Status AVforum V2 - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 41 av 89 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 1768
    Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,664
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    er dette @lygren en funksjon som fungerer på dette forumet, eller som kommer til å bli inkludert etterhvert?

altså @"nick"

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1 Denne støtter jeg også. Det å kunne tagge noen slik @sirant foreslår er genialt!
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    er dette @lygren en funksjon som fungerer på dette forumet, eller som kommer til å bli inkludert etterhvert?

altså @"nick"
    Det hadde vært nais.

Gjerne også en "takk". Eller en tommel opp/ned.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at svar på FAQ/spørsmål på avtorget blir kuttet i lengde, pluss at norske tegn tilsynelatende ikke funker så bra. Eksempel på min annonse her: http://avforum.no/avmarket-product-d...d=783#comments
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (la inn dette innlegget i feil tråd, kan slettes)
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vi kommet dit at vi kan begynne å påpeke kosmetiske feil?

Datoformatet er feil. Datoene i innleggene vises som MM-DD-YYYY som hverken er amerikansk (MM/DD/YYYY) eller europeisk (DD/MM/YYYY) eller ISO 8601 (YYYY-MM-DD). For en utførlig liste se http://en.wikipedia.org/wiki/Date_format_by_country
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris Vis post
    Ser ut til at svar på FAQ/spørsmål på avtorget blir kuttet i lengde, pluss at norske tegn tilsynelatende ikke funker så bra. Eksempel på min annonse her: http://avforum.no/avmarket-product-d...d=783#comments
    Nå la jeg inn et svar til som kommentar til annonsen, og da ble det forrige innlegget mitt slettet? Er vel ikke urimelig at jeg kan tenkes å ha flere kommentarer til samme produkt?
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir ikke helt klok på avtorget. Nå har jeg fått en epost fra "www-data@avforum.no" - og i mailen står det "Hei, henter gjerne suben din" - så dette er jo tydeligvis noen som har forsøkt å kontakte meg via avforum for å kjøpe suben jeg har lagt ut på avtorget.

Men med en slik avsenderadresse og ingen øvrig informasjon er det jo umulig for meg å kontakte kjøper.. ? Såvidt jeg kan se er det ingen kopi av denne meldingen under mine private meldinger eller på avtorget som gjør at jeg kan finne ut hvem som har sendt denne meldingen.

EDIT: Jeg testet nå funksjonen "contact seller" på avtorget, og da skjer det som jeg beskriver ovenfor. Selger som mottar en mail fra avforum etter at noen har brukt denne funksjonen får altså ikke med noen informasjon om hvilken bruker som har sendt meldingen, og kan da ikke følge opp eller svare på noen måte hvis ikke den potensielle kjøperen legger inn kontaktinfo direkte i meldingen. Det hadde kanskje vært bedre at denne "contact seller"-funksjonen var koblet til PMer på forumet slik at man fikk en melding der fra korrekt bruker slik at man kunne svare?
    --
    Thorbjørn

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi skal få fikset dette ASAP Hybris...

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,939
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir ikke helt klok på avtorget. Nå har jeg fått en epost fra "www-data@avforum.no" - og i mailen står det "Hei, henter gjerne suben din" - så dette er jo tydeligvis noen som har forsøkt å kontakte meg via avforum for å kjøpe suben jeg har lagt ut på avtorget.

Men med en slik avsenderadresse og ingen øvrig informasjon er det jo umulig for meg å kontakte kjøper.. ? Såvidt jeg kan se er det ingen kopi av denne meldingen under mine private meldinger eller på avtorget som gjør at jeg kan finne ut hvem som har sendt denne meldingen.

EDIT: Jeg testet nå funksjonen "contact seller" på avtorget, og da skjer det som jeg beskriver ovenfor. Selger som mottar en mail fra avforum etter at noen har brukt denne funksjonen får altså ikke med noen informasjon om hvilken bruker som har sendt meldingen, og kan da ikke følge opp eller svare på noen måte hvis ikke den potensielle kjøperen legger inn kontaktinfo direkte i meldingen. Det hadde kanskje vært bedre at denne "contact seller"-funksjonen var koblet til PMer på forumet slik at man fikk en melding der fra korrekt bruker slik at man kunne svare?
    Jeg har fått akkuat det samme, mao litt vanskelig å svare potensielle kjøpere

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Vi skal få fikset dette ASAP Hybris...
    Takk takk. Forumet forøvrig begynner å fungere bra!
    --
    Thorbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan sletter jeg min presentasjon eller redigerer den? finner ingen ting i venstre kolonne.
    orker ikke bruke den lenger. alt ser jo helt på bærtur ut

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av ner0 Vis post
    hvordan sletter jeg min presentasjon eller redigerer den? finner ingen ting i venstre kolonne.
    orker ikke bruke den lenger. alt ser jo helt på bærtur ut
    Gå inn på http://avforum.no/myhomecinema-manage-presentation.php -> SET SEQUENCE. Der kan du enten slette tekstfelt / bilde eller endre rekkefølgen på bildet ved å bruke opp/ned pilene. Husk også at du kan legge inn en generell beskrivelse av kinoen på http://avforum.no/myhomecinema-manage-presentation.php -> UPDATE MY HOMECINEMA PRESENTATION.

Vi kommer selvsagt til å fortsette å forbedre denne delen av siden!

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, nå har jeg solgt begge produktene jeg la ut på avtorget, så det er jo supert - Men hvordan markerer jeg de som solgt?
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    OK, nå har jeg solgt begge produktene jeg la ut på avtorget, så det er jo supert - Men hvordan markerer jeg de som solgt?

http://avforum.no/avmarket-myads-for-sale.php og deaktiver...

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å få URLen http://avforum.no/forum/search.php?do=getdaily på "What's new" undermenyen? Det er etter min mening en uting at denne ikke er tilgjengelig som en link.

Den linken som heter "New posts" http://avforum.no/forum/search.php?do=getnew er for meg ubrukelig. Det at den skjuler leste tråder er etter min mening tull. Jeg skummer ofte over tråder men ikke har tid til å se på dem i detalj. Da blir trådene markert som lest og dermed forsvinner de fra listen. Når jeg da skal tilbake til tråden når jeg har bedre tid, så finnes den ikke i listen. Ergo øverste er det eneste jeg benytter meg av.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Den linken som heter "New posts" http://avforum.no/forum/search.php?do=getnew er for meg ubrukelig. Det at den skjuler leste tråder er etter min mening tull. Jeg skummer ofte over tråder men ikke har tid til å se på dem i detalj. Da blir trådene markert som lest og dermed forsvinner de fra listen. Når jeg da skal tilbake til tråden når jeg har bedre tid, så finnes den ikke i listen. Ergo øverste er det eneste jeg benytter meg av.
    Jeg hadde også satt pris på en mulighet for ikke å skjule leste tråder her. Det må vel være mulig med en parameter i URL'en eller ett eller annet?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Er det mulig å få URLen http://avforum.no/forum/search.php?do=getdaily på "What's new" undermenyen? Det er etter min mening en uting at denne ikke er tilgjengelig som en link.

+ 220. Støtter virkelig den!

Forsiden bør også oppdateres raskere. Er ofte det er lengre etterslep. Har blir bedre
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,767
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen Vis post
    + 220. Støtter virkelig den!

Forsiden bør også oppdateres raskere. Er ofte det er lengre etterslep. Har blir bedre
    Jeg synes også dette med at leste tråder skjules fra nye poster er ekstremt irriterende og forvirrende.
    --
    Thorbjørn

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,485
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig i dette ja !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Side 41 av 89 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •