Per Christian's Kino. Tid for Atmos! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  2
Side 8 av 38 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 746
    Intermediate Neo83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette ser bra ut =)
    Kabelgater på vei inn eller? ;D

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hehe, kult Spennende å høre om du merker noe forskjell med superkabelen.

Går bra her! Kinoen har snurret en del filmer allerede. Mangler fortsatt noen detaljer for å være helt ferdig, men den er jammen i bruk
    hehe blir nok ikke den store forskjellen:P men er greit og ha go følelsen at det er en skikkelig kabel der

høres bra ut ja samme hos meg det, ting tar litt tid hehe. tipper du har endel timer i rommet ditt ja

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Neo83
    Dette ser bra ut =)
    Kabelgater på vei inn eller? ;D
    takk hehe ja det skal jeg love deg:P det er jo så sykt mange kabler som går i fronten der da så :P må nok lage noe spesial på jobben der gitt...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    hehe blir nok ikke den store forskjellen:P men er greit og ha go følelsen at det er en skikkelig kabel der

høres bra ut ja samme hos meg det, ting tar litt tid hehe. tipper du har endel timer i rommet ditt ja
    Er noe med det også. Du skal ha den rette fellingen Helt enig der!

Hehe, tiden flyr. Er mye jobb om dagen også, så får liksom ikke tid til å handle inn de siste småtingene. Også må jeg fikse meg et rammelerret etterhvert. Satse på det kommer noe lønn i november også vel :P

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Er noe med det også. Du skal ha den rette fellingen Helt enig der!

Hehe, tiden flyr. Er mye jobb om dagen også, så får liksom ikke tid til å handle inn de siste småtingene. Også må jeg fikse meg et rammelerret etterhvert. Satse på det kommer noe lønn i november også vel :P
    det er godt det har egentlig endel og si føler jeg... når man har komponenter til noen kroner så er det gøy med litt skikkelige kabler også

ja det er tiden da :P har jobber endel helger og skal jobbe neste, men det blir penger da :P trenger det også hehe... rammelerret er nice, lyst på det selv men drøyer til jeg flytter over til det andre rommet

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Dette ser jo meget bra ut! Gjennomført med mange gode komponenter. Mangler kansje en kabelgate:-D Blir artig å følge med videre.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Hei.

Dette ser jo meget bra ut! Gjennomført med mange gode komponenter. Mangler kansje en kabelgate:-D Blir artig å følge med videre.
    takk takk, begynner og bli fornøyd nå hehe ja, kabelgate er på (the do list):P

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

*Spikk, spikk, spikk*

Dude.. Sverdet ligger feil vei!!! Eggen skal ligge opp, og skaftet vendt motsatt vei av døra! :P

*Spikk, spikk, spikk*

Ellers må jeg si du har en flott hjemmekino! Håper på å ha noe lignende en dag

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit: Det ble visst en dobbelpost..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Utrolig flott kino, men reagerer på at du har strekt bildet til 16:9 :???: (Ser i hvertfall ut som om det er gjort på bildet.) slikt kan man da ikke finne på i en ekte KINO!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sverdet må jo stå med eggen ned? ser rart ut andre veien:P men har snudd det

ang bildet, skjønte ikke helt hva du mente hehe. men kjører bare bildet igjennom prosjektoren jeg :P er ikke bildet jeg bryr meg mest om for og si det sånn:P

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags ht kabler bruker du?
    Ser du har anlegget plassert på siden, så da er det vel noen Nordost lm kabler?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Hva slags ht kabler bruker du?
    Ser du har anlegget plassert på siden, så da er det vel noen Nordost lm kabler?
    på frontene bruker jeg taralabs omni3.. de er 4 meter lang så gikk akkurat og plassere det sånn:P

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sverdet må jo stå med eggen ned? ser rart ut andre veien:P men har snudd det

ang bildet, skjønte ikke helt hva du mente hehe. men kjører bare bildet igjennom prosjektoren jeg :P er ikke bildet jeg bryr meg mest om for og si det sånn:P
    Transformers har sideforhold 2.35 : 1, mens på bildet (hvis det er fra filmen da) så er det strekt til 16:9, så blir helt fucket, folk blir SVÆRT høye og tynne Mulig dvd'en er 16:9 da, men Blu-ray'en er i hvertfall 2.35:1, med noen IMAX scener i ~16:9

Så kan være jeg tar veldig feil med at du strekker bildet

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revolution
    Transformers har sideforhold 2.35 : 1, mens på bildet (hvis det er fra filmen da) så er det strekt til 16:9, så blir helt fucket, folk blir SVÆRT høye og tynne Mulig dvd'en er 16:9 da, men Blu-ray'en er i hvertfall 2.35:1, med noen IMAX scener i ~16:9

Så kan være jeg tar veldig feil med at du strekker bildet

skjønner skjønner nei vet ikke hva det er på dvd'en jeg.. prosjektoren er såpass gamel så vet ikke om det er noe innstillinger på den:P

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må si jeg er litt skuffa over Soundgarden nå gitt... ringte til de lørdag for en uke siden og lurte på om de hadde en kabel inne, ja fikk jeg til svar.. så jeg dro ned for og kjøpe den,men da jeg kom dit så var den siste recervert:twisted: fikk beskjed om at de kunne få den opp til mandag. dette er i lillestrøm.

så ringte jeg de på mandag men da fikk jeg beskjed om at de måtte vente til de fikk fra lageret, de lovte og hente fra en butikk i oslo først... så ringte jeg tilbake på fredag som var for og høre om de har fått den inn.. men nei det hadde de ikke gjort,ble noe surr med bestillingen, så de skulle sende den med engang, så blir spennende og se hvor lang tid det tar da..

synes det er dårlig! spes med tanke på at jeg har betalt den også..

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja da har jeg vært i kontakt med Akustikk A/S, noe som jeg er glad for:P han kunne skaffe akustikk plater uten problem. de hadde på lager ga han noen priser jeg har fått på byggmaker,maxbo heldighvis synes han det var dyrt! fikk beskjed om at det ikke ble så dyrt han måtte bare sjekke lageret så skulle han ringe igjen da blir det bytting av de platene jeg har her de reflekterer like mye som veggen føler jeg :P

og til noe annet Soungarden! att det går ann sier jeg... ringte på fredag som var ,da skulle sjefen sende kablen personlig med posten opp, har de fått kablen? nei! det tar en dag for posten og sende den hvis den blir levert før 4.. får jeg den ikke i morgen så skal jeg ha pengene tilbake! kjøper jeg ett annet sted heller... da har de mistet en kunde.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja da har jeg vært i kontakt med Akustikk A/S, noe som jeg er glad for:P han kunne skaffe akustikk plater uten problem. de hadde på lager ga han noen priser jeg har fått på byggmaker,maxbo heldighvis synes han det var dyrt! fikk beskjed om at det ikke ble så dyrt han måtte bare sjekke lageret så skulle han ringe igjen da blir det bytting av de platene jeg har her de reflekterer like mye som veggen føler jeg :P

og til noe annet Soungarden! att det går ann sier jeg... ringte på fredag som var ,da skulle sjefen sende kablen personlig med posten opp, har de fått kablen? nei! det tar en dag for posten og sende den hvis den blir levert før 4.. får jeg den ikke i morgen så skal jeg ha pengene tilbake! kjøper jeg ett annet sted heller... da har de mistet en kunde.

Dårlig av soundgarden det der ja, hadde de i det minste kommet med en forklaring/unnskyldning på hvorfor det er slik og at de kan evt. gi deg et annet produkt av samme/bedre kvalitet til samme pris da...

Men service er jo et fenomen/myte nå for tiden...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Leksje
    Dårlig av soundgarden det der ja, hadde de i det minste kommet med en forklaring/unnskyldning på hvorfor det er slik og at de kan evt. gi deg et annet produkt av samme/bedre kvalitet til samme pris da...

Men service er jo et fenomen/myte nå for tiden...
    ja det er dårlig! skal ringe i morgen så får jeg se.. blir vel til at jeg henter penga igjen hehe... gidder jeg hvertfall ikke og handle mer der!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er dårlig! skal ringe i morgen så får jeg se.. blir vel til at jeg henter penga igjen hehe... gidder jeg hvertfall ikke og handle mer der!
    Åssen gikk det med kabelkjøpet?

Side 8 av 38 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •