Per Christian's Kino. Tid for Atmos! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  2
Side 6 av 38 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 746
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    jepp det er planen da får kjellerstua være i fred hehe:P større under garasjen også så slipper jeg og tenke på at jeg forstyrrer fruen :P
    Hehe, kult! Ja, er ikke alltid madammene er så ivrige på lyd som gubbene
    Skal du gjøre noe spesielt med rommet, eller var det det som var uinnredet og evnt trenger innredning fra grunnen av?

Hmmm, jeg får lyst til å begynne med litt gulvriving eller kvistlakking når jeg tenker på saken. Kjellerrommet står å venter på meg!

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Hehe, kult! Ja, er ikke alltid madammene er så ivrige på lyd som gubbene
    Skal du gjøre noe spesielt med rommet, eller var det det som var uinnredet og evnt trenger innredning fra grunnen av?

Hmmm, jeg får lyst til å begynne med litt gulvriving eller kvistlakking når jeg tenker på saken. Kjellerrommet står å venter på meg!
    hehe nei, det er sant :P men hun syns det er gøy da

ja det står helt ribba nå.. bettong rundt hele, så må rette gulvet og lekte-isolere+++ men det er jo greit da.. så må jeg lage dør inn i huset:P skjære hull i veggen hehe.. så det blir litt jobb:P men er usikker på om jeg skal gå for teppe eller parkett:P teppe er jo det beste med svart himmling eller no

hehe ja det er bare og begynne kan gjøre masse som ikke koster noe også har du bilder av rommet ell? i en tråd eller no.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe nei, det er sant :P men hun syns det er gøy da

ja det står helt ribba nå.. bettong rundt hele, så må rette gulvet og lekte-isolere+++ men det er jo greit da.. så må jeg lage dør inn i huset:P skjære hull i veggen hehe.. så det blir litt jobb:P men er usikker på om jeg skal gå for teppe eller parkett:P teppe er jo det beste med svart himmling eller no

hehe ja det er bare og begynne kan gjøre masse som ikke koster noe også har du bilder av rommet ell? i en tråd eller no.
    Ja da har du en del jobb foran deg. Men også muligheten til å få det akkurat som du vil Er jo helt konge!
    Tror jeg skal kjøre teppe her også. Det er ganske billig og meget bra mtp mindre refleksjoner av lyd mot harde overflater

Skal hvertfall begynne imorgen har jeg funnet ut Masse kvist å lakke, også må jeg ta noen valg mtp. farger på veggene. Blir mest mulig rimelig oppussing der nede.
    Har ingen bilder enda, men er ikke umulig jeg lager meg en tråd når jeg er satt igang Rommet er ca 4,6 x 4,65m. Tror det kan bli et greit utgangspunkt.

Har du funnet noen kinoer her du har latt deg inspirere av?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da har du en del jobb foran deg. Men også muligheten til å få det akkurat som du vil Er jo helt konge!
    Tror jeg skal kjøre teppe her også. Det er ganske billig og meget bra mtp mindre refleksjoner av lyd mot harde overflater

Skal hvertfall begynne imorgen har jeg funnet ut Masse kvist å lakke, også må jeg ta noen valg mtp. farger på veggene. Blir mest mulig rimelig oppussing der nede.
    Har ingen bilder enda, men er ikke umulig jeg lager meg en tråd når jeg er satt igang Rommet er ca 4,6 x 4,65m. Tror det kan bli et greit utgangspunkt.

Har du funnet noen kinoer her du har latt deg inspirere av?
    hehe ja har det :P men gjør alt selv så det er jo greit,skal gjøre det så billig som mulig ja og det er så langt så vurdere og lage en bar/sofa løsning bakerst i rommet tror det er nesten 10 meter langt hehe... men ikke sååå brett. ca4 meter kanskje.. men det er jo gull da..

det er bra hehe.. men lag en tråd da du setter i gang da det er kult.. ja det blir nok teppe hos meg også det rommet er jo perfekt da.. så det blir nok bra

hehe ja, det er jo så mange fine rom her! men kommer til og titte litt ekstra nå hehe,så på løsninger og div

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja har det :P men gjør alt selv så det er jo greit,skal gjøre det så billig som mulig ja og det er så langt så vurdere og lage en bar/sofa løsning bakerst i rommet tror det er nesten 10 meter langt hehe... men ikke sååå brett. ca4 meter kanskje.. men det er jo gull da..

det er bra hehe.. men lag en tråd da du setter i gang da det er kult.. ja det blir nok teppe hos meg også det rommet er jo perfekt da.. så det blir nok bra

hehe ja, det er jo så mange fine rom her! men kommer til og titte litt ekstra nå hehe,så på løsninger og div
    Ja kan du fikse det selv sparer du mye kroner! og ikke minst får du en god følelse av å mekke selv Da setter man på en måte enda mer pris på ting.

Får du direkte tilgang til rommet fra huset, eller må du ut en tur for å komme dit?

Hehem har lyst til å mekke en tråd ja. Se om folk har noe å komme med Må bare se om jeg får tid. Skal hvertfall dokumentere litt med bilder etterhvert. Litt mørkt å ta bilder nå...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja kan du fikse det selv sparer du mye kroner! og ikke minst får du en god følelse av å mekke selv Da setter man på en måte enda mer pris på ting.

Får du direkte tilgang til rommet fra huset, eller må du ut en tur for å komme dit?

Hehem har lyst til å mekke en tråd ja. Se om folk har noe å komme med Må bare se om jeg får tid. Skal hvertfall dokumentere litt med bilder etterhvert. Litt mørkt å ta bilder nå...
    jepp det er sant deilig og sette seg ned da og sette på en film da sånn som det er nå må jeg ut for og komme inn der.. men planen er og skjære hull i veggen da kommer jeg inn i vaskerommet hehe.. men det gjør ikke noe så det blir vel det første prosjektet

hehe ja gjør det masse nyttig info man får da ass jepp da venter jeg på bilder innen noen dager hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp det er sant deilig og sette seg ned da og sette på en film da sånn som det er nå må jeg ut for og komme inn der.. men planen er og skjære hull i veggen da kommer jeg inn i vaskerommet hehe.. men det gjør ikke noe så det blir vel det første prosjektet

hehe ja gjør det masse nyttig info man får da ass jepp da venter jeg på bilder innen noen dager hehe
    Jammen da blir det bra! Er digg å slippe og måtte ut i kulden for å komme seg på kino
    Driver å leter etter litt inspirasjon jeg også nå. Har hvertfall begynt idag med å få vasket vegger og tak! Så nå er det klart til å begynne maleprosessen hehe...

Får kanskje ta noen bilder imorgen. Se om jeg får laget en liten renovasjonstråd hehe.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jammen da blir det bra! Er digg å slippe og måtte ut i kulden for å komme seg på kino
    Driver å leter etter litt inspirasjon jeg også nå. Har hvertfall begynt idag med å få vasket vegger og tak! Så nå er det klart til å begynne maleprosessen hehe...

Får kanskje ta noen bilder imorgen. Se om jeg får laget en liten renovasjonstråd hehe.

hehe ja det er helt sikkert :P frister ikke og gå ut ass så sitter og tenker på buet dør da, tror det hadde vært fett

hehe ja,sitter og titter selv jeg er så utrolig masse kult her

jepp det høres bra ut vi liker sånne tråder hehe tror jeg bare bruker denne tråden her jeg ass:P vet ikke helt hehe

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var fantastic4 sett:P den siste av de.. helt grei film lyden var bra hvertfall da, morro når ting detter ned fra hyller hehe, skvetter rimelig godt men :O hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var fantastic4 sett:P den siste av de.. helt grei film lyden var bra hvertfall da, morro når ting detter ned fra hyller hehe, skvetter rimelig godt men :O hehe
    Godt du koser deg med film!!

Nå har jeg mekket meg en liten tråd her. Skal prøve å oppdatere med litt bilder og slikt underveis. Kult hvis du tar en titt

http://avforum.no/forum/av-rom-konst...-kinotrad.html

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt du koser deg med film!!

Nå har jeg mekket meg en liten tråd her. Skal prøve å oppdatere med litt bilder og slikt underveis. Kult hvis du tar en titt

http://avforum.no/forum/av-rom-konst...-kinotrad.html

hehe ja! må jo det ja det var på tide hehehe gleder meg til og se åssen det blir

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg laget med en tråd ang det ny rommet + + kommer til og slenge inn litt bilder her også

på av rom konstruksjon.
    http://avforum.no/forum/av-rom-konst...om-bygges.html

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var det snart på tide og pakke ned sakene da håper på enda bedre lyd i det nye rommet der kan jeg plassere anlegget etter hva som låter best og det er mere plass blir spennende !

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ett lite bilde av det "nye" rommet mitt

måtte teste dette med og ta ett bilde i lyst rom og mørkt. i paint hahaops:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ordentlig pent
    Hvor stort lerret har du?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det så ut som et rom man kan slappe godt av i og nyte bl.a. musikk. Ser du har noen hodetelefoner helt til venstre. Er headfi også en del av AV-hobbyen?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ordentlig pent
    Hvor stort lerret har du?
    takker det er ca 2,10 langt.. vet ikke hva det blir i tommer jeg?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Det så ut som et rom man kan slappe godt av i og nyte bl.a. musikk. Ser du har noen hodetelefoner helt til venstre. Er headfi også en del av AV-hobbyen?
    ja har noen timer i det rommet allerede:P takk for tipset om demping av førsterefleksjon av begge høyttalerene på sidene!

njaa er nok ikke det jeg holder på med mest, men er veldig greit og kunne sette på hodetelefonene og ikke forstyrre noen men har ikke noe egen forsterker til de eller no:P utrolig hvor bra lyd det er i de også

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lerret ditt er 90" dersom det er et 2.35:1

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Lerret ditt er 90" dersom det er et 2.35:1
    Komplett.no - AView Lerret
    mener det er dette jeg har.. prosjektoren er en gammel traver av merke leisegang eller no:P kjøpte den for 2000kr.. det er vel 6 år siden eller no:P så det blir ny prosjektor om noen få uker nå

Side 6 av 38 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •