ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 18/09/2002 : 14:48:16
--------------------------------------------------------------------------------
Projektor: Sony VPL-CS4 (snart Panasonic PT-LC75E)
DVD Spiller: Panasonic RA61
Tv: Panasonic 28" Quintrix
Hifi: Videlogic 5.1 surround, DD og DTS dekodere. (Lite, men bra lyd)
Pc: Amd 1900 Mhz, GF3 TI500, SBlive 5.1, Sigma Design Mpeg kort 19" Ibm monitor.....etc

Diverse:

Går snart til innkjøp av PRO-V. Dette er en tv tuner boks med diverse funksjoner, bla. progressiv signal ut...

Mvh

AK

Alltid Panasonic

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 23/09/2002 : 21:47:08
--------------------------------------------------------------------------------
Hei ak,
Panasonic Ra61 er det en progresiv sak? Har du koblet opp pc'n til prosjektoren og testet bildekvaliten fra den? For meg ble det natt og dag fra min eksterne DVD-spiller.

Jeg er også litt intressert i denne PRO-V boksen. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om den. Jeg har selv kjørt tv på storskjerm med pc og programmet dscaler(knallbra sak) men det var ikke så vakkert..

Roger

ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 24/09/2002 : 09:09:12
Hei,

Panasonic Ra61 er desverre ikke progressiv. Det er dette PRO-V skal rette opp i.

Jeg bruker ofte pc`en ilag med projektoren min, det er det beste så lenge en bruker vga.

Jeg er også litt spent på PRO-V... Det passer med bra at den har innebyggd tuner.. Det eneste som irriterer er at det ikke er rgb input..

les mer her:
http://www.av-sales.co.uk/plasma/htm...converter.html

AK

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 24/09/2002 : 09:48:44
Kul sak med en absolutt ok pris den PRO-V boksen. Du må komme med et eget subjektivt review når du har den hjemme i stua. Ellers må jeg si meg helt enig i at en pc gir best kvalitet ut mot en projector..

Roger

Lygren
Forum Admin

Norway
279 Innlegg Sendt - 24/09/2002 : 10:28:39
Den PRO-V boksen er optimal også for plasma! Tunere til plasma pleier jo koste 6-7000, og de har som regel ingen ekstra features annet enn tunerdelen.

ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 24/09/2002 : 10:34:57
Hei,

Dersom flere er interessert, kan vi kanskje gå sammen..?

Jeg sente mail til AV-Sales ang. kjøp, men det ser ut til at en må bestille fra Holland.

Dette fikk jeg til svar:

Dear Anbjorn,
I got your mail from our UK agent on the Subject demand. Since they only carry the PAL-I products in Stock. So if you want to order one PC for PAL-BG version, we have stock in Holland. Due to we did not have any agent in Norway. so if you are interesting for selling that products in Norway, welcome to discuss with me. I am in charge all the sales for Europe. Due to we are the MFG of that PV-100. Therefore, we will have the stock in Holland. For information one sample price is Euro 108.00 without VAT and delivery cost to Norway! If you are end user, we have to selling you with VAT. 19% on that price. But you have to pay us via your bank to our bank! ]
Wish the above is clear for you and please let me know if you want to order one from Holland??
Sorry to say, there is not model with two system PAL -BG + NTSC. But we have one kind products PAL-BG + SECAM for France using!!
You can contact me via the follow telephone and fax or mail address.
Your truly,

David Ku

Tel: +31-71-5619346
Mobile: +31-621288586
Fax: +31-71-5618649
Mail: ta-wei.ku@wanadoo.nl

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

Lygren
Forum Admin

Norway
279 Innlegg Sendt - 24/09/2002 : 15:26:10
Hei Ak

Kan du ikke poste denne på PowerBuy forumet, så ser vi hvor mange som melder seg på!