Status AVforum V2 - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 43 av 89 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 83 ... SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 1768
    Newcomer Troutmaster sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du mener med denne utgaven av forumsoftware? På bla. vBulletin® Version 4.2.1 fungerer det slik...

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
    @Troutmaster: Det du ønsker der er ikke teknisk mulig. Når du trykker "back" i browseren så henter den ikke ny data,
    den viser kun det gamle.
    Teknisk umulig er det ikke. Så vidt meg bekjent så kan man sette cache-settings slik at klienten refresher når man går tilbake til en webside. Men hvordan og om det går med dette forumet kjenner ikke jeg.

Men uansett: Poenget mitt var: Er det planer om å få inn @xilian? Det er en funksjon jeg savner.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Teknisk umulig er det ikke. Så vidt meg bekjent så kan man sette cache-settings slik at klienten refresher når man går tilbake til en webside. Men hvordan og om det går med dette forumet kjenner ikke jeg.

Men uansett: Poenget mitt var: Er det planer om å få inn @xilian? Det er en funksjon jeg savner.
    Dette ønsker jeg meg også.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,187
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å komme seg her ja. Men blir Avtorget normalt igjen?
    Dali Helicon 400, C200mk2, Ikon onwall mk2 | SVS SB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm. Troutm/Midas etc. da må jeg missforstå hva dere mener
    Tom I. Arntsen
    -:- Onkyo TX-NR828 -:- JBL LS60 -:- JBL LS Center -:- JBL LS SUB -:- MIRAGE rear -:-
    -:- HARMAN/KARDON BDT 30 MKII -:- Samsung UE55D6500 -:-

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken del av det? Jeg ønsker som sagt at når noen skriver @Midas, så får jeg beskjed om jeg har blit nevnt i en tråd og at jeg kan gå inn å se på innlegget. At den legges til i min subscription-liste er helt greit.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Newcomer Troutmaster sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
    Hmmm. Troutm/Midas etc. da må jeg missforstå hva dere mener
    Slik du svarte i innlegget; viser at du har forstått, men du hevder at det er umulig..

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker meldingssystemet her inne ???

Fikk en melding fra en kar for noen dager siden men får ikke sendt noe svar - Hvor i H.. er send knappen ?
    Sist endret av Ingeniør'n; 01-29-2014 kl 08:56

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kvar er "mine tråder" blitt av?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Virker meldingssystemet her inne ???

Fikk en melding fra en kar for noen dager siden men får ikke sendt noe svar - Hvor i H.. er send knappen ?
    Meldingssystemet virker. Jeg har i hvert fall både sendt og mottatt meldinger.

En ting som er litt forvirrende er at "lagre sendte meldinger" er avskrudd som standard. Dermed kan det virke som om meldingen bare forsvinner når man trykker send. Personlig liker jeg at meldinger man sender lagres og vil anbefale å skru på dette. De som oppdaterer AVforum bør vel egentlig vurdere å sette ladre meldinger som sendes som standardvalget.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ikke til å legge ved film i offtopic/annet forumene.. Ser jeg har muligheten her, men ikke andre steder.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ba bumpi bump filmfunksjon.....

Newcomer janespen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis Vis post
    Begynner å komme seg her ja. Men blir Avtorget normalt igjen?
    Slenger meg på denne. Det samme lurer jeg også på. Fordi slik det er nå er det vanskelig eller umulig å finne frem til alle annonsene.
    Jeg likte den gamle utgaven av Avtorget bedre. Men selve forumsbiten begynner å komme seg.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,187
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, vi hadde(!) et bra marked her for salg av utstyr.
    Dali Helicon 400, C200mk2, Ikon onwall mk2 | SVS SB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janespen Vis post
    Slenger meg på denne. Det samme lurer jeg også på. Fordi slik det er nå er det vanskelig eller umulig å finne frem til alle annonsene.
    Jeg likte den gamle utgaven av Avtorget bedre. Men selve forumsbiten begynner å komme seg.
    Helt enig. AVtorget er fremdeles dårlig og bør prioriteres. Forumet fungerer tilsynelatende ganske bra nå.

Forum og bruktmarkedet hører liksom i lag.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi jobber med AVtorget nå, men som nevnt er det en del logikk som må fikses som viser seg å ta tid. Ellers har vi jo oppdatert kategorinavigeringen litt allerede under http://avforum.no/avmarket-category-listing.php. Der kan du enten bruke treet eller drop-down-menyen oppe i høyre hjørne. Etter du har klikket ønsket kategori, f.eks. å vise samtlige annonser til salg i "audio selges", kan du bruke søkefunksjonen i høyre hjørne for å fintune utvalget, f.eks. "DENON".

Vi er uansett langt fra fornøyd med torget slik det er og vil ikke gi oss før dette er godt nok!

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen planer om å få en mobilversjon opp å kjøre slik vi hadde en periode under V2-innfasingen?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, helt klart. Vi jobber med AVtorget om dagen og må få det litt mer på stell før vi kan gjøre andre ting, men å få tilbake mobilplattformen er helt klart prioritert!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv misliker jeg sterkt mobilversjoner og irriterer meg grønn over å bli "tvunget" over på slikt når jeg bruker mobilen til å surfe med. Så for meg haster det slett ikke. På amerikanske avsforum må jeg scrolle meg helt ned og velge "Desktop" hver gang jeg stikker innom. Det er utrolig irriterende.

Intermediate Willms sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen Vis post
    Selv misliker jeg sterkt mobilversjoner og irriterer meg grønn over å bli "tvunget" over på slikt når jeg bruker mobilen til å surfe med. Så for meg haster det slett ikke. På amerikanske avsforum må jeg scrolle meg helt ned og velge "Desktop" hver gang jeg stikker innom. Det er utrolig irriterende.
    Må si meg helt enig i dette. Om vi likevel må bli påtvunget at slik løsning, så la det i det minste være mulig å skru dette av i brukerinnstillingene. Jeg leser for det meste avforum fra mobil. og jeg bruker snarveier direkte fra mobilen til de forskjellige delene/funksjonene. I den perioden hvor mobilfunksjonen var aktiv, så fungerte ingen av disse lenger.
    Min byggetråd

Onkyo TX-NR717 - Klipsch RF-62, RC-62, RS-42, XTZ 99 w12.16 - BenQ W1300 - 100" DreamScreen V5 Basic DynaGrey

Side 43 av 89 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 83 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •