Status AVforum V2 - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  19
Like Like:  128
Side 18 av 89 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 1768
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    AVtorget mangler i menyen på mobilversjonen.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    AVtorget, AVnytt, minHjemmekino og minHiFi kommer ikke i mobilversjon før litt senere... Foreløpig må du velge å se fullversjonen for å benytte disse tjenestene, men vi ser helt klart behovet for å få laget også disse i mobilutgaver.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Ante1 Vis post
    Hvor stor er brukermassen av forumbrukere nå på V2 kontra V1 ?
    V2 har vært "hypet" opp i mange år, men slik forumet har blitt nå, så kunne det for min del vært "hypet" opp i 4 år til....

Men gratulerer med V2.
    AVforum er brukergenerert, så vi får bare håpe folk ser at det er av egen innsats en kan dra opp aktiviteten igjen, noe vi synes vi begynner å se tegn til allerede nå som en del av de største bugsene er tatt hånd om. Jo flere som velger å bidra selv under betaperioden, jo kjappere er forumet tilbake til status quo!

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,031
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg savner veldig en (alltid oppdatert) (fixed) bug-liste (som dere helt garantert har selv ett sted). Når ting engang ble så ille som det ble, så hadde noe slikt i alle fall vært et slags plaster på såret + at folk kunne se at ting ble gjort.

For mitt eget vedkommende klør jeg etter å få døpt om navnet til byggetråden min, men aner ikke om det er fikset eller ikke (og jeg gidder ikke å prøve to ganger om dagen til det er fikset). Hadde vært greit å hatt en liste så jeg kunne ha fulgt med på "mine" feil. Aller helst skulle det vært mulig å "abonnere" på feil og fått mail når de var fikset, men det er kanskje å gå litt langt...

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,841
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Rune her, jeg savner veldig å forandre trådtittel. Hadde sikkert vært byttet på tre ganger allerede. Det generer jo flere treff også når man oppdater trådtittelen, noe som absolutt må være i AVForum's interesse.

Ellers må jeg virkelig beundre Lygrens tolmodighet her etterhvert. Jeg har vært meget kritisk selv til alle feilene med oppgraderingen, men Lygren bevarer roen uansett. Så det skal han i hvertfall ha skryt for...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får fortsatt denne meldingen når jeg prøver å legge til bilder på min hjemmekino.
    Andre som har samme problem, eller kan dere ikke bare moderere ferdig?

Thanks for adding content to the Presentation.
    Your Presentation is under moderation by the Administrator.
    Please contact Avforum Administrator for further details.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Eklipsched Vis post
    Får fortsatt denne meldingen når jeg prøver å legge til bilder på min hjemmekino.
    Andre som har samme problem, eller kan dere ikke bare moderere ferdig?

Thanks for adding content to the Presentation.
    Your Presentation is under moderation by the Administrator.
    Please contact Avforum Administrator for further details.
    Sannsynligvis er det cachen i browseren din som ikke er fjernet... I IE bruker du CTRL og F5, ellers har du cache-nullstillere i opsjonene på alle typer browsere. Gjør et Google-søk. Det er altså ingen moderering på minHjemmekino eller minHiFi.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fulgt med passivt en stund nå. Javel, så har dette utviklet seg til å bli helt krise, men dette går jo veien nå. Forumet har vært til stor inspirasjon for min egen del, og litt trøbbel nå en måneds tid lar jeg faktisk ikke påvirke meg i stor grad. Vi kan være forbanna på alt det tekniske som skjer, men jeg velger å fokusere på at alt dette kommer til å bli fikset igjen. Jeg tenker heller på hvilke opplevelser forumet har gitt meg til nå, og kommer til å gi meg videre. Håper andre tenker det samme og blir med og drar lasset videre!
    Kudos til Lygren og co for ståpåviljen. Sånn, det var dagens tanker og skryt.

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ting har endret seg til det bedre nå, mye igjen regner jeg med av ting jeg ikke forstår meg på, men jeg synes ihvertfall forumet går ann å bruke nå uten irritasjon. Håper dere som administrerer moroa for oss andre får en velfortjent pust i bakken en helg snart også. Ellers synes jeg forslaget til Hybris og en annen tidligere bak i tråden var en morsom tanke(sånn i fremtiden etter bugs og ting er på plass), dette med å ha superguru, hifinerd etc. Ikke noe must for meg, men ubuntuforums har noe av det samme. Antall kaffebønner under nickname og status som eksempelvis 'spilled the beans', 'just give me the beans', 'first cup of ubuntu', 'way too much ubuntu' osv. Litt artig idé synes nå jeg da

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren Vis post
    Sannsynligvis er det cachen i browseren din som ikke er fjernet... I IE bruker du CTRL og F5, ellers har du cache-nullstillere i opsjonene på alle typer browsere. Gjør et Google-søk. Det er altså ingen moderering på minHjemmekino eller minHiFi.
    Bruker ipad.
    Kan årsaken være at jeg la ut bilder fra ipadens fotoalbum?
    Prøver å slette cache i safari på macen. Får fortsatt samme melding.
    Sist endret av Eklipsched; 09-28-2013 kl 11:32

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig det står et sted, eller så er jeg blind. Hvordan finner jeg kategorier på avtorget?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det begynner å bli bra dette. Bra at mods og admins fikser bugs raskt.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YeOlde Vis post
    Synes ting har endret seg til det bedre nå, mye igjen regner jeg med av ting jeg ikke forstår meg på, men jeg synes ihvertfall forumet går ann å bruke nå uten irritasjon. Håper dere som administrerer moroa for oss andre får en velfortjent pust i bakken en helg snart også. Ellers synes jeg forslaget til Hybris og en annen tidligere bak i tråden var en morsom tanke(sånn i fremtiden etter bugs og ting er på plass), dette med å ha superguru, hifinerd etc. Ikke noe must for meg, men ubuntuforums har noe av det samme. Antall kaffebønner under nickname og status som eksempelvis 'spilled the beans', 'just give me the beans', 'first cup of ubuntu', 'way too much ubuntu' osv. Litt artig idé synes nå jeg da
    +1. Kunne dere endret "titlene" til noe mer morsomt? f.eks "AVhengig" etc. Morsome Hifi/AV relaterte titler.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å skyte inn en subjektiv mening; synes skriften er litt diffus og liten når man går inn på subkategori. Altså når man klikker seg inn på minhifi.no kategorien f.eks, så synes jeg det er litt "rotete/uoversiktlig". Kanskje bare whisky'n som henger igjen fra igår, men bet meg merke i det

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vi få tilbake forrige versjon av forumet?

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke kategorier i kjøp/salg lenger?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,074
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn Vis post
    Ja, dette begynner å ligne en krise. For 2 uker siden brukte jeg bare 5 minutter om dagen på AVForum, mot normalt en time men regnet med det ordnet seg - bruker fortsatt bare 5 minutter !

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84 Vis post
    Er det ikke kategorier i kjøp/salg lenger?
    Kategoriene finner du her: http://avforum.no/avmarket-category-listing.php. Vi jobber med å forbedre navigeringen innen disse kategoriene, men du klikker på det angitte antallet produkter i enten "til salgs" eller "ønskes kjøpt"-sub-kategorien.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Ja, dette begynner å ligne en krise. For 2 uker siden brukte jeg bare 5 minutter om dagen på AVForum, mot normalt en time men regnet med det ordnet seg - bruker fortsatt bare 5 minutter !
    Vi jobber med å løse både feil og forbedre funksjonalitet fortløpende. Selve forumet fungerer etterhvert OK nå (med unntak av PM), mens AVtorget og minHjemmekino / minHiFi fremdeles har en del bugs vi jobber med å få orden på. Det kommer seg sakte med sikkert, og vi hadde selvsagt heller ikke regnet med så mye feil og problemer - dog er det eneste vi kan gjøre å rette disse så kjapt som mulig.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,743
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn Vis post
    Forandring fryder altså ikke? Vi jobber som nevnt i svaret over fortløpende for å fikse feil og mangler. V1-forumet måtte skrinlegges av både sikkerhetsmessige, utviklingsmessige og kompetansemessige hensyn - og selv om det beste selvsagt hadde vært å fortsette trulten der var det rett og slett ikke lenger mulig å hacke kildekode fra 2002. Noe så banalt som et serverkrasj kunne alene ført til nedetid på 2-3-4-5mnd om vi hadde fortsatt å tute og kjøre på V1. Derfor; V2 har kommet for å bli - og vi står på 110% for at ting skal komme tilbake på plass så fort som fy fasan!

Side 18 av 89 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 88 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •