Status AVforum V2 - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 19 av 89 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 1768
    Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er dere noe nærmere å forstå hvorfor forumet nullstiller hvor langt man har kommet i en tråd? Jeg kjører Chrome (og det er mulig det også gjelder andre nettlesere). Hver reboot så er jeg tilbake med alle tråder som uleste.

F.eks. begynner jeg å bli rimelig lei av å lese innlegg #146 i denne tråden - som er det innlegget "ulest"-pekeren nullstiller seg til når dette skjer. Dette må være noe i server-side, fordi alle trådene fra V1 kommer ikke opp som uleste. Kun trådene som har kommet *etter* V2 ble opprettet.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Er dere noe nærmere å forstå hvorfor forumet nullstiller hvor langt man har kommet i en tråd? Jeg kjører Chrome (og det er mulig det også gjelder andre nettlesere). Hver reboot så er jeg tilbake med alle tråder som uleste.

F.eks. begynner jeg å bli rimelig lei av å lese innlegg #146 i denne tråden - som er det innlegget "ulest"-pekeren nullstiller seg til når dette skjer. Dette må være noe i server-side, fordi alle trådene fra V1 kommer ikke opp som uleste. Kun trådene som har kommet *etter* V2 ble opprettet.
    Sletter browseren din kjeks/cookies? Jeg har ikke problemer med det. Bruker Chrome og Firefox
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Sannsynligvis er det cachen i browseren din som ikke er fjernet... I IE bruker du CTRL og F5, ellers har du cache-nullstillere i opsjonene på alle typer browsere. Gjør et Google-søk. Det er altså ingen moderering på minHjemmekino eller minHiFi.
    La ut bilder via ipad. Kan dette være årsaken til problemene. Får samme melding uansett hvilken maskiner jeg logger på.
    Er det ingen ting dere kan gjøre eller er profilen ødelagt?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Eklipsched Vis post
    La ut bilder via ipad. Kan dette være årsaken til problemene. Får samme melding uansett hvilken maskiner jeg logger på.
    Er det ingen ting dere kan gjøre eller er profilen ødelagt?
    Så profilen din stod angitt som inaktiv av en eller annen årsak... Denne er nå aktivert. Tester du igjen?

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen Vis post
    Sletter browseren din kjeks/cookies? Jeg har ikke problemer med det. Bruker Chrome og Firefox
    Jeg sjekket settingene og den er satt til å ta vare på cookies (allow local data to be set) og ikke at det slettes ved exit, osv.

Merk at jeg kobler meg opp mot avforum fra en rekke maskiner (jobb, hjemme, reise) og operativsystemer (Windows, Linux og Android). Felles for alle er at jeg kjører Chrome.

Så er det fristende å tenke at det skyldes at jeg bytter maskin, men det er altså nok å reboote samme maskin og så er alle trådene nullstillet. Og jeg må lese innlegg #146 på nytt igjen...

Ostemannen: Aksesserer du avforum.no fra mange ulike steder, eller bare en maskin som står på en IP-addresse?

*edit*: Nå kjører jeg windows og chrome og prøvde en reboot, og nå beholdt jeg leste tråder riktig. Skal prøve igjen i morgen fra jobb (på samme OS og maskin).
    Sist endret av Midas; 09-30-2013 kl 22:10

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Jeg sjekket settingene og den er satt til å ta vare på cookies (allow local data to be set) og ikke at det slettes ved exit, osv.

Merk at jeg kobler meg opp mot avforum fra en rekke maskiner (jobb, hjemme, reise) og operativsystemer (Windows, Linux og Android). Felles for alle er at jeg kjører Chrome.

Så er det fristende å tenke at det skyldes at jeg bytter maskin, men det er altså nok å reboote samme maskin og så er alle trådene nullstillet. Og jeg må lese innlegg #146 på nytt igjen...

Ostemannen: Aksesserer du avforum.no fra mange ulike steder, eller bare en maskin som står på en IP-addresse?

*edit*: Nå kjører jeg windows og chrome og prøvde en reboot, og nå beholdt jeg leste tråder riktig. Skal prøve igjen i morgen fra jobb (på samme OS og maskin).
    Er hovedsaklig fra laptopen eller mobilen. Mobilen min sletter ikke kaker, og der merker jeg at den "henger" igjen på forrige sted. Mens på laptoppen min går den til siste.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,809
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen Vis post
    Er hovedsaklig fra laptopen eller mobilen. Mobilen min sletter ikke kaker, og der merker jeg at den "henger" igjen på forrige sted. Mens på laptoppen min går den til siste.
    Hold on. /Skal/ den slette kaker for å fungere skikkelig? For det gjør jeg ikke. I så fall må dette være første websiden jeg noen gang har vært nødt til å sette opp kakeinnstillingene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så profilen din stod angitt som inaktiv av en eller annen årsak... Denne er nå aktivert. Tester du igjen?
    Nice
    Nå funker det. Takker

Newcomer splintus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det med innboksen? Får vi tilbake meldingene vi hadde i den før oppdateringen? Og når vil den funke igjen? =)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bara tillgång till att posta och redigera i vissa kategorier. Var inne på mediaspelare nyss och där har jag inte lov att göra någonting. Det finns säkert fler kategorier som jag/andra inte får göra någonting.

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,664
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når får vi bare håpe at trafikken på forumet tar seg opp igjen snart...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp - men så lenge det meste forsatt virker sånn bobb bobb eller ikke virker, så er det forståelig. Godt dette ikke er datasystemet til Komplett - da hadde de vært konk....

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirant Vis post
    Når får vi bare håpe at trafikken på forumet tar seg opp igjen snart...

Det et er jo så tungvint å bruke atte. Ubrukelig. Skjønner att folk mister lysta. Jeg har mer eller mindre mista lysten til å bruke dette, og jeg er sikkert ikke eneste...

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,664
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp derfor håper at det snur før forumet dør ut.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,742
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi jobber kontinuerlig med å forbedre funksjonaliteten, så ting går uten tvil fremover selv om kanskje ikke alle fixene er like tydelige hele tiden. Jeg er for øvrig helt enig i at det går fryktelig treigt, og vi er uten tvil inne i en "suppe" som det er veldig kjedelig å måtte jobbe seg gjennom. Eneste måte å holde trafikken oppe på er uansett å bidra selv...

Har du finnet noen andre kategorier enn mediaspillere som ikke funker å poste i, mackanzocsz?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor denne grensen på minimum 10 tegn på postinger? Noen ganger trenger man ikke skrive mer enn "takk!", "flott!", "ok.", eller, som jeg selv er glad i: "He he he!"

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    13,692
    Takk & like
    Nevnt
    27 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For at forumet skal skånes for meldinger som +1, he he he, helt enig, og lignende

Skal man takke for noe, er det vel ikke så vanskelig med f.eks; "takk, det var akkurat dette jeg trengte svar på", eller noe i den duren?

Alternativet kan kanskje være å fjerne post-count på alle slike korte meldinger? Altså tillatt dem, men ikke kreditere dem?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm Vis post
    For at forumet skal skånes for meldinger som +1, he he he, helt enig, og lignende
    Skånes? Hvem trenger å skånes for dette? Er dere virkelig så fikserte på post counts og krediteringer at dere er livredde for at folk skal "jukse" seg til mange poster med korte meldinger?

Hva SKJER egentlig med avforum? Skal det gå fra det hyggelige stedet der man kommuniserte med hverandre i en avslappet tone til et sted hvor alt skal kvantiseres, krediteres og belønnes?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig en flopp v2 platformen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du finnet noen andre kategorier enn mediaspillere som ikke funker å poste i, mackanzocsz?
    Har bara checkat första hälften av alla kategorier (tar tid att se igenom alla när servern stoppar ofta) och har bara funnit att mediaspelare kategorien vägrar mig detta.
    Däremot, av de kategorier jag checkat är det ca 6 eller 7 kategorier jag inte kan redigera mina poster. Det verkar helt random. Här är tre olika kategorilåsningar. Det kan finnas fler variabler.

Lägger in bild:
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Status AVforum V2-avforumfeilpost-jpg  

Side 19 av 89 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •