Assi`s hjemmekino - Mye elektronikk ut og noe inn! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 87 av 87
    Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kom plutselig på at jeg selv hadde en tråd her på avforum.

Kort oppsumert, har hatt 2 anlegg på rommet nå i lange tider.
    Koseanlegget bestod av Klipsch Forte, Xindak V.30 rohr forsterker og Beresford dac. Nå solgte jeg nettopp Fortene (de forsvant ut døren for ca 15minutter siden) og har idag et liten "kino" til tven.

Klipsch RB81, RC62 og PC13ultra står for lyden her, kjøpte Viablue kabler av en kar på hifisentralen nå for 2 uker siden og er sakte men sikkert på vei inn i "kino" verden igjen. Har også fått pusset opp loftet hjemme med maling og nytt gulv - så nå begynner det å bli bra! Blir nok ikke den mest aktive tråden, men siden jeg har laget den så får jeg se om jeg kan holde den i gang! Skal få tatt et bilde iløpet av uken om hvordan det ser ut ihvertfall.

Er forøvrig på jakt etter Klipsch pro media 2.1 til kontoret på jobb da jeg bruker RB51 der idag med Sonic Ipact T-ampen - men trenger plassen, og bakhøyttalere til "kinoen" og en Playstation 3 sak.

Active Lugburz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Assi
    Nå solgte jeg nettopp Fortene (de forsvant ut døren for ca 15minutter siden)
    Berre hyggeleg å kunne hjelpe.

Grisefornøyd så langt, sjøl om eg fekk eit problem med Music Angel som amp(gjennomgang her, på eit dedikert forum: : Music Angel KT88 » Problem: Støy ved avslÃ¥ing. ). Men dei fungerer jo knall med Onkyoen og, så den får duge inntil eg får skikk på Engelen.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lugburz
    Berre hyggeleg å kunne hjelpe.

Grisefornøyd så langt, sjøl om eg fekk eit problem med Music Angel som amp(gjennomgang her, på eit dedikert forum: : Music Angel KT88 » Problem: Støy ved avslÃ¥ing. ). Men dei fungerer jo knall med Onkyoen og, så den får duge inntil eg får skikk på Engelen.
    Se der, kjente fjes dukker opp!
    Bra du er fornøyd, jeg må si det ble rimelig tomt her oppe på loftet nå!

Funker jo nok på Onkyoen ja, men tror det blir en helt annen høyttaler på röhr!
    Du får gi meg beskjed når du har fått ordnet deg med rørforsterkeren.
    Og i samme slengen, du kan sende adressen din på PM eller mail - da du glemte orginale tweeterene et cetera. Sender deg dette i Posten!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og i samme slengen, du kan sende adressen din på PM eller mail - da du glemte orginale tweeterene et cetera. Sender deg dette i Posten!

Haha, det gjorde eg visst, ja. Kan være veldig svimete av meg, spesielt når eg er ivrig.

PM på veg.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tide med en liten oppdatering her i tråden.

Har solgt en del utstyr og kjøpt noe nytt.
    Siste nytt er vell Marantz SR5005, Emotiva XPA2, Klipsch RS41-II og Klipsch RF62 som har dukket opp i det siste. Også en Playstation 3 til bluray avspilling. Gjør jo forøvrig jobben og funker ok til å streame fra pc'en.

Ellers har jeg pusset opp loftet hjemme. Her har det blitt lagt ned noen tusen kroner i maling, gulv, sofa et cetera. Skal få lagt opp noen bilder snart.
    Begynner å bli rimelig fornøyd, ser mer gjennomført ut en slikt jeg har hatt det tidligere. More to come!

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter noe om å men så klarte jeg å finne bildene som ble tatt, nesten ingen som var brukbare men får legge ut noen som ser ok ut. Har fått en del nye linser opp igjennom så ser ut som jeg har lekt med med de underveis i oppussingen.

Skal ta nye bilder av frontrekka imorgen, trenger litt mer lys en det er nå her inne for at det skal bli bra.

Bilde mens jeg holder på.

Her er et bilde da jeg hadde "dedikert" hifi i ene delen av rommet, Klipsch Forte på Xindak V.30 rohr forsterker.

Kjøpte meg en SVS PC13Ultra som jeg ville teste, for et beist. Her er bilde sammen med RB81.

Rommet er ikke bent, men ihvertfall ikke så skjevt så dette bildet. Kjøpte meg en fish eye linse til 450D'en min, et av de første som ble tatt. Veldig uklart da jeg måtte fokusere selv. Her ser dere ihvertfall sånn noe lunde hvordan det har blitt.

Som sagt, skal få tatt bilde av frontrekka slik den er idag imorgen satser jeg på. Og ellers litt randomly rundt i rommet. Vist dere ser de første bildene i tråden så har det altså forandret seg en del!

Tar meg også friheten til å legge ut noen bilder av Klipsch Forte som jeg brukte til salgsannonsen.
    Savner de litt vil jeg si, men for all del. Greit å få bedre plass på loftet. Lugburz kom helt fra Odda til Sandnes området for å hente disse, han er med andre ord ny stolt eier.
    Håper han liker dem fortsatt!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Savner de litt vil jeg si, men for all del. Greit å få bedre plass på loftet. Lugburz kom helt fra Odda til Sandnes området for å hente disse, han er med andre ord ny stolt eier.
    Håper han liker dem fortsatt!
    Absolutt! Disse blir her lenge.

Eller i alle fall til eg kan ordne meg eit par Cornwall.

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •