Unified's sound - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 17 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17
Viser resultater 321 til 324 av 324
    Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har pratet mye med Dynabel før vi ble enige om bs 403 var rett modell for meg. Jeg får mye bassresonanser hos meg, og det gjør t jeg sjeldent får for lite bass. Jeg var nærme å gå for elac 310 indies black, denne er visst den tighteste på bassiden av bookshelfene, men jeg var redd for at wooferen på 115mm var i minste laget. Bs403 har 150mm og det evar mer en nok hos meg, men ettersom bassporten er vendt ned på disse håpte jeg at det skulle bli tight likevel. Am180 har bare 135mm, men den går likevel dypest på papiret. Slik det er nå, kunne nok 310 vært nok bass likevel hos meg, men er glad jeg gikk for bs403, som har den nyeste jet 5 diskanten.

La meg få satt opp og tunet her, så kan du få høre både am180 og 403. Skal dog levere tilbake am180 om ikke lenge. Gir deg pm

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javel, på tide med en update her nå Mr !

Regner med du har dysja deg lenge nok i musikk nå til å komme med en liten dom over Elac BS403 !?
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump, og god sommer mr unified !

Ser det er lite aktivitet i tråden din, mulig du er opptatt med andre ting i livet per nu, men håper på et livstegn etterhvert.

Kan meddele at jeg røk på en smell med et par BS 403 selv, i hvit. Du verden som dette spiller, meget fornøyd med valget !!
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Quisten
    Bump, og god sommer mr unified !

Ser det er lite aktivitet i tråden din, mulig du er opptatt med andre ting i livet per nu, men håper på et livstegn etterhvert.

Kan meddele at jeg røk på en smell med et par BS 403 selv, i hvit. Du verden som dette spiller, meget fornøyd med valget !!
    Slenger meg på den (ikke høyttalerne men..). Dere to sine tråder har jeg fulgt med på siden starten. Inspirerende med audiofile som jobber med lyden med hvert produkt i det lavere prissegmentet, kontra å bare kjøpe for dyre dommer med øya i stedet for øra, og aldri bli fornøyd, som veldig mange på AV-forumer internasjonalt (vært der selv, og derfor er deres tråder interessante.)
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Side 17 av 17 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •