder, får jeg ofte opp kun ett filnavn og ikke dens bilde. F.eks. denne http://avforum.no/forum/showthread.p...=1#post1986439 kommer bare opp med filnavnene. Jeg fikk det samme i post #9, men har nå gått over og lagt inn gamle [ URL ] manuelt i teksten.

Det merkelige med dette er at når jeg redigerer mitt eget innlegg med inline bilde, så er bilde på plass når jeg redigerer teksten. Så snart som jeg sender inn teksten og den blir et normalt innlegg, så blir bildet erstattet med dens filnavn.

Er det andre som opplever det samme?

Side 46 av 89 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •