Status AVforum V2 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 2 av 89 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 52 62 72 82 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 1768
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi har laget en task på abbonnerte tråder så får vi håpe det er mulig å hente ut dette også fra den gamle plattformen...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Når det gjelder avatar, har du husket å sette den til 60x80 (bredde / høyde)? Dette problemet er for øvrig rapportert inn og vi håper å finne en løsning på import av avaterer. Vi er usikre på hvorfor importen fungerer på noen og ikke på andre, men mulig f.eks. det ligger en begrensning i dagens plattform på størrelse på avataren som ikke lå i den gamle og at dermed kun avatarene innenfor den nye begrensningen funker......

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Merker at min interesse har dalt, og det virker som aktiviteten har falt vesentlig på forumet.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, vi forstår jo godt at aktiviteten daler og interessen for å holde ting gående likeså når det tekniske ikke er på stell... Vi får bare stå på slik at vi får ting opp å kjøre igjen snarest, og gjerne også kommer i en posisjon der vi kan få laget enda mer spennende funksjonalitet og innhold!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,077
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er viktig at dere ikke "gir opp", og gir V2 litt ekstra tid, slik at alt kommer på stell.

Her er det dessverre bare tålmodighet som hjelper

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,077
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er viktig at dere ikke "gir opp", og gir V2 litt ekstra tid, slik at alt kommer på stell.

Her er det dessverre bare tålmodighet som hjelper

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor finner jeg alle meldingene jeg hadde i innboksen?
    Og hvordan finner jeg en bruker? Jeg gjorde et kjøp på torget og husker ikke brukernavnet til vedkommende.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor finner jeg alle meldingene jeg hadde i innboksen?Og hvordan finner jeg en bruker? Jeg gjorde et kjøp på torget og husker ikke brukernavnet til vedkommende.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an å øke maxverdien for antall meldinger man kan velge å vise på en side? Jeg hadde satt den til 100 på det gamle forumet, men nå er maxverdien 40.

Jeg finner heller ikke noen instilling for å øke antallet tråder som vises pr. side i et forum (eller på "new posts"-listen). 20 er i minste laget, synes jeg.

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert flere som sliter med det samme men får ikke et alternativ til å legge opp egen avatar. Får bare den smileysen.
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I forumet "AV-rom konstruksjon / optimalisering" er det framleis slik at moderator må godkjenne nye innlegg. Har lagt inn to testar - eit via "advanced" og eit via "quick-reply". Ingen blei synleg.
    Synst det er rart at så enkel funksjonalitet ikkje er fiksa etter så lang tid... Det må jo vera settings i forumprogramvaren som avgjer dette?

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I forumet "AV-rom konstruksjon / optimalisering" er det framleis slik at moderator må godkjenne nye innlegg. Har lagt inn to testar - eit via "advanced" og eit via "quick-reply". Ingen blei synleg.Synst det er rart at så enkel funksjonalitet ikkje er fiksa etter så lang tid... Det må jo vera settings i forumprogramvaren som avgjer dette?(Når eg postar dette via quick-reply får eg meldinga "
    • This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 29 seconds."

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er også slik at dobbel linjeskift blir fjerna når eit innlegg går til "preview post".

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å endre CSS-en og legge til en font på innlegget? Så vidt jeg kan se så er .content satt til "font: 13px Verdana;"

På non-Windows maskiner (f.eks. Linux) vises Verdana (som er en Microsoft font) som en serifert font (altså som times) og det er ikke pent. Foreslår "font: 13px Verdana, Helvetica" om dere plent må bruke Verdana.

Vedlegget viser hvordan det ser ut på Linux, Chrome

Anamorfiske linser.-linse4-jpg

*EDIT*

PS! Jeg fikk heller ikke til å legge til bildet i teksten med avansert-editoren. Jeg måtte poste med kun vedlegg, og så editere innlegget. Da kunne jeg trykke på bilde iconet og bli spurt om URL til bildet.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke logge meg inn på det nye forumet med chrome, er dette noe dere er klar over?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MacBain Vis post
    Jeg kan ikke logge meg inn på det nye forumet med chrome, er dette noe dere er klar over?
    Er i op. (side1)
    Men også noe jeg ser frem til, samt egne posts og Subscriptions i kontrollpanelet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egentlig en dobbelpost, men kan jo i stedet si at jeg synes "Latest from the Official AVforum Editors"/HDMI2 tar lytt mye plass før man kommer til trådene inne i hvert forum. (sitter med 24' full hd skjerm)
    Først trodde jeg at forumet jeg hadde klikket på var tomt. men så scrollet jeg et stykke ned så begynte trådene.

Hva med å flytte "Latest from the Official AVforum Editors"/HDMI2 til høyreframene sammen med Advertisements eller noe?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,335
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fremdeles 3 poster til godkjenning i Pene Lytterom-tråden.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æsh - jeg likte gamle AVforum mye bedre !

Hvor har det blant annet blitt av funksjonen "nye tråde siden sist jeg var inne" ?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    "Siste tråder"-lenken skal vi se oppdaterte tråder siden sist gang du var innlogget... Ellers jobber vi med å oppgradere forumrevisjonen til siste versjon nå, der ligger det også litt ny funksjonalitet. Utover det vil vi - etter vi har fått unna alle bugsene - være åpne for innspill rundt ny funksjonalitet. Nå som plattformen er på egenutviklet grunn kan vi langt enklere spesifisere og få laget nye funksjoner. Hold ut folkens, vi står på selv om det kanskje ser litt "stilt" ut nå. Bare i dag har vi løst over 10 store og små feil - og heldigvis er netto antall bugs nå etterhver på vei nedover (selv om det fremdeles ligger mange i kø som fikses fortløpende).

Side 2 av 89 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 52 62 72 82 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •