Assi`s hjemmekino - Mye elektronikk ut og noe inn! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 87
    Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Assi
    Da fikk jeg snakket med Resonans.
    De sa jeg skulle dobbelsjekke instillinger, da den ene kunne gjerne stå på natt modus. Eventuelt at jeg hadde en annen preferance på den ene subben i forhold til den andre. Skal hjem etter jobb å dobbelsjekke engang til.

Vist det ikke gjor noen nytte, så måtte jeg bare ta med subben til dem. Så, da får vi vente og se hva som skjer rett å slett.
    Håper det er noe med innstillingende da, for det blir ikke lett å få tak i en ny rsw-10d :/

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har mine tvil på at det er noe med instillingene, da jeg dobbelsjekklet dette igår. Men, for all del. Kan sjekke engang til når jeg kommer hjem idag.

Vist ikke, så får vi se hva som kan gjøres. Eventuelt at den blir sendt vekk for reperasjon. Men, blir nokk vanskelig å få tak i en ny eventuelt.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg konkludert med meg selv, at noe er steingale med den subben. Nå lager den veldig snodig lyd. Kan nesten minne om som elementet er sprengt? Hvordan i alle dager kan det ha skjedd?

Den hadde ingen innstillinger lagret på " night mode ". Så, da sto begge subbene på riktig innstilling igår.

Tur på Resonans i morgen med den og se hva dem sier der.

Fikk forresten en film fra play.com i posten idag, Watchmen! Blir muligens noen kalde pils å en film ikveld. Så håper jeg at jeg får A51`en til neste uke og teste dette på mitt oppsett. Det ser jeg virkelig frem til, får bare håpe det går i orden med subben.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var subben levert på Resonans. De konkluderte der ute at det kunne høre ut som noe var løst inni subben eller at den eventuelt slapp ut luft. Men, det var bare noe de trodde der. Får sikkert tilbakemelding iløpet av neste uke.
    Får ikke håpe det er noe mer.

Fikk handlet kabler til effektforsterkeren ihvertfall, så da venter jeg bare på at den skal dukke opp.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite som skjer på denne fronten.. Ringte Resonans idag, de ventet på repratøren deres som skulle se på den. Var det noe galt med forsterkeren, så skulle det byttes deler vistnokk. Den tid den sorg, har jo en fra før av så det er ikke noe stress egentlig.

Ellers venter jeg på Parasounden min ennå. Den ble vistnokk sendt Tirsdags kveld, håper den dukker opp idag eller eventuelt imorgen.
    Bilen er også vanskelig å selge, er redd forsikringen tar knekken på de fleste som i det heletatt kan være intresserte. Så nye fronter må jeg drøye til eventuelt salg..

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått Parasounden min og jeg er MEGET glad! Ingenting mer å si om at den var DIGER og første intrykket var mer enn jeg hadde forventet! Får mer info imorgen folkens! Trenger dagen idag, til å høre igjennom noen gamle slagere og ta meg noen pils, for kosen skyld!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med HEFTIG forsterker! Må ikke ta for mange pils da, kan fort bli sent i morgen

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godmorgen folkens, du hadde rett Tools.. Det ble for mangen pils og for sent på dagen.. Men det var jo koseligt igår, klarte jo ikke å bare holde meg hjemme så endte jo opp på byen, men nokk om det!

Fortalte kort igår, at Parasounden var komt hjem.. Litt mye kjas med frakt med DHL, men ting ordnet seg til slutt takket være en kamerat som jobber i DHL som tok ansvar!

Kameraten min ringte " Hei du Assi, hva **** er i den pakken? Veier jo ekstremt mye " .. Han klarte derimot å bære den selv, og jeg ikke.. La den på stuebordet igår, tok et bilde av galskapen, pakket opp akuratt som var 8år gammel på julaften.. Lenge siden jeg har pakket noe så kjapt opp.. Fekk plassert den i racket, koblet opp.. Hørt litt forsiktig. Foreløpig vil jeg si at dette er galskap!

Nå kan jeg bare skru opp, må jo skru ned igjen pga volum. Føler det er noe mindre bass, men kan være jeg oppfatter det slikt når det har blitt mer kontrollert? Når jeg ser film så må jeg skru opp mye mer på selve reciveren for å oppnå " referanse volum " i forhold til før.. Ble en ny verden på film også, følte det ble mer av alt!

Nå er ikke jeg akuratt den med mest lytte erfaring på forskjellige anlegg men jeg føler det høres bra ut!

Beklager dårlige bilder.

Newcomer Jeandaniel sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DAMN! For ett stykke galskap!!

Klarer nesten ikke vente til å høre lyden hjemme hos deg nå!

Knallbra greier! )))

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    god kveld!
    Har du hørt noe mer om RSW-10d'en på rep?

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God kveld Unified!

Jeg har ikke hørt et ord angående Rsw`en nei. Vet ikke hva som foregår, sist uke ventet de på repratør. Vist noe var defekt skulle de få deler fra audiocompaniet. Det tar vell litt tid det også, jeg hadde tenkt å ta en telefon der iløpet av uken, eventuelt svinge innom der i helgen og si hei til dem.

Håper på å få den hjem snart, vil påstå jeg savner den. Men jeg synes oppsettet mitt fungerer bra med bare den ene subben også!

Per dags dato, prøver jeg å bli vandt med Parasounden. Det er et beist av en forsterker, angrer ikke et sekund! Blir litt mindre turer på Kvadrat fremover og litt strammere budsjett, men det er pokker meg værdt det! Tenkte å foreta meg noen akustiske tiltak også, for å ha prøvd det!

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Så Mye Med Dagen !! )

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jotusen takk for det Jean Når du ringer neste gang, ring gjerne mer en 3 ring slik jeg faktisk får tid til å bøye meg over sofaen å ta telefonen

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Assi
    Jotusen takk for det Jean Når du ringer neste gang, ring gjerne mer en 3 ring slik jeg faktisk får tid til å bøye meg over sofaen å ta telefonen
    Allrighty! Will do

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plutselig uten tv, bestilt noe gøy idag! More to come, eller mindre. Alt etter humøret!

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spennende

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for en god handel Assi

Er kjempe fornøyd, selv om den gamle lyse dekoderen ikke gir meg 100% bilder enda Nå er jeg annig etter å sette opp resten av komponentene ! Har mye å se frem til i morgen!

Ble tomt i stuen din uten tv, men FY det blir bra når det gøye du har bestilt kommer!

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for handelen ja! Tven så rimelig bra ut på veggen hjemme hos deg!

Jeg har vell i teorien hatt et lytterom, enn så lenge.

Har nå hentet hjem en Mitsubishi HC3800 og venter på et Grandview 92" lerret.
    Låner et lerret nå, sett litt film på det og det er som en ny verden!

NÅ, kan jeg kalle det for hjemmekino! Ingen tvil!

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir nice!
    Grattis!

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, fikk jeg prosjektor Mitsu HC3800 og 92" Grandview lerret. Men, pokker altså.. Nå har jeg solgt stort sett hele kinoen, stereo oppsett vant desverre over kino Assi!

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •