Torolan's stuekino. Ønsker alle en riktig god jul :) - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  33
Side 16 av 28 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 544
    Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt Nytt År til deg også..

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser du skriver om antimode dual core og at du er veldig fornøyd med denne. Kan du si noe om hvorfor du valgte antimode og hvordan den forbedrer lyden, til tross for at du har en kapabel receiver med god EQ, og såvidt jeg har forstått er det også DSP i svs-en. (Jeg lukter litt for/imot antimode. 8033S er vel den jeg har sett mest på.)
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,601
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Jeg ser du skriver om antimode dual core og at du er veldig fornøyd med denne. Kan du si noe om hvorfor du valgte antimode og hvordan den forbedrer lyden, til tross for at du har en kapabel receiver med god EQ, og såvidt jeg har forstått er det også DSP i svs-en. (Jeg lukter litt for/imot antimode. 8033S er vel den jeg har sett mest på.)
    I SVS'n er det kun ett EQ bånd som kan brukes til å ta ned en peak,derfor kommer man jo ikke helt i mål hvis man har noen utfordringer i bassen.
    Jeg har også en 8033 som jeg har brukt til subene mine i mange år - fra den gangen jeg hadde Pio-receiver som hadde veldig dårlige kalibreringsmuligheter under 63 hz. Og den gjør virkelig jobben bra den.
    Yamahaen har jo også litt for store sprang mellom de valgbare frekvensene man vil angripe , så det kommer jo litt an på hvor heldig man er ift. sine peaker/daler.

Dualcore kjøpte jeg for å korrigere frontene med større nøyaktighet enn med receiver , og fordi jeg hadde lyst til å "gå rundt" receiver til musikkbruk , og bruke en tokanals-pre med korrigering. Frontene mine har i grunn nok bass og går dypt nok alene til musikk , men på grunn av den litt drøye peaken på litt over 50 hz , så kan det bli litt boomy på låter med mye energi i dette området.
    Og der er Dualcoren veldig god å ha , for det første gjør den en veldig god auto-EQ , selv om den kanskje fjerner litt for mye av det gode.

Men det som er det geniale er at den har 16 bånds PEQ i tillegg , der man kan finjustere med største nøyaktighet , så den er veldig fleksibel.

Den den derimot ikke kan er å dele av mot sub , og det er jo litt dumt.

I tillegg har den en meget oppegående dac , eller du kan velge å kjøre digitalt inn - digitalt ut.
    Den kan også brukes som pre , og den gjør seg slett ikke bort der heller , så her får man virkelig mye for 6 k vil jeg si.

Er det noe mer spes du lurer på , så er det bare og spørre.
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan Vis post
    I SVS'n er det kun ett EQ bånd som kan brukes til å ta ned en peak,derfor kommer man jo ikke helt i mål hvis man har noen utfordringer i bassen.
    Jeg har også en 8033 som jeg har brukt til subene mine i mange år - fra den gangen jeg hadde Pio-receiver som hadde veldig dårlige kalibreringsmuligheter under 63 hz. Og den gjør virkelig jobben bra den.
    Yamahaen har jo også litt for store sprang mellom de valgbare frekvensene man vil angripe , så det kommer jo litt an på hvor heldig man er ift. sine peaker/daler.

Dualcore kjøpte jeg for å korrigere frontene med større nøyaktighet enn med receiver , og fordi jeg hadde lyst til å "gå rundt" receiver til musikkbruk , og bruke en tokanals-pre med korrigering. Frontene mine har i grunn nok bass og går dypt nok alene til musikk , men på grunn av den litt drøye peaken på litt over 50 hz , så kan det bli litt boomy på låter med mye energi i dette området.
    Og der er Dualcoren veldig god å ha , for det første gjør den en veldig god auto-EQ , selv om den kanskje fjerner litt for mye av det gode.

Men det som er det geniale er at den har 16 bånds PEQ i tillegg , der man kan finjustere med største nøyaktighet , så den er veldig fleksibel.

Den den derimot ikke kan er å dele av mot sub , og det er jo litt dumt.

I tillegg har den en meget oppegående dac , eller du kan velge å kjøre digitalt inn - digitalt ut.
    Den kan også brukes som pre , og den gjør seg slett ikke bort der heller , så her får man virkelig mye for 6 k vil jeg si.

Er det noe mer spes du lurer på , så er det bare og spørre.
    Hva er oppsettet ditt da mhp fontene og sub? Kjører du dualcore mot frontene? Og da står frontene i large? Hvordan er sub koblet da og hvilken korrigering er det der?

At Yamaha kun har bestemte frekvenser man kan korrigere står for meg som en merkelig greie. Det er ingen teknisk grunn til at det skal være slik, så jeg tror det kun er en kommersiell markedsgreie dessverre. PEQ på Yamaha pro utstyr, som digitale miksespulter, er bare fantastiske å jobbe med!

Jeg har 1020, så jeg har ingen PEQ på subutgangen. Det er et stort savn, fordi jeg (som du) har en peak rundt 50Hz. Men det var samtidig et bevisst valg når jeg fikk receveren til dumpingpris hos Elkjøp. Argumentet mitt den gang var at det jeg sparte på å kjøpe en litt mindre receiver kunne jeg kompensere med å kjøpe antimode. Jeg kjører alt i small, slik at under 80Hz er det kun sub som spiller. Det forenkler romkorrigeringen pluss at det sparer receiveren for mye energi og kan spille renere på resten.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,601
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er oppsettet ditt da mhp fontene og sub? Kjører du dualcore mot frontene? Og da står frontene i large? Hvordan er sub koblet da og hvilken korrigering er det der?

At Yamaha kun har bestemte frekvenser man kan korrigere står for meg som en merkelig greie. Det er ingen teknisk grunn til at det skal være slik, så jeg tror det kun er en kommersiell markedsgreie dessverre. PEQ på Yamaha pro utstyr, som digitale miksespulter, er bare fantastiske å jobbe med!

Jeg har 1020, så jeg har ingen PEQ på subutgangen. Det er et stort savn, fordi jeg (som du) har en peak rundt 50Hz. Men det var samtidig et bevisst valg når jeg fikk receveren til dumpingpris hos Elkjøp. Argumentet mitt den gang var at det jeg sparte på å kjøpe en litt mindre receiver kunne jeg kompensere med å kjøpe antimode. Jeg kjører alt i small, slik at under 80Hz er det kun sub som spiller. Det forenkler romkorrigeringen pluss at det sparer receiveren for mye energi og kan spille renere på resten.
    Jeg kjører også fronter som small og deling på 80 hz til film , og når jeg bruker reciveren til musikk - da brukes Antimode 8033 til å korrigere subene , og receiverens YPAO til resten.
    Det er når jeg kjører ren stereo uten receiver (og sub) at Dualcore kommer inn i bildet - da går signalet digitalt ut fra Squeezebox inn i Dualcore for å bli korrigert , og derfra videre til Audiolab 8200DQ (stereo pre/dac m/ht-bypass) som igjen forer MC-352 som driver frontene.

Jeg har koblet både digitalt og analogt fra Dualcore'n og til Audiolaben for å sammenligne , og det er litt hipp om happ hva jeg bruker der egentlig.

Man kan jo også koble den digitalt inn/ut mellom Squeezebox og receiver , sette deling/fase mot sub i receiver , og få koorigert hele systemet med sub på den måten , men da blir det jo kun til musikkbruk.

Den kan jo også brukes analogt inn/ut , men da får man jo ekstra A/D - D/A konverteringer - når det er sagt , så virker det til at denne konverteringen er meget bra.
    Så det er mange måter og bruke denne på egentlig - eneste minuset er at man kan oppleve at den klipper ved ekstreme lydnivå når man kjører analogt inn/ut , og at man da kan mangle litt gain evt , men da snakker vi bortimot maks spl nåvå anlegget her greier.
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,143
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da høres prisen på dualcore antimode langt mindre spinnvill ut.

Jeg har selv en Antimode 8033 som ror inn mine xtz 12.16 fra og ha en resonerende fomle frekvens rundt 60-70hz noe jeg mistenker at både rommet og subbene høres mye bedre ut enn hva de kanskje burde.

Angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte antimoden sammen med subbene (på Torolan sin anbefalning :-))
    Jeg har jo som kjent en pioneer receiver og denne har ikke som jeg kan finne noen som helst eq på subwoofer sporet.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,601
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden Vis post
    Da høres prisen på dualcore antimode langt mindre spinnvill ut.

Jeg har selv en Antimode 8033 som ror inn mine xtz 12.16 fra og ha en resonerende fomle frekvens rundt 60-70hz noe jeg mistenker at både rommet og subbene høres mye bedre ut enn hva de kanskje burde.

Angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte antimoden sammen med subbene (på Torolan sin anbefalning :-))
    Jeg har jo som kjent en pioneer receiver og denne har ikke som jeg kan finne noen som helst eq på subwoofer sporet.
    Ja Antimode lager gode produkter der man får mye for pengene uten tvil.

Pioneer har jo "standing wave" Control også for sub-kanalen men man kan ikke sette "target-frekvensen" under 63hz dessverre.
    Men i ditt tilfelle , så hadde det kanskje vært tilstrekkelig høres det ut til?

Når det er sagt , så er dette selvsagt litt for dårlig - denne "standing wave-cotrollen" fungerer jo veldig bra , men den kunne gjerne hatt enda et filter , og den burde selvsagt hatt muligheten til å dette senterfrekvensen lenger ned enn 63 hz - man kan ha mye "grums" under dette.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,768
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde stor glede av Antimode da jeg hadde Pioneerforsterker (LX-81), men etter å ha fått Audyssey-basert forsterker så var resultatet omtrent det samme direkte fra surroundforsterkeren. Så Antimode gir stor merverdi om man har en forsterker med begrenset korreksjon på subben (Pioneer, Yamaha(?), andre?) - mens hvis man har en Audyssey-variant har det antagelig mindre for seg.

At Antimode fungerer minst like bra som Audyssey sin basskorreksjon er jo et kompliment i seg selv - og det i en kompakt og rimelig pakke som er veldig enkel å sette opp.
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,601
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris Vis post
    Jeg hadde stor glede av Antimode da jeg hadde Pioneerforsterker (LX-81), men etter å ha fått Audyssey-basert forsterker så var resultatet omtrent det samme direkte fra surroundforsterkeren. Så Antimode gir stor merverdi om man har en forsterker med begrenset korreksjon på subben (Pioneer, Yamaha(?), andre?) - mens hvis man har en Audyssey-variant har det antagelig mindre for seg.

At Antimode fungerer minst like bra som Audyssey sin basskorreksjon er jo et kompliment i seg selv - og det i en kompakt og rimelig pakke som er veldig enkel å sette opp.
    Du har nok mye rett i dette Hybris.
    Det jeg misliker med Audyssey produkter er mangelen på manuelle justeringsmuligheter.
    Der er Yamaha veldig bra , selv om jeg skulle ønske enda bedre oppløsning på PEQ'n dem tilbyr , og som Midas er inne på lengre opp her , så skjønner jeg ikke hvorfor dem har denne begrensingen.
    Pio er jo også bra på dette området , men MÅ få gjort noe med mulighetene til å justere under 63 hz.

De fleste receivere har jo gode el brukbare verktøyer i denne sammenheng - det er først og fremst til stereo bruk (uten receiver) DualCore 2.0 virkelig kommer til sin rett

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,768
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har nok mye rett i dette Hybris.
    Det jeg misliker med Audyssey produkter er mangelen på manuelle justeringsmuligheter.
    Der er Yamaha veldig bra , selv om jeg skulle ønske enda bedre oppløsning på PEQ'n dem tilbyr , og som Midas er inne på lengre opp her , så skjønner jeg ikke hvorfor dem har denne begrensingen.
    Pio er jo også bra på dette området , men MÅ få gjort noe med mulighetene til å justere under 63 hz.

De fleste receivere har jo gode el brukbare verktøyer i denne sammenheng - det er først og fremst til stereo bruk (uten receiver) DualCore 2.0 virkelig kommer til sin rett
    Enig i dette, samtidig hadde heller ikke Antimode (hvertfall ikke 8033S som jeg hadde) noen manuelle justeringsmuligheter utover muligheten til å slå på en "house curve" som løftet ved 25 eller 35hz.

Med Audyssey kan man gjøre omtrent det samme ved å justere reference offset mellom 3 nivåer, som øker bassen så og så mye avhengig av innstillingen. Dette er i grunn all justeringen jeg har hatt bruk for hos meg hvertfall.

Det var gøy å kunne justere manuelt med Pioneeren, men Antimode / Audyssey får bedre frekvenskurve helt automatisk. Ønsker man mer bass har man mulighet til å dette ved å brukere reference offset eller rett og slett skru opp nivået på subben.

EDIT: Noe annet som er HELT genialt med Audyssey som hverken Pioneer eller Antimode har, er Dynamic EQ - som justerer bassnivået avhengig av volumet, slik at bassen oppleves som korrekt uansett hvor høyt eller lavt du spiller.
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,601
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris Vis post
    Enig i dette, samtidig hadde heller ikke Antimode (hvertfall ikke 8033S som jeg hadde) noen manuelle justeringsmuligheter utover muligheten til å slå på en "house curve" som løftet ved 25 eller 35hz.

Med Audyssey kan man gjøre omtrent det samme ved å justere reference offset mellom 3 nivåer, som øker bassen så og så mye avhengig av innstillingen. Dette er i grunn all justeringen jeg har hatt bruk for hos meg hvertfall.

Det var gøy å kunne justere manuelt med Pioneeren, men Antimode / Audyssey får bedre frekvenskurve helt automatisk. Ønsker man mer bass har man mulighet til å dette ved å brukere reference offset eller rett og slett skru opp nivået på subben.

EDIT: Noe annet som er HELT genialt med Audyssey som hverken Pioneer eller Antimode har, er Dynamic EQ - som justerer bassnivået avhengig av volumet, slik at bassen oppleves som korrekt uansett hvor høyt eller lavt du spiller.
    Ok , da har nok Audyssey litt flere muligheter enn jeg var klar over likevel. (heldigvis)

Riktig det du sier om Antimode når det gjelder 8033.
    Når det gjelder Dualcore , så er det en helt annen boks , med valgfrie housekurver , og en 16 bånde PEQ med totalt valgfri targetfrekvens og Q verdi , samt tilt funksjoner i både bass og diskantområdet.
    Du kan også valgfri subsoniske filter for å skjerme høyttalerne for den aller dypeste bassen - dette kan være lurt når man kjører med housekurver på frontene f.eks.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,768
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da høres Dualcore ut som et veldig tøft produkt ja, og det er jo moro å ha muligheten til å skru litt selv også Jeg er jo i småbarnsfasen så tid tilgjengelig til slikt er ikke så stor som før, hvis ikke hadde jeg kanskje vurdert den her også.
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,143
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja Antimode lager gode produkter der man får mye for pengene uten tvil.

Pioneer har jo "standing wave" Control også for sub-kanalen men man kan ikke sette "target-frekvensen" under 63hz dessverre.
    Men i ditt tilfelle , så hadde det kanskje vært tilstrekkelig høres det ut til?

Når det er sagt , så er dette selvsagt litt for dårlig - denne "standing wave-cotrollen" fungerer jo veldig bra , men den kunne gjerne hatt enda et filter , og den burde selvsagt hatt muligheten til å dette senterfrekvensen lenger ned enn 63 hz - man kan ha mye "grums" under dette.
    Du har mulig mye rett om den, men jeg pleier og glemme den funksjonen.
    Men nå etter jeg fikk på effekten så bruker jeg pure direct til film og musikk, denne og alle de andre rk funksjonene deaktiveres vel da mener jef og antimode kan fortsatt gjøre det den gjør på subbene noe som sånn sett jeg mener fungerer ypperlig ;-)

Synes nå rett og slett at pure direct høres 'bredere' og litt 'luftigere' ut.

Alt for galt kan det jo ikke være når bekjente kommer og sier de blir skuffet av kino lyd etter og ha sett en par bluerays hos meg hehe
    Denon AVR-4520 CI
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,601
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden Vis post
    Du har mulig mye rett om den, men jeg pleier og glemme den funksjonen.
    Men nå etter jeg fikk på effekten så bruker jeg pure direct til film og musikk, denne og alle de andre rk funksjonene deaktiveres vel da mener jef og antimode kan fortsatt gjøre det den gjør på subbene noe som sånn sett jeg mener fungerer ypperlig ;-)

Synes nå rett og slett at pure direct høres 'bredere' og litt 'luftigere' ut.

Alt for galt kan det jo ikke være når bekjente kommer og sier de blir skuffet av kino lyd etter og ha sett en par bluerays hos meg hehe
    Skjønner .
    Ja det er ingen fasitsvar på alt - man bruker det man liker best selv i eget oppsett , det kan ingen overstyr heldigvis

Kinolyd er for dårlig ja

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kinolyd er for dårlig ja
    Det kommer vel hvor i landet man er. Jeg har bodd i Trondheim og i Sandnes, og begge plasser har vært priviligerte med veldig bra kinoer. Min metode har alltid vært: 1) Velg kinosal, 2) Velg film. Aldri motsatt. Selv om Midas har blitt den upopulære/sære i vennegjengen...

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,601
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer vel hvor i landet man er. Jeg har bodd i Trondheim og i Sandnes, og begge plasser har vært priviligerte med veldig bra kinoer. Min metode har alltid vært: 1) Velg kinosal, 2) Velg film. Aldri motsatt. Selv om Midas har blitt den upopulære/sære i vennegjengen...
    Ja det er nok sikkert store forskjeller ute å går - selv foretrekker jeg uansett å se film hjemme.
    Man kan se filmen akkurat når man vil , pause når man vil , styre volum som man vil , jeg får sitte hvor jeg vil , og spise/drikke når man vil , lyden er upåklagelig og da skal jeg heller leve med litt mindre bilde

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er nok sikkert store forskjeller ute å går - selv foretrekker jeg uansett å se film hjemme.
    Man kan se filmen akkurat når man vil , pause når man vil , styre volum som man vil , jeg får sitte hvor jeg vil , og spise/drikke når man vil , lyden er upåklagelig og da skal jeg heller leve med litt mindre bilde
    Heh, ja nå etter prosjekt hjemmekino er ferdig (--vel, blir vel aldri ferdig), så har jeg ikke vært på kino på år og dag...

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,143
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel nesten 3 år siden sist jeg var på kino sist så det kan vel ha blitt bedre, men da var kinoen i drammen både skitten, de 'ansatte' var knapt ute av tenåra og oppførte seg som om de hatet og jobbe der.

Lyden manglet dypbass og det var en låst kritthvit piksel i bildet gjennom hele filmen.
    Som kirsebæret på toppen lukta herre dassen VERRE en utedoen vi hadde på gården i min spede barndom.

Og bransjen lurer på hvordor kinoer har synkende antall besøkende?
    Denon AVR-4520 CI

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som jeg skulle sagt det selv, bortsett fra at med Projektor føler jeg ikke at jeg må kompromisse på bildestørrelse heller

Intermediate Johnnygrandis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    614
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer aldri til å kople utenom 8033 boksen ihverfall. Kort fortalt er det mer punsj og trykk der det skal være, før hadde jeg inntrykk av at hele rommet spilte med, nå er det mer definert trykk i SS og mye morsommere å se/høre eksplosjoner enn tidligere.
    I stereo kjører jeg også en Dual Core så jeg kan vel si at jeg er blitt litt DSP addicted

Side 16 av 28 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •