antiloop`s kino. Ny receiver og mediespiller kjøpt - Side 42

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  4
Side 42 av 89 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 82 ... SisteSiste
Viser resultater 821 til 840 av 1768
    Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan du sjekke om onkyo´en har peq på lfe kanalen og evt hvor mange bånd den har? Hvor tett de kan settes hadde også vært fint om du kunne sjekke, finner ingenting om dette i manualen.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg liker lyden av de allerede og det er ingen problemer med å få Swans centeren til å spille på lag med SVS`ene. :-D
    Tenkte du ville bli fornøyd med lyden, de spiller bra. Jeg Hadde ett par JBL-260 som jeg prøvde med samme musikk og samme oppsett, og ett par XTZ 99.36. Vi var tre stykker som kjørte en liten lyttetest i stereo, og alle var veldig enige om at MTS spilte best. XTZ var nok den som kom nærmest, men vi var ikke i tvil. Kjørte alle prøvene sammen med mine subber da bassen i MTS kanskje ikke er den dypeste.

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må isåfall MTS'ene være råe! Jeg synes arntost sine (og også Hellnoob's) TL260 spiller fortryllende med XPA-2 Men bra det alltid er noe å strekke seg mot...

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan føles ONKYO TX-NR807 på MTS'ene? Litt i svakeste laget kanskje? Kjører jo 4 x MTS-01 selv, og en MCS-01 å lurer egentlig på om effekt er ett must. Er kanskje bare å kjøpe en 807 å teste, så får jeg heller bestille en Emotiva XPA-XPA-5 hvis jeg føler det er for snaut med krefter i 807'en.

Ja Ja, flytter inn i det nye huset i mnd skiftet så da får vi se hva det blir til. Nå står alt bare hjemmekino pakket vekk ( fa*n å kjedelig............. )
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt klart mangel på krefter både til MTS-01 og Swans centeren. Jeg var i dialog men en annen forum bruker i dag om et mulig bytte i en Emotiva forsterker i dag men det ble ikke noe av så jeg bestiller nok en selv fra the states for effekt trenger disse helt klart. Det fungerer greit på relativt lave nivåer på film men på musikk så blir det for slapt.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så handelen gikk ikke gjennom altså?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Så handelen gikk ikke gjennom altså?
    Det gikk vel i orden på en "fornuftig" måte likevel.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt klart mangel på krefter både til MTS-01 og Swans centeren. Jeg var i dialog men en annen forum bruker i dag om et mulig bytte i en Emotiva forsterker i dag men det ble ikke noe av så jeg bestiller nok en selv fra the states for effekt trenger disse helt klart. Det fungerer greit på relativt lave nivåer på film men på musikk så blir det for slapt.
    Det jeg regnet med. Gikk selv fra 500w til 125w men begge var Rotel effektblokker å merket med en gang at noe manglet, og spesielt på musikk. Ned til en Reciever igjen blir enda værre. Neivel, da får det bli en skikkelig effektblokk også på ønskelisten min. Hater å ha for lite power.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok "krype til korset" og innrømme tabben jeg gjorde når jeg solgte min XPA-3. Kjøpte Z-11 og regnet med den ville klare det greit. Det gjør den vel også til en grad, men det merkes på musikk at noe mangler i toppen. Må nok holde av plass til en ny XPA, kanskje det blir XPA-2 denne gangen. Gir du disse høytalerne nok kraft, og kanskje litt hjelp på dypeste bass så spiller de utrolig bra.

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gikk vel i orden på en "fornuftig" måte likevel.

Ikke noe problemer med SVS MTS-handelen håper jeg??...Ser i en annen tråd at du nevnte noe, om noe innkjøpt som ikke virket??

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kommentaren du siterte Leif Morten var ment til meg og er rimelig intern.

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he....den er god :-)...sikkert :-D

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Må nok "krype til korset" og innrømme tabben jeg gjorde når jeg solgte min XPA-3. Kjøpte Z-11 og regnet med den ville klare det greit. Det gjør den vel også til en grad, men det merkes på musikk at noe mangler i toppen. Må nok holde av plass til en ny XPA, kanskje det blir XPA-2 denne gangen. Gir du disse høytalerne nok kraft, og kanskje litt hjelp på dypeste bass så spiller de utrolig bra.
    Gå for XPA-5.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Gå for XPA-5.
    Det ble en bytte deal på mine XTZ 99.36 mot en XPA-3 her i moder landet. Det er vel helst frontrekken som trenger kraft og jeg håper XPA-3 holder til det. Kan bli en større fra Emotiva på et senere tidspunkt kanskje.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Ikke noe problemer med SVS MTS-handelen håper jeg??...Ser i en annen tråd at du nevnte noe, om noe innkjøpt som ikke virket??
    Neida ingen problemer med MTS`ene Leif. 8) Det var en annen fyr fra Trondheim som solgte meg noe som ikke virker og når jeg sa at jeg ønsket å heve kjøpet ble det helt stille på PM og innlegg fra han på forumet.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble en bytte deal på mine XTZ 99.36 mot en XPA-3 her i moder landet. Det er vel helst frontrekken som trenger kraft og jeg håper XPA-3 holder til det. Kan bli en større fra Emotiva på et senere tidspunkt kanskje.
    XPA-5 er jo en XPA-3 med 5 av de samme kanalene. Helt identisk ellers utenom strømreservene, XPA-3 har vel i grunn mer per kanal om man deler det ut.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Kan ikke gå bra hver gang vi handler nytt utstyr. Men det ser nå ut til at du vet hva sommer blir kjøpt neste gang da.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    XPA-5 er jo en XPA-3 med 5 av de samme kanalene. Helt identisk ellers utenom strømreservene, XPA-3 har vel i grunn mer per kanal om man deler det ut.
    Har ikke forsket så mye på det jeg Jan så du har sikkert helt rett. Skulle vel egentlig tatt meg tid til å lese Emotiva tråden men den er noe lang..

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Det jeg regnet med. Gikk selv fra 500w til 125w men begge var Rotel effektblokker å merket med en gang at noe manglet, og spesielt på musikk. Ned til en Reciever igjen blir enda værre. Neivel, da får det bli en skikkelig effektblokk også på ønskelisten min. Hater å ha for lite power.
    Hvorfor solgte du Rotelene da Kane?

Side 42 av 89 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 82 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •