Status AVforum V2 - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 30 av 89 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1769
    Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kravene til å legge ut anonnser er blitt håpløse.
    Enkelte ting ikke er solgt nye i Norge så umulig å sette ny pris på.
    Synes dere burde fjerne noen røde merker for å gjøre ting enklere for brukere cm mål osv er bare tungvint og legger mye heller ved en link til tester eller produsent. Vil anta at det vanskelige opsettet her er noe av grunnen til at folk ikke legger ut så mye her og selv gidder jeg rett og slett ikke når ting blir for tungvint.

Ellers takker jeg for en god innsats med å få forumet tilbake

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så savner jeg å kunne slette inlegg så man slipper evt doble poster og mulighet for å redigere dem slik som før.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy Vis post
    Synes dere burde fjerne noen røde merker for å gjøre ting enklere for brukere cm mål osv er bare tungvint og legger mye heller ved en link til tester eller produsent. Vil anta at det vanskelige opsettet her er noe av grunnen til at folk ikke legger ut så mye her og selv gidder jeg rett og slett ikke når ting blir for tungvint.

Helt enig - alt for mye dill, og en viktig ting som hvor i Norge produktet befinner seg kommer ikke opp i annonsen. Se på et tilsvarende forum og lær !

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Helt enig - alt for mye dill, og en viktig ting som hvor i Norge produktet befinner seg kommer ikke opp i annonsen. Se på et tilsvarende forum og lær !
    Dette er nå på plass, og vi jobber fortløpende med å forbedre torget.
    Sist endret av lygren; 10-30-2013 kl 09:33

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy Vis post

Vi skal se på mengden required informasjon på torget, harleyy. H/B/D + vekt er imidlertid noe vi må ha aktivt for å kunne estimere frakten fra selger til kjøper som er en nøkkelfunksjon i det nye torget. Dette har vi ikke fått fintunet enda, men så snart vi får summet oss lit skal vi få lagt ut standard fraktrater fra Posten og Tollpost (minst), slik at en nettopp får opp hva frakt vil koste om en ikke selv kan hente på angitt lokasjon.

PayPal er en annen ting vi vil aktivere snarlig (i løpet av dagen), og vi anbefaler alle å velge enten PayPal, postoppkrav eller kontant oppgjør ved henting for å unngå å bli svindlet på forhåndsbetalinger...

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er det så ekstremt viktig for enkelte å trolle og ødelegge? Jeg ser dere blir oversvømt med bogus foruminnlegg nå igjen... Jeg syns snart veldig synd på dere

*edit* De tikker inn i hopetall for hvert minutt. Steng Guests mulighet til å poste!
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Hvorfor er det så ekstremt viktig for enkelte å trolle og ødelegge? Jeg ser dere blir oversvømt med bogus foruminnlegg nå igjen... Jeg syns snart veldig synd på dere

*edit* De tikker inn i hopetall for hvert minutt. Steng Guests mulighet til å poste!
    ...er noe snodig som skjer, for forumene er stengt for gjester... Vi jobber på saken og håper å løse dette snarlig.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Vi skal se på mengden required informasjon på torget, harleyy. H/B/D + vekt er imidlertid noe vi må ha aktivt for å kunne estimere frakten fra selger til kjøper som er en nøkkelfunksjon i det nye torget. Dette har vi ikke fått fintunet enda, men så snart vi får summet oss lit skal vi få lagt ut standard fraktrater fra Posten og Tollpost (minst), slik at en nettopp får opp hva frakt vil koste om en ikke selv kan hente på angitt lokasjon.

PayPal er en annen ting vi vil aktivere snarlig (i løpet av dagen), og vi anbefaler alle å velge enten PayPal, postoppkrav eller kontant oppgjør ved henting for å unngå å bli svindlet på forhåndsbetalinger...
    Høres veldig bra ut
    Synes forøvrig dere gjør en glimmrende jobb

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av og til ser det ut til at "Nye poster" henger.... Syns det var rart at det ikke var noen nye poster etter kl. 20 i kveld, men etter at jeg hadde kommentert i en tråd og trykket "Nye poster" derfra, så dukket det opp flere tråder som ikke viste før. Mye spam også, men det vet dere om.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Tar dessverre helt av med spammingen her nå, så det hjelper ikke lenger å stenge ned de forumene som er infisert da dette når gjelder samtlige. Enten er dette en spambot som har funnet et "loophole", alternativt noe feil i databasen som gjør at innstillingene vi setter i admin ikke funker. Akk!!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan lett bli slik at folk surmuler Lygren, men mange (de fleste) forstår jo at alt dere gjør er i beste mening. Dere står på som bare F, og alt for mange sutrer som noen kjerringer. Noen oppfører seg som om det er en menneskerett at AVForum fungerer perfekt. Alle (?) forstår vel at pådriverne bak AVForum kunne klart seg helt utmerket uten alt dette tullet som nå har oppstått med en overgang til ny plattform. Mange (deriblant meg) har direkte eller indirekte kritisert forumet for at V2 har tatt så lang tid. Det beklager jeg. Jeg kan ikke engang begynne å sette meg inn i hvor mye jobb dette er. AVForum er gratis. Det er entusiaster som jobber for entusiaster. Det er bare to ting AVForum trenger fra hver enkelt bruker akkurat nå. Positive/konstruktive tilbakemeldinger og at hver enkelt bidrar med det han/hun kan. Start en byggetråd, eller en DIY tråd. Spør det spørsmålet du har lurt på lenge, men ikke turt fordi du tror at "det vet alle". Legg ut noen bilder av rommet ditt. Vi må få opp momentum her folkens. Det er opp til oss brukere.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Joa, vi forstår jo godt surmulinga egentlig, og vi muler jo greit "bakover" også.... Veldig kjedelig er det uansett når det dukker opp ny møkk hele tiden, er det ikke det ene er det liksom det andre - KONSTANT!

Xilian prøver å hjelpe til så godt han kan mens det er natt hos utviklerne. Han installerte en nyere versjon av forumsoftwaren som muligens også har bedre beskyttelse mot disse spambottene, så får vi se. Problemet er da at en del av siten for øvrig, bl.a. forsiden (index.php), ikke lenger "snakker" med forumet da den oppgraderte versjonen er litt annerledes, og det får vi ikke fiks på før i morgen tidlig.

Det stemmer for øvrig at vi gjør så godt vi kan teddytusen, og jeg føler vel sånn litt i "fugleperspektiv" at vi "kommer dit". Spørsmålet er bare om vi da har noen aktive medlemmer igjen her inne, så det vi i det minste kan si er at vi setter VELDIG stor pris på de av dere som viser en utrolig lojalitet til forumet og faktisk forblir aktive også under denne vanskelige perioden!!

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BigScaryBot

Guest......

Yeah yeah....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Danke, var bare for å teste det 100%... Og jeg fant feilen ja...

gøy med litt action i hverdagen da

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av xilian Vis post
    @Danke, var bare for å teste det 100%... Og jeg fant feilen ja...

gøy med litt action i hverdagen da
    Veldig bra jobba xilian!!! Nå vet vi hva som forårsaket spambottilgangen på forumet og skal få lukket dette i løpet av i morgen tidlig. TAKK!!!!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,078
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott jobbet, xilian!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott jobbet, Xilian! Kunne du sjekket tråden min her. http://avforum.no/forum/showthread.p...en-Mile/page36.
    Post #703 og #704 ser ut til å være noe spam greier. Vet ikke om dette kan hjelpe noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innlegget er postet fra India, så det er nok folka der nede som tester ut
    den "lille" feilen de har blitt gjort oppmerksom på siste timene
    Bare la det være, så blir det rydda opp.

Ellers er det lurt å trykke på trekant med utropstegn på når man oppdager spam og/eller innlegg
    med dårlig innhold. Da får samtlige moderatorer i foraet umidellbar beskjed og kan fikse det.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har dere tenkt å endre noe på avtorget?

Å legge ut en anonse er helt tragisk :/

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,747
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio Vis post
    har dere tenkt å endre noe på avtorget?

Å legge ut en anonse er helt tragisk :/
    Hva er det mer spesifikt du ikke liker mht å legge ut annonsen? Dette med lokasjon kan vi sikkert få automatisert bedre, men størrelsen på tingen du skal selge trenger vi for å beregne frakten som vi bli en vesentlig del av torgets funksjonalitet når vi får implementert dette skikkelig. Er litt ekstra jobb, men gjør da at systemet kan beregne hva det koster å frakte varen fra deg til interessenter basert på din og kjøpers lokasjon. Eksempelvis er det ikke nødvendigvis like interessant for en fyr fra Oslo å kjøpe en høyttaler til 2000 kroner i Kirkenes når frakta blir 3000 og samme høyttaleren er tilgjengelig for 2500 lokalt.

Uansett, vi er selvsagt åpne for inputs her, men prøv å være så konkret som mulig!

Side 30 av 89 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •