Per Christian's Kino. Tid for Atmos! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  2
Side 3 av 38 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 746
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    takk takk ble skikkelig fornøyd med det ja lang lukkertid og stativ gjorde susen hehe var ganske mørkt i rommet ja begynner og hjelpe nå bedre forsterker og cd spiller nå så
    Det er utrolig hva et stativ kan gjøre med bilder! Har oppdaget at selv mitt rimelig enkle digitalkamera tar utrolig mye bedre bilder med stativ...

hehe, har du satt av kroner til å handle litt i nærmeste fremtid eller er det et prosjekt under stadig og sparende utvikling?

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stylus
    Det er utrolig hva et stativ kan gjøre med bilder! Har oppdaget at selv mitt rimelig enkle digitalkamera tar utrolig mye bedre bilder med stativ...

hehe, har du satt av kroner til å handle litt i nærmeste fremtid eller er det et prosjekt under stadig og sparende utvikling?

ja det har utrolig mye og si da står det 100% stille

njaaa hehe, har noe men ikke alt:P så må spare litt først gikk med noen kr på høytalerene hehe:P men gidder ikke og kjøpe noe som er greit heller, så da sparer jeg bare litt så får jeg noen som er bra nå må jeg jo ha ny senter også:P koster litt den også hehe.. men forsterker er neste da

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det anbefales til alle. Jeg har hverken tid eller lyst nok til å sette meg inn i fotografering, men har oppdaget at et lite stativ som ikke er lengre enn kompaktkameraet mitt kan gjøre underverker hvis det er mørkt eller full zoom. Det får også plass i samme veska.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det har utrolig mye og si da står det 100% stille

njaaa hehe, har noe men ikke alt:P så må spare litt først gikk med noen kr på høytalerene hehe:P men gidder ikke og kjøpe noe som er greit heller, så da sparer jeg bare litt så får jeg noen som er bra nå må jeg jo ha ny senter også:P koster litt den også hehe.. men forsterker er neste da
    Med litt tid får man muligheter til det meste om man jobber Setter kanskje mer pris på det også når man må jobbe litt for moroa hehe!
    Hmm må ha tak i center jeg og. De penga de penga...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Det anbefales til alle. Jeg har hverken tid eller lyst nok til å sette meg inn i fotografering, men har oppdaget at et lite stativ som ikke er lengre enn kompaktkameraet mitt kan gjøre underverker hvis det er mørkt eller full zoom. Det får også plass i samme veska.
    Har det på samme måte Har kjøpt meg et lite stativ til en hundrings, på størrelse med tre kulepenner. Funker som rakkern og kan vinkles hit og dit

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med litt tid får man muligheter til det meste om man jobber Setter kanskje mer pris på det også når man må jobbe litt for moroa hehe!
    Hmm må ha tak i center jeg og. De penga de penga...
    det er så sant når man har spart lenge, så når man endelig kjøper så er det utrolig deilig

du å ja:P jeg har en da, men vil ha en i samme serie etterhvert men den koster jo litt:P bare og spare hehe.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er så sant når man har spart lenge, så når man endelig kjøper så er det utrolig deilig

du å ja:P jeg har en da, men vil ha en i samme serie etterhvert men den koster jo litt:P bare og spare hehe.

Ja, fanken det skal koste å være kar. Men bra blir det
    Driver å skal spinke og spare til en Mentor Vokal. Kan jo håpe det dukker opp noe på brukten etterhvert.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, fanken det skal koste å være kar. Men bra blir det
    Driver å skal spinke og spare til en Mentor Vokal. Kan jo håpe det dukker opp noe på brukten etterhvert.
    hehe ja gjør det ass:P men det er verdt og koste på seg litt ekstra synes jeg ja dem ligger nesten i samme pris klasse som cm centre2 som jeg skal ha den mye penger for en høytaler hehe men er verdt det

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,069
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja gjør det ass:P men det er verdt og koste på seg litt ekstra synes jeg ja dem ligger nesten i samme pris klasse som cm centre2 som jeg skal ha den mye penger for en høytaler hehe men er verdt det
    Haha, ja det er rått... har kamerater som himler med øya når de hører hva ting koster. Da jeg kjøpte Mentor 6 fikk jeg høre "f**n, du får jo kjøpt 4 FETE surroundanlegg på Lefdal for den prisen!!" Tror jeg må arrangere demo for dem når ting er på plass :P

Har til gode å høre CM skikkelig. Har bare fått en kort liten lytt på Hortenmessa ifjor, og det virket lovende uansett

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, ja det er rått... har kamerater som himler med øya når de hører hva ting koster. Da jeg kjøpte Mentor 6 fikk jeg høre "f**n, du får jo kjøpt 4 FETE surroundanlegg på Lefdal for den prisen!!" Tror jeg må arrangere demo for dem når ting er på plass :P

Har til gode å høre CM skikkelig. Har bare fått en kort liten lytt på Hortenmessa ifjor, og det virket lovende uansett
    hehe ja, samme her:P folk trodde det hadde klikka for meg da jeg kjøpte cm9 :P men for meg er det verdt alle penga er jo vanvittig morro da ting begynner og låte bra

hehe ja, får den komentaren også:P " jeg kjøpte surroundanlegg på elkjøp til 3000 og det låter konge!" jeg bare ja det tror jeg på :P hehehe...

jeg er veldig fornøyd med cm9 asså, har nettopp kjøpt de så har ikke fått brukt de sååå mye, samboeren var borte på fredag så da fikk ejg hørt litt, i kveld blir det nok også litt lytting her men forsterker og cd spiller er nr1 på lista nå hehe

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da ser det ut som at jeg får solgt bilen min da blir det 5500kr mer i mnd og rutte med så driver og vurderer neste oppgradering:P

det står mellom ny center eller en forsterker:S har lissom lyst på begge deler hehe.. men hva skal jeg ta først?? hadde vært gøy med den strørste cm senteren men det hadde det vært med forsterker også...

driver og titter på NAD m3 liker den veldig godt... eller så titter jeg på cambridge forforsterker 840e og effekt 840w.

hva tror dere vil spille best?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har 5 stk plater som venter på meg da jeg kommer hjem nå Roger Waters,(Den med qsound) sting(all this time) ++ ille når man gleder seg til og komme hjem til anlegget da man er på ferie hehe :P

Intermediate Neo83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da ser det ut som at jeg får solgt bilen min da blir det 5500kr mer i mnd og rutte med så driver og vurderer neste oppgradering:P

det står mellom ny center eller en forsterker:S har lissom lyst på begge deler hehe.. men hva skal jeg ta først?? hadde vært gøy med den strørste cm senteren men det hadde det vært med forsterker også...

driver og titter på NAD m3 liker den veldig godt... eller så titter jeg på cambridge forforsterker 840e og effekt 840w.

hva tror dere vil spille best?
    Helt klart effekt først. Du ligger langt under det du bør med den recieveren 8)

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Neo83
    Helt klart effekt først. Du ligger langt under det du bør med den recieveren 8)
    ja veit:S hører det også veldig godt :P blir nok forsterker først har jo senter så.... driver og sikler på nad m3 hehe

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja veit:S hører det også veldig godt :P blir nok forsterker først har jo senter så.... driver og sikler på nad m3 hehe
    Hørt mye bra om M3. Desverre ikke fått mulighet til å høre den selv :-/
    Har selv bra erfaring med Rotel på B&W. Kanskje fordi de er eid av B&W?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt mye bra om M3. Desverre ikke fått mulighet til å høre den selv :-/
    Har selv bra erfaring med Rotel på B&W. Kanskje fordi de er eid av B&W?
    ja samme her, hørte de sa på hifiklubben at den passet bra til cm9.. men skal ta en tur og høre på det først, kanskje prøve og låne en hvis det er mulig, ser det ligger en på brukten nå ja rotel er også noe jeg har sett litt på, sett av mange synes det er topp på b&w åssen blir lyden med rotel a? jeg liker åpen og detaljert lyd

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Ændal
    Poster
    680
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil jeg mene og påstå på mine DM683 hvertfall.
    Men beste er seff å teste selv før kjøp som du nevnte =)

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil jeg mene og påstå på mine DM683 hvertfall.
    Men beste er seff å teste selv før kjøp som du nevnte =)
    ja får se hva som dukker opp når jeg skal handle men skal hvertfall ta en tur til hifiklubben og høre

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OI en hegel h2a på brukten er dette noe som kan passe cm9 eller? og kanskje en forforsterker på den etterhvert med homecinema inngang og en cd spiller?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forslag til rack ønskes:P ikea har jo ingen som er greie lengre:P den jeg hadde før selger de ikke tydelighvis:P må ha plass til 5 komponenter og en senter på topp.

Side 3 av 38 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •