Status AVforum V2 - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 33 av 89 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 ... SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 1768
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    URL til tråden "satellitt" er: http://avforum.no/forum/forumdisplay.php/89-Satellitt . Håper det blir gjort noe med den slik at nye innlegg dukker opp.

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan får man frem egne svar på meldinger sendt som PM? Hver gang jeg svarer på noe, enten som sitert svar, eller ny melding, vises det ikke for meg før jeg får et sitert svar (der mitt svar er sitert i ny melding) tilbake...(håper dere forstår hva jeg mener...)???
    Merkelige greier, dette gikk greit å få frem før. Alt man skrev lå da enten i sendte meldinger eller i innboks.

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en innstilling på profilen din. (Blir en del engelsk og norsk her):

Øverste høyre hjørne: Settings -> under My settings menyen til venstre -> Rediger alternativer -> Innstilling "Sent private messages" og velg "Save a copy of sent messages in my Sent Items folder by default"
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,668
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det sannsynlig at trådlinker i f.eks. første posten i tråden til Hundsbedt vil fungere igjen - eller må dette gjøres på nytt manuelt? Samme gjelder bokmerker etc.

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Det er en innstilling på profilen din. (Blir en del engelsk og norsk her):

Øverste høyre hjørne: Settings -> under My settings menyen til venstre -> Rediger alternativer -> Innstilling "Sent private messages" og velg "Save a copy of sent messages in my Sent Items folder by default"
    Takk for hjelp!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avforum.no er fremdeles helt forferdelig. Hvor mye mange medlemmer som nå har forsvunnet fra forumet og hvor mye penger som er gått tapt (i reklameinntekter), tør jeg knapt tenke på. Og hvorfor i huleste må vi logge inn på forumet for å se en del av de ulike postene/avdelingene på forumet (f.eks. blu-ray, satelitt etc.)?

Er det ikke på tide å kaste inn håndkleet og gå tilbake til det forumet vi hadde for mange måneder siden, som tross alt fungerte? Det er i alle fall mye bedre enn dette...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, har vært mye hickups og en kostbar affære dette her, men vi må bare gjøre det beste ut av det... For å korrigere feil må vi ha konkrete feilmeldinger. Er det altså slik at noen forumkategorier ikke er synlig for ikke-innloggede brukere?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det stemmer bla HTPC kategorien og sikkert de som J.Haugen nevnte, flere også men jeg husker de ikke i farten. Inlegg som postes i disse trådene kommer heller ikke opp under nye tråder når man ikke er innlogget, dvs du ser de på første siden der det er et utvalg av siste tråder men om man trykker på siste tråder er de borte fra listen. Går man tilbake og trykker på tråden på første siden så får man beskjed at man ikke har tilgang og må logge inn.

Isteden for at brukere skal komme med feilmeldinger ang akkurat dette problemet (som eksisterer på noen kategorier) så foreslår jeg at man setter en mann på dette som tester alle kategorier en gang for alle ved enten å ha 2 pc'er eller med 1 pc og en VM der en er logget inn og en er ikke, så finner man rimelig kjapt alle kategorier det gjelder. Dette burde jo vært fikset for lengst, men dere har tydligvis ikke vært klar over det. Edit: eller 2 browsere er vel lettest kansje.

Støtter buglist som er nevnt lenger bak tror jeg, har enda ikke sett den (om jeg ikke har oversett den da,som kan være mye mulig). Med en oppdatert buglist der det kommer frem hva det jobbes med og hva som er rettet så ser også folk at ting er på gang og slipper og irritere seg over feil som de mener burde vært fikset for lengst..

Men ja jeg må være enig med en del her og si at det føles heller som en nedgradering enn en oppgradering. Om ikke avforum har tapt aktive medlemmer for laaang tid fremover skal jeg jammen spise hatten min.
    Sist endret av strike; 11-14-2013 kl 18:14

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi skal få sett på dette ASAP!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konkret feilmelding nok en gang: Se på posten "Satellitt" i avdelingen "signalkilder". Ingen nye meldinger kommer opp i oversikten, håper Lygren (som jo svarer flittig på innlegg - fortjener takk for det ) kan se på dette. Svært merkelig og nokså irriterende da det tydeligvis postes her. Er innlogget, men kan ikke se nye innlegg ordnet kronologisk.Har ikke gitt opp , og håper på bedring her.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Vi skal få sett på dette ASAP!
    Supert! Etter 10 sek med 2 browsere ser man at det gjelder HELE kategorien for signalkilder, utstyrsoptimalisering, HTPC,AV i bil, software,produkt og prisjakt, AV-produksjon +noen kategorier i forslag,innlegg osv...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ikke frem linkene i min post i denne tråden. Har fått samme melding enkelte ganger når jeg klikker meg inn på google-treff også.

http://avforum.no/forum/showthread.p...kk-tr%C3%A5den!

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen Vis post
    Avforum.no er fremdeles helt forferdelig. Hvor mye mange medlemmer som nå har forsvunnet fra forumet og hvor mye penger som er gått tapt (i reklameinntekter), tør jeg knapt tenke på. Og hvorfor i huleste må vi logge inn på forumet for å se en del av de ulike postene/avdelingene på forumet (f.eks. blu-ray, satelitt etc.)?

Er det ikke på tide å kaste inn håndkleet og gå tilbake til det forumet vi hadde for mange måneder siden, som tross alt fungerte? Det er i alle fall mye bedre enn dette...
    Må si meg helt enig i det som beskrives her og som bruker av dette forumet i 10år så må jeg bare si at det er trist at den nye plattformen fungerer så dårlig og over så lang tid.
    Tidligere var jeg innom siden opp til flere ganger daglig men nå føler jeg at med alle de forandringene som har skjedd så er det ikke lenger noe forum som betyr så mye lenger for meg.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,744
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På den gamle plattformen vil jeg si at jeg var passelig aktiv på forumet. Var ikke den som skrev flest innlegg, men brukte forumet aktivt flere ganger daglig for å finne nyttig info etc.
    Men etter at den nye plattformen kom, har jeg mer eller mindre vært helt fraværende. Hvorfor, skjønner nok dere alle.
    Synd det har blitt slik, men når det er sagt skal vi alle huske på at det sitter et par ildsjeler på sin egen fritid og jobber med å redde dette unike foraet
    Jeg er en tålmodig sjel som tror og håper brikkene faller på plass snart.

Men, over til noen konkrete spørsmål:

- stemmer det at alle poeng/kommentarer er borte fra presentasjonen av MinHjemmekino?
    - Presentasjonen min ser helt for jævlig ut, hvertfall her jeg sitter å leser på en Ipad Mini. Hvis jeg nå bruker tid på å redigere presentasjonen, er det da fare for at jeg må gjøre dette på nytt senere? Bør jeg vente til alt er som det skal være og alle buggs er rettet opp i?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79 Vis post
    - stemmer det at alle poeng/kommentarer er borte fra presentasjonen av MinHjemmekino?
    - Presentasjonen min ser helt for jævlig ut, hvertfall her jeg sitter å leser på en Ipad Mini. Hvis jeg nå bruker tid på å redigere presentasjonen, er det da fare for at jeg må gjøre dette på nytt senere? Bør jeg vente til alt er som det skal være og alle buggs er rettet opp i?
    -> Ja, poeng og kommentarer må en opparbeide på nytt i V2. Bilder og tekst er imidlertid på plass.
    -> Det jobbes fremdeles med å fikse diverse bugs på AVtorget, bl.a. kan det være problematisk å flytte bilder hvis du har mange bilder i presentasjonen din. Det er selvsagt uansett bare å prøve å fikse, blir ikke "borte" av et forsøk.

Vi jobber da som nevnt kontinuerlig med å fikse feil og problemer fortløpende, men meld fremdeles inn feil og problemer i denne tråden - helst med screenshot samt hvilken browser du bruker, beskrivelse av feilen samt URL - så går disse meldingene fortløpende videre og reduserer tiden det tar å få fikset feilene.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Enig at det ikke ser så bra ut som det gjorde. En av årsakene tror jeg er at det generelt er brukt litt små fonter og lite farger, eller veldig duse farger. Det blir nesten som å sitte å lese dokumenter som ikke akkurat er en forlystelse. Jeg vill lagt på litt mer farger, kanskje en annen farge på overskrifter og bold fonter. Ta sentralen som bruken en blå farge her og generelt mye mer farger, ikke at jeg vil at dere skal kopiere dem, men i mine øyne ser Sentralen mye bedre ut av den grunn og burde være lett å fikse...

Ellers er det som sagt fortsatt mange bugs og manglende funksjonalitet som gjør at også jeg bruker Sentralen mest om dagen. Tidligere var det helt klart omvendt ! Som jeg nevnt over kan jeg f.eks ikke bruke AVForum fra jobb lenger da støtten for Explorer 8 er bånn i bøtta - det liker jeg dårlig !

Og nå får jeg ikke poste innlegg heller lenger....men det gikk etter et par forsøk...
    Sist endret av Ingeniør'n; 11-16-2013 kl 10:10 Begrunnelse: ble logget av

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra dere begynner å komme dere på beina.

Har ett lite ønske å komme med. Og det er å gjøre tittelen på tråden mer synlig under siste tråder fliken. Alt som trengs er å gjøre teksten fet i forhold til "Posted by xxxx"

Det er veldig uoversiktlig nå.

Bruker Chrome.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Status AVforum V2-qttxhqk-png  

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,097
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tidligere ( gamleforumet ) så kunne man slette sin egen "min hifi" tråd. Og legge ut en ny.

Ser ikke hordan jeg skal gjøre det, og har sendt melding til en eller annen plass igjennom "kontakt oss" nederst på siden.

Prøver å halde liv i Avforum, men når man ikke får tilbake meldinger på spørsmålene sine så kjenner jeg at det virker håpløst.

Vil med dette takke for meg på Avforum.no og logger meg nå av nå for siste gang. Ønsker dere lykke til.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Retep Vis post
    Tidligere ( gamleforumet ) så kunne man slette sin egen "min hifi" tråd. Og legge ut en ny.

Ser ikke hordan jeg skal gjøre det, og har sendt melding til en eller annen plass igjennom "kontakt oss" nederst på siden.

Prøver å halde liv i Avforum, men når man ikke får tilbake meldinger på spørsmålene sine så kjenner jeg at det virker håpløst.

Vil med dette takke for meg på Avforum.no og logger meg nå av nå for siste gang. Ønsker dere lykke til.
    Denne henvendelsen har du fått svar på av Gorm, og minHiFi-profilen din er også slettet i den forbindelse slik at du nå kan legge ut ny.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Noose Vis post
    Bra dere begynner å komme dere på beina.

Har ett lite ønske å komme med. Og det er å gjøre tittelen på tråden mer synlig under siste tråder fliken. Alt som trengs er å gjøre teksten fet i forhold til "Posted by xxxx"

Det er veldig uoversiktlig nå.

Bruker Chrome.
    OK, innspill taken, enig i at det kan være litt vanskelig å lese headingen nå...

Side 33 av 89 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 36 37 43 53 63 73 83 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •