Torolan's stuekino. Ønsker alle en riktig god jul :) - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  33
Side 8 av 28 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 544
    Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Konge TV!!) Jeg vil også ha!!

Fin stuekino!

Kim
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Forresten. Nytter ikke å prøve det nå med Hansa innabords :-) , men har du testet å ta bort globusen din? Slike runde ting har lett for å sende refleksjoner i div retninger.
    Skader ikke å prøve med og uten og se om det er noen forskjell?
    Takker for gratulasjoner:grin:

Når det gjelder den globusen,så har jeg ingen dårlige erfaringer med den !

Den står såpass langt bak høyttalerne,at jeg vil ikke tro den har særlig negativ innvirkning - dessuten fikk jeg den av husfruen,så det er nok best den står "ganske synlig"
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS
    Konge TV!!) Jeg vil også ha!!

Fin stuekino!

Kim
    Takker:grin:

Og du har helt rett - det er en "konge-TV" :grin:

Som sagt,så er jeg er jeg positivt overrasket over både bildekvalitet og design !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    råflott tv! vil og ha noe i den duren på rommet!

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    råflott tv! vil og ha noe i den duren på rommet!
    Løp å kjøp:grin:

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt en proff fotograf på besøk idag,og da fikk jeg han til å ta noen bilder av oppsetet mitt:-D

Jeg trodde Iphone 4S hadde bra kamera,men ser nå at dette er i en HELT annen liga ja

Enjoy !

-hifi-bilde-fr-mats-jpg-2-jpg
    -hifi-bilde-fr-mats-jpg
    -hifi-bilde-fr-mats-jpg-3-jpg
    -hifi-bilde-fr-mats-jpg-4-jpg
    -hifi-bilde-fr-mats-jpg-5-jpg
    -hifi-bilde-fr-mats-jpg-6-jpg

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Jøss, vært nøye med støvkluten ser vi :-D

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Jøss, vært nøye med støvkluten ser vi :-D
    Det er det Fruen som skal ha æren for - selv om det ikke ble gjort for anledningen !

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,328
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott og gøy når man får gode bilder!

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,178
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Griselekkert oppsett du har. Kvalitetskomponenter i alle ledd! Her tenker jeg du tilbringer mye kvalitetstid

Genialt med rack som har plass til sub. Ser ut til å være laget for suben din Og så har du Pioneer som meg
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W PV1D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte bilder og flott oppsett det der8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Flott og gøy når man får gode bilder!
    Det er det - blir vel bitt av denne syken også nå da:cry:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det strøkent ja, men det er det jo alltid;-) Veldig flotte bilder kompis:-D

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Griselekkert oppsett du har. Kvalitetskomponenter i alle ledd! Her tenker jeg du tilbringer mye kvalitetstid

Genialt med rack som har plass til sub. Ser ut til å være laget for suben din Og så har du Pioneer som meg
    Takker for det
    Tilbringer stort sett det meste av fritiden her ja !

Racket er laget nettopp for å få suben til å stå akkurat der ja - det var der den spilte best,og da måtte den jo bare stå der

Ikke ble det så verst rent visuelt heller synes jeg , og i tillegg plassbesparende - det gjelder å gjøre maks ut av den lille plassen man har til rådighet !
    (Har en PC12 Plus stående i venstre hjørnet bak i tillegg)

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Flotte bilder og flott oppsett det der8)
    Takk takk

Asfalt: Her var det strøkent ja, men det er det jo alltid;-) Veldig flotte bilder kompis:-D
    Takk for det - du får ta deg en tur besøk igjen snart nå

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det blir dessverre alt for sjelden så det hadde vært kjekt nå snart ja:-D

Får prøve å ta en tur en helg det passer for deg så får snakke litt hifi og høre på musikk. Litt av en TV du har fått også! Må teste noen film sener og da

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    råbrae bilder liker fortsatt oppsettet!

Newcomer Zathrax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt en proff fotograf på besøk idag,og da fikk jeg han til å ta noen bilder av oppsetet mitt

Jeg trodde Iphone 4S hadde bra kamera,men ser nå at dette er i en HELT annen liga ja

Enjoy !

Proff og proff hehe, takker for demo jeg, blir sent glemt! :-)
    Fotografi og hifi er nok likt på mangen måter- uansett f... blir det dyyrt :-)

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zathrax
    Proff og proff hehe, takker for demo jeg, blir sent glemt! :-)
    Fotografi og hifi er nok likt på mangen måter- uansett f... blir det dyyrt :-)
    Ja det vil jeg si - ser jo den enorme forskjellen på bildekvaliteten på dine bilder, kontra mine egne !! Kjekt med besøk, og hyggelig at du likte det du hørte ! Det er nok mange likheter ja, og særlig det med prisen ! Så jeg får prøve å unngå å bli bitt av den bassillen også - det vil jo gå utover hjemmkino budsjettet ;-)

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,618
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er LX 85'en solgt , og jeg tenkte å prøve en Yamaha denne gang - venter spent på RX-A 3020 !

Litt tilfeldig at det ble sånn,men det blir uansett veldig spennende å prøve noe annet, etter å hatt Pioneer i noen år nå.
    Har hatt LX51-LX82-LX85,og har vert veldig fornøyd,men det er jo alltid kjekt å utvide horisonten litt.

Har vert så heldig å fått låne en Yamaha RX-V 767 inntil videre,så det er ikke helt stille i heimen heldigvis:-D

Og selv om dette er noen klasser ned,så er jeg ganske imponert over hva denne presterer på mine GX 300.

Det første jeg la merke til når jeg koblet den opp, var at den i forhold til LX 85 manglet en del brystklang og pondus på dialogene - både på film/TV og musikk!

Den har heller ikke samme nerven i mellomtonen , og den manglet mangler også noe kontroll i dypbassen når det kjøres fullrange på frontene!

Men det skulle da bare mangle prisen tatt i betraktning selvsagt!

Når det er sagt,så synes jeg den gjør en hederlig jobb,og evner å underholde bra både på musikk og film , så det lover bra mtp. hva jeg kan forvente når "storebror" inntar førersetet :-D

En av de store fordelene kontra Pio, er jo at den beholder lyden når man vil prøve forskjellige manuelle innstillinger i menyen - dette har irritert meg en del med Pio !

At denne lettvekteren av en receiver klarer å spille såpass bra som den gjør , sier vel også en del om at GX 300 er utrolig lette å drive,til å befinne seg i denne prisklassen!
    Er jo en grunn til at Chapteren ble solgt igjen for en god stund siden

Så nå er det bare å håpe på at Yamaha får ut fingeren,og får lansert 3020'n snart - noen som har hørt noe nærmere forresten ?

Ellers vil jeg ønske alle en god helg:-D

Side 8 av 28 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •